Reklāma

“Twitter” sāk eksperimentēt ar iepirkšanās iespējām tiešraidēs

Jaunākie raksti

LMT pērn veicis rekordlielas investīcijas tīklā un palielinājis klientu skaitu

Latvijas mobilo sakaru operators un tehnoloģiju inovāciju uzņēmums LMT 2021. gadā veicis pēdējos 10 gados lielākās investīcijas infrastruktūrā, tīkla...

Par spīti Džo Rogana izplatītajai dezinformācijai par Covid-19 “Spotify” no viņa neatteiksies

Lielu sašutuma vētru izraisījusi Džo Rogana "Spotify" dzirdamā podkāsta "The Joe Rogan Experience" 31. decembra epizode, kurā piedalījās ārsts...

Latvijā beidzot pieejama Apple Watch ECG – elektrokardiogrammas funkcionalitāte

Bez sarkanā paklāja un fanfarām, bet ar kāda putniņa pačukstēšanu, pie mums ir nonākusi informācija, ka Latvijā beidzot darbojas...

Ford nepilnu divu gadu laikā plāno saražot 600 tūkstošus elektroauto

Ford vadītājs Džims Fārlijs intervijā Fox Business norādījis, ka ASV valdībai nepieciešams veikt investīcijas elektroauto infrastruktūras attīstībā, savukārt ražotāji sagatavos...

Tesla pērn guvusi rekordlielu peļņu; šogad jaunus modeļus neprezentēs

Elektroauto ražotāja Tesla vadītājs Īlons Masks apstiprinājis, ka uzņēmums pērn strādājis ar 5,5 miljardu dolāru (4,8 miljardi eiro) peļņu,...

Jūlija izskaņā ziņojām, ka “Twitter” iekāpis e-komercijas segmentā un sāk piedāvāt iepirkšanās funkcijas biznesa lietotājiem. Tagad uzņēmums iet uz priekšu un sācis testēt jaunu tiešsaistes iepirkšanās pieredzi. Šī funkcija būtībā ļaus lietotājiem skatīties “Twitter” tiešraidi un vienlaikus iepirkties.

Pirmā šāda veida aktivitāte plānota jau šosvētdien, 28. novembrī, 19:00 (Pēc Latvijas laika 29. novembrī 2:00). Tās ietvaros mazumtirgotājs “Walmart” rīkos iepirkšanās svētku “Cyber Deals Sunday” tematisko tiešraidi, ko vadīs mūziķis Džeisons Derulo (Jason Derulo). Viņš kopā ar īpašajiem viesiem runās par dažādiem produktiem, tostarp elektroniku, apģērbu, mājas precēm, svētku dekoriem utt. Savukārt tiešraides laikā interesentiem būs iespēja iegādāties šos produktus.

“Twitter” norāda, ka tiešraides straumēšana “Twitter” vietnē sniegs uzņēmumiem labu iespēju sazināties ar saviem faniem, paplašināt tirdzniecības iespējas un piesaistīt jaunus klientus.

Līdztekus tam “Twitter” arī sācis testēt “iepirkšanās pārvaldnieka” (angliski – “Shopping Manager”) funkciju, kas palīdzēs uzlabot uzņēmumu pārdošanas pieredzi “Twitter” vietnē. Tāpat paplašināta arī “Shop Module” iespējas pieejamība. Tā pirmo reizi parādījās jūlijā un dod iespēju gan uzņēmumu, gan zīmolu profiliem pievienot iepirkšanās sadaļu, šādi ļaujot izcelt konkrētu produktu sadaļu. Nākamnedēļ tā tiks piedāvāta plašākam skaitam tirgotāju ASV.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: