Reklāma

“Twitter” sāk eksperimentēt ar iepirkšanās iespējām tiešraidēs

Jaunākie raksti

Samsung jau atkal lielas problēmas ar akumulatoriem (video)

Nu ko - jau atkal teju neskaitāmais dublis ar Samsung un akumulatoru problēmām. Viss aizsākās it kā ar Samsung...

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #480 (29.09.2022)

29. septembra radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Šodien ciemos Mikus no Bites. Kā klausīties Star FM...

Latvijā darbību uzsāks automašīnu abonēšanas platforma MyBee

Automašīnu abonēšanas platforma MyBee plāno paplašināt savu pakalpojumu sniegšanu un sākt darbību Latvijā. MyBee pārvalda starptautiskā uzņēmumu grupa Modus...

Tata Indijā prezentē elektroauto par 10 tūkstošiem dolāru

Eiropā elektroauto cenas saglabājas augstākas nekā auto ar iekšdedzes dzinējiem, līdz ar to jauna elektroauto iegāde daļai sabiedrības nav...

“Sadales tīkls” augustā saņēmis rekordlielu elektrostacijas pieslēgšanas pieteikumu skaitu

Elektroenerģijas sadales sistēmas operators AS "Sadales tīkls" augustā no klientiem saņēmusi 214 pieteikumus elektrostacijas pieslēgšanai, kas ir rekordliels apjoms....

Jūlija izskaņā ziņojām, ka “Twitter” iekāpis e-komercijas segmentā un sāk piedāvāt iepirkšanās funkcijas biznesa lietotājiem. Tagad uzņēmums iet uz priekšu un sācis testēt jaunu tiešsaistes iepirkšanās pieredzi. Šī funkcija būtībā ļaus lietotājiem skatīties “Twitter” tiešraidi un vienlaikus iepirkties.

Pirmā šāda veida aktivitāte plānota jau šosvētdien, 28. novembrī, 19:00 (Pēc Latvijas laika 29. novembrī 2:00). Tās ietvaros mazumtirgotājs “Walmart” rīkos iepirkšanās svētku “Cyber Deals Sunday” tematisko tiešraidi, ko vadīs mūziķis Džeisons Derulo (Jason Derulo). Viņš kopā ar īpašajiem viesiem runās par dažādiem produktiem, tostarp elektroniku, apģērbu, mājas precēm, svētku dekoriem utt. Savukārt tiešraides laikā interesentiem būs iespēja iegādāties šos produktus.

“Twitter” norāda, ka tiešraides straumēšana “Twitter” vietnē sniegs uzņēmumiem labu iespēju sazināties ar saviem faniem, paplašināt tirdzniecības iespējas un piesaistīt jaunus klientus.

Līdztekus tam “Twitter” arī sācis testēt “iepirkšanās pārvaldnieka” (angliski – “Shopping Manager”) funkciju, kas palīdzēs uzlabot uzņēmumu pārdošanas pieredzi “Twitter” vietnē. Tāpat paplašināta arī “Shop Module” iespējas pieejamība. Tā pirmo reizi parādījās jūlijā un dod iespēju gan uzņēmumu, gan zīmolu profiliem pievienot iepirkšanās sadaļu, šādi ļaujot izcelt konkrētu produktu sadaļu. Nākamnedēļ tā tiks piedāvāta plašākam skaitam tirgotāju ASV.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma