Web Analytics
More
    Reklāma

    “Twitter” sāk eksperimentēt ar iepirkšanās iespējām tiešraidēs

    Jaunākie raksti

    Jūlija izskaņā ziņojām, ka “Twitter” iekāpis e-komercijas segmentā un sāk piedāvāt iepirkšanās funkcijas biznesa lietotājiem. Tagad uzņēmums iet uz priekšu un sācis testēt jaunu tiešsaistes iepirkšanās pieredzi. Šī funkcija būtībā ļaus lietotājiem skatīties “Twitter” tiešraidi un vienlaikus iepirkties.

    Pirmā šāda veida aktivitāte plānota jau šosvētdien, 28. novembrī, 19:00 (Pēc Latvijas laika 29. novembrī 2:00). Tās ietvaros mazumtirgotājs “Walmart” rīkos iepirkšanās svētku “Cyber Deals Sunday” tematisko tiešraidi, ko vadīs mūziķis Džeisons Derulo (Jason Derulo). Viņš kopā ar īpašajiem viesiem runās par dažādiem produktiem, tostarp elektroniku, apģērbu, mājas precēm, svētku dekoriem utt. Savukārt tiešraides laikā interesentiem būs iespēja iegādāties šos produktus.

    Reklāma

    “Twitter” norāda, ka tiešraides straumēšana “Twitter” vietnē sniegs uzņēmumiem labu iespēju sazināties ar saviem faniem, paplašināt tirdzniecības iespējas un piesaistīt jaunus klientus.

    Līdztekus tam “Twitter” arī sācis testēt “iepirkšanās pārvaldnieka” (angliski – “Shopping Manager”) funkciju, kas palīdzēs uzlabot uzņēmumu pārdošanas pieredzi “Twitter” vietnē. Tāpat paplašināta arī “Shop Module” iespējas pieejamība. Tā pirmo reizi parādījās jūlijā un dod iespēju gan uzņēmumu, gan zīmolu profiliem pievienot iepirkšanās sadaļu, šādi ļaujot izcelt konkrētu produktu sadaļu. Nākamnedēļ tā tiks piedāvāta plašākam skaitam tirgotāju ASV.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma