Laiki mainās, un mikroblogošanas vietne “Twitter” tiem līdzi. Tā vairs sen nav tā platforma, ko iepazinām pirms 15 gadiem, un šodien piedāvā gan plašas komunikācijas, gan citas mijiedarbības iespējas. Nu “Twitter” drīzumā varēs arī iepirkties. Nupat testa versijā palaista iespēja, kas ļaus biznesa lietotājiem profila augšdaļā pievienot iepirkšanās sadaļu, kas klientiem ļaus caurlūkot produktus un iegādāties tos, neizejot no “Twitter”.
Ja, ritinot produktu sarakstu, lietotājam kaut kas iepatiksies, atliks tikai pieskarties konkrētajam produktam, un pircējs automātiski tiks novirzīts uz uzņēmuma mājaslapu, kur varēs detalizētāk to apskatīt un uzreiz arī norēķināties. Pēc pirkuma veikšanas lietotājs tiks novirzīts atpakaļ uz “Twitter”.
Pašreiz testa versija ir ļoti ierobežota – to var izmēģināt tikai atsevišķi “iOS” lietotāji ASV un daži zīmoli, ieskaitot “GameStop”, “Arden Cove” un vēl kādi desmit citi. “Twitter” pagaidām nav atklājis, kad testa versiju plānots paplašināt.