Reklāma

“Twitter” nāk klajā ar iepirkšanās funkciju biznesa segmentam

Jaunākie raksti

Nothing ear (1) austiņu apskats – “Nasing spešal” vai tomēr “Spešal”?

Pēc Stīva Džobsa došanās viņsaulē, gana daudz tehnoloģiju personības bija gatavas uzvilkt melnu bītleni un zilas džinsenes, lai piedomātu...

Kens Bloks sadarbosies ar Audi, lai rādītu trikus ar jaudīgiem elektroauto

Pēc 11 gadu sadarbības pazīstamais autosportists Kens Bloks pārtraucis sadarbību ar Ford, un šobrīd gatavojas uzsākt jaunus projektus tieši...

“Twitter” publicētie video iegūs labāku kvalitāti

"Twitter" nācis klajā ar savu jaunāko uzlabojumu, kas šoreiz saistīts ar lietotāju augšupielādēto videoklipu kvalitātes pacelšanu. Oficiālais "Twitter" atbalsta...

Latvijā ieradies pilnībā elektriskais Mercedes-Benz EQV minivens

Mercedes-Benz EQV ir pirmais augstākās klases minivens ar pilnībā elektrisku piedziņu. Ar sasniedzamību līdz pat 418 kilometriem, EQV nosaka...

Forumā “5G Techritory” diskutēs par 300 miljardu eiro vērto ES fondu lietderīgu izmantošanu digitalizācijas veicināšanai

No š.g. 22. līdz 25. novembrim Rīgā notiks Eiropas vadošais ekosistēmas forums “5G Techritory”, kurā nozīmīgākie 5G lēmumu pieņēmēji un praktiķi apspriedīs...

Laiki mainās, un mikroblogošanas vietne “Twitter” tiem līdzi. Tā vairs sen nav tā platforma, ko iepazinām pirms 15 gadiem, un šodien piedāvā gan plašas komunikācijas, gan citas mijiedarbības iespējas. Nu “Twitter” drīzumā varēs arī iepirkties. Nupat testa versijā palaista iespēja, kas ļaus biznesa lietotājiem profila augšdaļā pievienot iepirkšanās sadaļu, kas klientiem ļaus caurlūkot produktus un iegādāties tos, neizejot no “Twitter”.

Avots: Twitter

Ja, ritinot produktu sarakstu, lietotājam kaut kas iepatiksies, atliks tikai pieskarties konkrētajam produktam, un pircējs automātiski tiks novirzīts uz uzņēmuma mājaslapu, kur varēs detalizētāk to apskatīt un uzreiz arī norēķināties. Pēc pirkuma veikšanas lietotājs tiks novirzīts atpakaļ uz “Twitter”.

Avots: Twitter

Pašreiz testa versija ir ļoti ierobežota – to var izmēģināt tikai atsevišķi “iOS” lietotāji ASV un daži zīmoli, ieskaitot “GameStop”, “Arden Cove” un vēl kādi desmit citi. “Twitter” pagaidām nav atklājis, kad testa versiju plānots paplašināt.

AvotsVerge
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma