Reklāma

Toyota uzskata, ka cilvēce vēl nav gatava pārejai uz bezizmešu transportu

Jaunākie raksti

Dizaina nozīme e-veikala izveidē un biežāk pieļautās kļūdas

Kopā ar mājaslapu izstrādes platformu “Mozello” esam jau labi pastrādājuši, iepazīstinot ar veiksmīgas e-komercijas pamatiem, kā arī mēģinājuši saprast,...

Apple Pay bezkontakta norēķini no šodienas pieejami arī Luminor klientiem

Luminor banka no šodienas saviem klientiem piedāvā norēķinus ar Apple Pay – drošu norēķinu veidu ar iPhone un Apple Watch,...

Tesla plāno arī Norvēģijā “Supercharger” uzlādi piedāvāt konkurentu elektroauto

Elektroauto ražotājs Tesla plāno paplašināt šogad aizsākto pilotprogrammu, kas paredz piedāvāt uzlādi "Supercharger" punktos jebkura ražotāja elektriskajai mašīnai. Kā...

Donalda Trampa sociālo mediju kompānija paziņo, ka piesaistījusi 1 miljardu dolāru

Oktobra otrajā pusē rakstījām par to, ka Donalds Tramps pēc neveiksmes ar savu blogu radījis jaunu sociālo mediju "TRUTH...

Rīgas pašvaldība atbalstīs “SimpleCharge” elektroauto uzlādes staciju testēšanu Ķīpsalā

Noslēdzoties projektu konkursam, Rīgas valstspilsētas pašvaldības programmas “Atbalsts tehnoloģiju uzstādīšanai Viedpilsētas tehnoloģiju pilotteritorijās” līdzfinansējumu inovatīvu tehnoloģiju uzstādīšanai un izmēģināšanai...

Toyota oficiālā paziņojumā norādījusi, ka lielākā daļa pasaules nav gatava pārejai uz bezizmešu transportlīdzekļiem līdz 2040. gadam, tāpēc autoražotājs nav parakstījis COP26 konferencē panākto vienošanos ar mērķi pārtraukt ražot mašīnas, kas rada kaitīgos izmešus.

Toyota pārstāvis ziņu aģentūrai Reuters pastāstīja, ka autoražotājs ir gatavs iesaistīties, ražot atbilstošas mašīnas un palīdzēt pārejā uz bezizmešu transportu vietās, kur ir atbilstoša infrastruktūra, dzīves līmenis, ekonomiskā situācija un cilvēku gatavība pāriet uz šādu transportu. “Daudzos pasaules reģionos, piemēram, daudzviet Āzijā, Āfrikā, arī Tuvajos Austrumos šobrīd nav piemērota vide pārejai uz bezizmešu transportu. Uzskatām, ka nepieciešams vairāk laika attīstībai, tāpēc neesam gatavi parakstīt šādu dokumentu,” skaidro autoražotāja pārstāvis.

Šopavasar tika publicēts Minhenes mobilitātes šova (Munich Mobility Show) veikts pētījums, tā rezultātiem liecinot, ka pastāv milzīga nevienlīdzība elektroauto pārdošanas rādītājos dažādos pasaules reģionos. Pārdošanas rādītāji strauji aug Eiropā, ASV un Ķīnā, bet citur aina nebūt nav tik rožaina. Piemēram, Āfrikā dzīvo vairāk nekā miljards cilvēku, bet visā kontinentā 2020. gadā tika reģistrētas 1509 elektriskās mašīnas – pilnīgi visas Dienvidāfrikas Republikā. Arī Dienvidamerikā aina nav diez cik labāka. Pat Volkswagen vadītājs Herberts Dīzs, kurš ir liels elektroauto attīstības fans, atzinis, ka tādos reģionos kā Dienvidamerika būtu attaisnojama sintētisko degvielu lietošana arī ap 2035. gadu un pēc tam. Arī Volkswagen bija viens no autoražotājiem, kas neparakstīja COP26 panākto vienošanos.

Reklāma

6 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
6 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
LAN
16.11.2021 10:54

Hm, vai tas nozīmē ka Toyota būs vadošais autoražotājs Āfrikā? Interesanta tirgus nišas izvēle 🤔

Krotow(@krotow_2)
16.11.2021 11:01
Reply to  LAN

Par ko ne? Aftermarketa iekšdedzes auto rezerves daļu tirgus IMHO ienes vairāk kā pašu auto ražošana.

myself
16.11.2021 12:36
Reply to  LAN

toyota hilux tur vienmēr bijis populārākais auto – bāzes komplektācijā jau iekļauti 2 čaļi ar ak-47, par papildu samaksu var iegūt 4.
piemērs:comment image.webp

Name*
16.11.2021 15:44
Reply to  LAN

Toyota daudzās valstīs ir vadošais.

The Most Popular Car in Every Country – https://youtu.be/dxr71PsnR3g?t=206

Skābekļa aparāts
16.11.2021 21:48

Es uzskatu, ka Toyota vēl nav gatava pārejai uz bezizmešu auto

Gundars
20.11.2021 20:35

Nu kādam jau tomēr ir jādomā arī reāli šajā elektro-crypto-vegan pasaulē. Nevar visi ar elektriskajiem pepelaciem šļūkāt no vienas vegānēstuves uz otru, lai tur pasēdētu un paraktu virtuālu ”vērtību”. Pasaule balstās un arī turpmāk balstīsies uz pavisam citām vērtībām, vienalga kādi trendi uzpūš

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: