Reklāma

“Twitter” sāk plašāk piedāvāt savu abonēšanas servisu

Jaunākie raksti

LMT pērn veicis rekordlielas investīcijas tīklā un palielinājis klientu skaitu

Latvijas mobilo sakaru operators un tehnoloģiju inovāciju uzņēmums LMT 2021. gadā veicis pēdējos 10 gados lielākās investīcijas infrastruktūrā, tīkla...

Par spīti Džo Rogana izplatītajai dezinformācijai par Covid-19 “Spotify” no viņa neatteiksies

Lielu sašutuma vētru izraisījusi Džo Rogana "Spotify" dzirdamā podkāsta "The Joe Rogan Experience" 31. decembra epizode, kurā piedalījās ārsts...

Latvijā beidzot pieejama Apple Watch ECG – elektrokardiogrammas funkcionalitāte

Bez sarkanā paklāja un fanfarām, bet ar kāda putniņa pačukstēšanu, pie mums ir nonākusi informācija, ka Latvijā beidzot darbojas...

Ford nepilnu divu gadu laikā plāno saražot 600 tūkstošus elektroauto

Ford vadītājs Džims Fārlijs intervijā Fox Business norādījis, ka ASV valdībai nepieciešams veikt investīcijas elektroauto infrastruktūras attīstībā, savukārt ražotāji sagatavos...

Tesla pērn guvusi rekordlielu peļņu; šogad jaunus modeļus neprezentēs

Elektroauto ražotāja Tesla vadītājs Īlons Masks apstiprinājis, ka uzņēmums pērn strādājis ar 5,5 miljardu dolāru (4,8 miljardi eiro) peļņu,...

“Twitter” savu abonēšanas servisu “Twitter Blue” sāk izvērst arvien plašāk, vienlaikus piedāvājot papildus iespējas. Pakalpojumu pirmo reizi oficiāli palaida jūnijā Kanādā un Austrālijā, bet to varēja izmantot tikai “iOS” ierīču īpašnieki. Taču sākot ar 9. novembri “Twitter Blue” pieejams arī ASV un Jaunzēlandē, turklāt tagad to var izmantot arī “Android” īpašnieki un tīmekļa versijas lietotāji. Taču, ko tad īsti piedāvā “Twitter Blue”?

Iespējams, viena no foršākajām funkcijām, ko piedāvā “Twitter Blue” abonēšanas serviss, ir iespēja atsaukt ierakstus pirms tie ir nosūtīti jeb “Undo Tweet”. Tāpat lietotājs tiks pie  lasītāja režīma, kas noderēs, lai ātri iepazītos ar informāciju, kad tā sadalīta pa vairākiem tvītiem. Taču, piemēram, man noderīga šķiet iespēja saglabāt ierakstus mapē, lai pēc tam tos vajadzības gadījumā varētu ātri atrast. Ne mazāk svarīga ir brīvība no reklāmām, ko “Twitter” piedāvā “Twitter Blue” abonentiem.

Tāpat lietotāji saņems populārāko ziņu apkopojumu no kontiem, kuriem seko. Tās būs biežāk kopīgotās ziņas, un šis saraksts tiks atjaunots reizi dienā. Tāpat “iOS” ierīču īpašnieki, kuri būs abonējuši “Twitter Blue”, varēs pielāgot savu navigācijas joslu, ievietojot tajā savus vajadzīgākos īsceļus.

“Twitter Blue” abonēšanas maksa mēnesī pašreiz sasniedz 2,99 dolārus.

Reklāma

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
3 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
ggggg
13.11.2021 10:39

Ja godīgi, nav nemaz tik dārgi, īpaši ja Twitteris ir tava ikdiena.

geksis
13.11.2021 18:36

Vispār jau ja tu vēlies atsuakt tvītu pirms tas ir nosūtīts, tad kāpēc vispār raksti?

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: