Reklāma

Apple TV+ straumēšanas serviss palēnām audzē muskuļus ASV tirgū

Jaunākie raksti

“Snapchat” jaunais uzraudzības rīks ļauj vecākiem redzēt, ar ko viņu bērns sarakstās lietotnē

Domājot par jaunāko lietotāju drošību internetā, kā arī veicinātu uzticēšanos starp vecākiem un viņu bērniem, saziņas lietotne "Snapchat" nākusi...

Samsung iepazīstina ar jaunajiem produktiem (tiešraide)

Jau šodien Galaxy Unpacked pasākumā Samsung prezentēs ilgi gaidītos jaunos produktus un inovatīvos tehnoloģiju risinājumus. Izmanto iespēju - pievienojies...

BMW pārliecināti, ka klienti laika gaitā pieradīs pie funkciju abonēšanas

Pirms kāda laika vācu autoražotāja BMW solis ieviest abonēšanas maksu par tādām papildus funkcijām kā apsildāmie sēdekļi izraisīja milzīgu...

Ford cenšas drastiski samazināt pieejamo papildopciju klāstu mašīnās

Ford jau ilgāku laiku runā, ka mašīnu ražošanu nepieciešams vienkāršot, lai samazinātu arvien pieaugošās izmaksas, kas neizbēgami rezultējas lielākā...

Intel izziņo Arc Pro videokartes profesionāļiem

Intel videokartes ir sava veida jaunums tirgū, bet te ir jānorāda, ka tās vēl īsti ārpus Ķīnas nav nopērkamas....

Apple 2019. gadā beigās prezentēja savu seriālu un video straumēšanas servisu Apple TV+, un šo divu gadu laikā tas pamazām sāk audzēt muskuļus un iegūt savu tirgus daļu nopietnajā tirgus konkurencē.

Uzņēmuma straumēšanas serviss šobrīd gan aizņem tikai 4% no tirgus daļas, un konkurenti ir krietni priekšā, tomēr Apple TV+ klientu skaits 2021. gadā ir audzis, ko nevar teikt par citiem spēlētājiem. Šo informāciju publiskojis serviss JustWatch, kas apkopu visus seriālu straumēšanas servisus Amerikā, un var balstīties uz savu 20 miljonu lietotāju bāzi. Protams, pirmajā vietā pārliecinoši ir Netflix, kas aizņem 27% tirgus, kas gan ir kritums par 1%. Otrajā vietā atrodas Amazon Prime Video ar 21%, bet tālāk seko Disney+ ar 14%. Nesen pa radio dzirdēju, ka drīzumā šis serviss būs pieejams arī Latvijā, kas īpaši patiks Star Wars un Marvel faniem. Ceturtajā vietā atpaliek Hulu ar 13% un HBO Max ar 10%.

Apple neatklāj cik tieši abonentu lieto TV+ servisu, kā arī nepublisko skaitļus par to, cik daudz būtu noskatīta kāda noteikta filma, kura pieejama tajā. Kā vienu no veiksmīgākajiem šoviem var uzskatīt Ted Lasso 2. sezonas noslēguma sēriju, kas iekļuva Top 10 populārāko seriālu vidū tajā nedēļā, kad tas tika izlaists. Apple TV+ arī piekopj nedaudz citādāku stratēģiju, jo principā veido tikai oriģinālsatura seriālus un filmas, netiecoties pēc iespējas savā platformā atspoguļot jau populāru saturu. Piemēram, nesen prezentēta filma Finch ar Tomu Hanku galvenajā lomā, un šī filma daļēji sasauksies ar Cast Away sižetu.

Varu tikai apbrīnot to, cik sarežģīti mūsdienās ir izvēlēties kādu no straumēšanas servisiem, īpaši, ja esi amerikānis, jo šobrīd gandrīz katrā ir kāds īpašs seriāls, kas liek abonēt visus.

Reklāma

7 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
7 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Lauris
12.11.2021 10:34

Ik pa laikam izmantoju TV+. Ļoti patīk saturs, es teiktu ka vismaz 50% satura ir tiešām skatāms, visu protams neesmu skatījies. Tas, ko pamēģinu skatīties, ir tiešām lietojams. Ko nevarētu teikt par aplikācijas lietojamību. Vislabāk to izmantot uz Apple TV, kur viss diezgan labi strādā, bet vissliktāk tas strādā uz datora(windows10), kur nav papūlējušies ielikt pat search funkciju.
Seriāli un filmas, ko esmu skatījies un varu ieteikt: Ted Lasso, Truth Be Told, For all mankind, Finch, Foundation, The Morning show.

ggggg
12.11.2021 15:47

For All Mankind 2. sezonas pēdējā epizode bija episkuma kalngals. Sen nekas tāds nebija redzēts.

Lauris
12.11.2021 20:42

Ir plānots,ka būs. Tā vismaz podkastā dzirdēju.

ggggg
12.11.2021 12:13

Ja patīk seriāli ar vēstījumu, iesaku Apple TV+.

Karlis
15.11.2021 11:28

Pēdējā laikā arī esmu palicis pie Apple TV+. Spriežot pēc gaidāmajām filmām, tik tiešām apņēmušies audzēt muskuļus. Pagaidām esmu palicis pie Foundation un Dr.Brain.

Reklāma