Reklāma

Volkswagen plāno būvēt vēl vienu rūpnīcu Volfsburgā elektroauto ražošanai

Jaunākie raksti

ASUS izziņo jaunas Intel Z690, H670, B660 un H610 sistēmplates

ASUS izziņojis jaunas Intel Z690, H670, B660 un H610 sistēmplates, kas ir saderīgas ar jaunākajiem Intel 12. paaudzes procesoriem....

Volkswagen pērn dubultojis elektroauto pārdošanas apjomus

Neskatoties uz to, ka aizvadītājā gadā Volkswagen saskārās ar dažādām problēmām, piemēram, pusvadītāju deficītu, autoražotājs spējis dubultot pārdoto elektroauto...

ASUS izziņo Nvidia GeForce RTX 3080 12 GB videokartes

ASUS paziņojis, ka arī piedalīsies Nvidia GeForce RTX 3080 12 GB videokaršu trakumā. Nvidia GeForce RTX 3080 12 GB...

RTU sadarbībā ar SIA «Sakret» izstrādā betona maisījumu 3D drukāšanai

Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) industriālais doktorants Krists Ziemelis sadarbībā ar SIA «Sakret», Baltijas reģionā lielāko sauso un lietošanai gatavo...

“Facebook” vēlas būvēt savu lielāko Eiropas datu centru, taču saskaras ar lielu pretestību

Turpinot savu attīstību, "Facebook" vēlas uzbūvēt savu lielāko datu centru Eiropā, taču ēkas atrašanās vietas izvēle, kā arī metodes,...

Vācu autokoncerns Volkswagen elektrifikāciju ņēmis nopietni – autoražotājs plāno būvēt vēl vienu rūpnīcu netālu no savas galvenās mītnes Volfsburgā. Šī rūpnīca būs speciāli paredzēta tam, lai ražotu “Trinity” projektā radīto elektrisko sedanu, kam ražošanā jānonāk ap 2026. gadu.

Plānotā rūpnīca Volfsburgā paredzēta, lai Volkswagen ražošanas efektivitātē varētu sacensties ar Tesla un viņu rūpnīcu Berlīnes pievārtē. Koncerna vadītājs Herberts Dīzs jau iepriekš izteicies, ka vācu autoražotājam jāmācas no Tesla, atzīstot, ka viņa vadītais uzņēmums efektivitātē ievērojami atpaliek no sava galvenā konkurenta elektroauto segmentā.

Volkswagen pārstāvji norādījuši, ka jaunas rūpnīcas celtniecība būs izdevīgāka nekā esošās rūpnīcas pielāgošana elektroauto ražošanas vajadzībām. Pagaidām gan nav zināms, cik daudz šis projekts autoražotājam izmaksās. Rūpnīcas celtniecību pagaidām nav apstiprinājusi Volkswagen valde, taču plānots, ka tur varētu saražot ap 250 tūkstošiem mašīnu gadā. Rūpnīcā Volfsburgā jau šobrīd tiek salikts aptuveni pusmiljons mašīnu gadā.

Plānots, ka decembrī varētu sekot oficiāls paziņojums, izziņojot arī plašākas detaļas par jauno rūpnīcu. Iepriekš minētais “Trinity” projekts ir daļa no Volkswagen centieniem veidot jaunās paaudzes elektroauto. Plānots, ka šī projekta rezultātā radītās mašīnas izmantos jauno “SSP” (Scalable Systems Platform) platformu. Tiek solīts, ka tā būs vēl piemērotāka dažādiem elektroauto nekā šā brīža MEB platforma, un atbalstīs tehnoloģijas, kas nepieciešamas Level 4 autonomajai braukšanai. Tas nozīmē, ka šīm mašīnām teorētiski vajadzētu pilnībā spēt braukt pašām, tiesa, ierobežotā teritorijā un cilvēks joprojām jebkurā brīdī var pārņemt mašīnas kontroli.

AvotsAutocar
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: