Reklāma

Vides aizstāvji Vācijā iesūdz tiesā arī “Volkswagen”

Jaunākie raksti

Nothing Phone (1) apskats – parunāsim par neko!

Ilgi domāju, kā lai latvisko angļu vārdu "Hype", tad metu kaunu pie malas un ļāvos Google tulkotājam. Ažiotāža. Patiešām...

Tesla kārtējās problēmas ar varasiestādēm par Autopilot sistēmas mārketingu

Elektroauto ražotājs Tesla kārtējoreiz iekūlies nepatikšanās ar varasiestādēm par to, kā tiek reklamēta "Autopilot" sistēma - šoreiz Tesla ir...

Samsung varētu oficiāli atbrīvoties no “Z” burta lietošanas salokāmo tālruņu nosaukumus

Esam tikai dienas attālumā no tā, kad tikss izziņoti nākamās paaudzes Samsung salokāmie viedtālruņi un sagaidāms, ka to nosaukumu vairs...

NIO bateriju maiņas stacijas tiks ražotas Ungārijā

Ķīniešu elektroauto ražotājs NIO turpina paplašināšanos Eiropas tirgū un tagad uzņēmums ziņo, ka Eiropā tiks saliktas NIO elektroauto bateriju...

McLaren tagad piedāvās 450 dolāru vērtus sporta apavus

Auto zīmols McLaren cer pavērt jaunus biznesa un mārketinga apvāršņus, piedāvājot sporta apavus, kurus rotās uzņēmuma vārds. Jaunais skriešanas apavu...

Vides aizstāvju organizācijas Vācijā pirms kāda laikā iesūdzēja tiesā BMW un Mercedes, jo šie autoražotāji nebija nosprauduši konkrētu datumu, līdz kuram pārtrauks iekšdedzes dzinēju lietošanu. Tagad kārta pienākusi arī Volkswagen – aktīviste Klāra Maijere un “Greenpeace” Vācijas nodaļas vadītāji iesūdzējuši tiesā vācu autogigantu.

Iemesls sūdzēšanai tiesā ir tieši tāds pats kā iepriekš ar “VW” konkurentiem – autoražotājs nepilda savu pienākumu un uzdevumus, lai cīnītos ar klimata pārmaiņām. Volkswagen bija dotas astoņas nedēļas lai apsvērtu aktīvistu prasības, tostarp iekšdedzes dzinēju lietošanas pilnīgu pārtraukšanu līdz 2030. gadam un kaitīgo izmešu samazinājumu par 65 procentiem, ja salīdzina ar 2018. gadu.

Protams, ka vācu autoražotājs prasībām nepakļāvās. Ražotājs izplatījis paziņojumu, ka tas atbalsta klimata saudzēšanu un dekarbonizāciju, taču tas to nevar paveikt vienatnē. “Valstu valdībām ir uzdevums izstrādāt normatīvos aktus, lai sasniegtu klimata mērķus, savukārt tiesvedības pret uzņēmumiem nav pareizais ceļš, lai sasniegtu šos mērķus,” raksta Volkswagen.

Reklāma

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
5 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Es pats
10.11.2021 22:40

Žēl, ka tie nostāsti, ka lielie ražotāji šādus aktīvistus veikli “apklusina”, nav izrādījušies patiesība

Skābene
11.11.2021 09:01

Dēļ šādiem aktīvisitiem Vācijas iedzīvotāji tagad maksā dārgi par elektrību un apkuri, jo aktīvisti panāca AES slēgšanu.

Elektriķis
11.11.2021 09:52
Reply to  Skābene

Tas toreiz bija Fukušimas emocionālais fons. Tagad varētu velt uz Kremļa aģentu darbību.

ggggg
11.11.2021 10:33
Reply to  Skābene

Tikmēr Latvijas aktīvisti nevēlas pat vēja parkus.

Skābene
11.11.2021 14:53
Reply to  ggggg

Jā, ņaudētāju mums netrūkst, tāpat kā Vācijā. Tur cilvēki par lētu naudu sapērk mājas, kas sabūvētas ap lidostu un tad raksta sūdzības, ka lidmašīnas taisa lielu troksni un lidosta jāslēdz! Mums līdzīgi, sapērk īpašumus ap Biķernieku trasi un kačā pravas. Cits nopērk meža zemi, uzceļ māju un tad raksta sūdzības par citiem, kas nopērk blakus zemes gabalu un izcērt “vērtīgu mežu”, kur pēkšņi sākuši “aizsargājami putni” ligzdod.
Ja elektrības cena uzskrietu līdz 1 euro par kilovatstundu, visi tie bļāvēji būtu pirmie, kas savā pagalmā liktu vēja propellerus un saules baterijas! :)

Reklāma