Reklāma

“Volkswagen” ievērojami progresējuši elektroauto bezvadu uzlādes risinājumu attīstībā

Jaunākie raksti

ASUS izziņo jaunas Intel Z690, H670, B660 un H610 sistēmplates

ASUS izziņojis jaunas Intel Z690, H670, B660 un H610 sistēmplates, kas ir saderīgas ar jaunākajiem Intel 12. paaudzes procesoriem....

Volkswagen pērn dubultojis elektroauto pārdošanas apjomus

Neskatoties uz to, ka aizvadītājā gadā Volkswagen saskārās ar dažādām problēmām, piemēram, pusvadītāju deficītu, autoražotājs spējis dubultot pārdoto elektroauto...

ASUS izziņo Nvidia GeForce RTX 3080 12 GB videokartes

ASUS paziņojis, ka arī piedalīsies Nvidia GeForce RTX 3080 12 GB videokaršu trakumā. Nvidia GeForce RTX 3080 12 GB...

RTU sadarbībā ar SIA «Sakret» izstrādā betona maisījumu 3D drukāšanai

Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) industriālais doktorants Krists Ziemelis sadarbībā ar SIA «Sakret», Baltijas reģionā lielāko sauso un lietošanai gatavo...

“Facebook” vēlas būvēt savu lielāko Eiropas datu centru, taču saskaras ar lielu pretestību

Turpinot savu attīstību, "Facebook" vēlas uzbūvēt savu lielāko datu centru Eiropā, taču ēkas atrašanās vietas izvēle, kā arī metodes,...

Vācu autoražošanas gigants Volkswagen, sadarbībā ar Tenesī štata Universitāti un Oukridžas Nacionālo laboratoriju aktīvi attīsta bezvadu uzlādes risinājumu elektroauto. “VW” ziņo, ka pētījumu rezultātā panākts liels uzlabojums, ievērojami samazinot enerģijas zudumus un palielinot uzlādes jaudu.

Ja sākotnēji bezvadu uzlāde tika veikta ar 6,6kW jaudu, tad sadarbības rezultātā to jau izdevies palielināt līdz 120kW. Mūsdienu standartiem galīgi nav slikti, taču “Volkswagen” negrasās apstāties – autoražotājs plāno palielināt bezvadu uzlādes jaudu līdz 300kW.

Enerģijas zudumi šādas uzlādes laikā bija viens no galvenajiem problēmjautājumiem. Kā ziņo pētnieki, viņiem izdevies panākt 98 procentu efektivitāti, proti, vien 2 procenti enerģijas tiek pazaudēts šajā bezvadu uzlādes procesā. Sadarbība neapstāsies tikai ar elektroauto uzlādes jautājumiem – plānos ietilpst arī kompozītmateriālu attīstība, kas būtu paredzēti izmantošanai auto salonā.

Reklāma

7 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
7 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Elektriķis
06.11.2021 12:35

98% lietderība izskatās pēc fantastikas. Pieņemu ka spolēm jābūt diezgan tuvu – Taycan ar savu mazo “klīrensu” ir piemērotāks šai metodei. Ir redzēti eksperimenti ar lādētājiem, kad no auto apakšas nolaižās kontakti, kuri savienojas ar ielā iebūvētu kontaktu matricu. Tādā veidā tiek risināta precīzās pozicionēšanas problēma, kas arī bezvadu lādētājā ir spēkā.

07.11.2021 21:38
Reply to  Elektriķis

Intresanti

heh
08.11.2021 00:04

interesanti gan – mašīnas apakšā tak viss būs nodauzīts ar akmeņiem, dubļains, slapjš. jau tā mans auto pēc 13 gadu lietošanas pārsvarā saskaras tieši ar elektronikas problēmām, grūti pat iedomāties, cik neizmantojami pēc 10+ gadiem kļūs šādi elektroauto.

Skābene
08.11.2021 09:10

Agrāk teica, ka pīpēt benzīntankā ir bīstami! Diez, kā tas viss darbosies applūdušā stāvlaukumā? :)

tesla.jpg
Elektriķis
08.11.2021 09:19
Reply to  Skābene

Tesla unveils fully sustainable Model ‘Y’ yacht concept
Viss norit saskaņā ar plānu :)

Skābene
08.11.2021 10:11
Reply to  Elektriķis

Šitai nav buras, grēks saukt par jahtu! :D
Ja būtu buras, tad gan būtu zaļš eko šmeko braucamais!

Elektriķis
08.11.2021 10:28
Reply to  Skābene

Man ir jau apnicis cīnīties ar “jahtām”, kurām nav buru, tāpat kā “lokācijām” un citām “kreativitātēm” :)

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: