Reklāma

Hyundai un Kia sadarbosies ar “Factorial Energy” cietvielu bateriju izstrādē

Jaunākie raksti

Atzīmējot “R” divīzijas 20 gadu jubileju, tapis jaudīgākais Golf sērijveida modelis vēsturē

Vācu autoražotāja Volkswagen sporta divīzija "R" svin 20 gadu jubileju, tāpēc Volkswagen vadība nolēmusi to atzīmēt, radot visu laiku...

Mazda laidusi klajā jaunu Mazda CX-60 krosoveru – lielāko un jaudīgāko savā saimē

Japānas ražotājs Mazda paplašinājis modeļu klāstu ar savu lielāko SUV – jauno CX-60. Tas ir lielformāta ģimenes krosovers ar...

BMW M3 un M4 saņem īpašās M divīzijas 50 gadu jubilejas versijas

Vācu autoražotāja BMW "M" sporta divīzija šogad svin apaļo 50 gadu jubileju, tāpēc ražotājs diviem saviem populārākajiem sporta modeļiem...

Tims Kuks kārtējo reizi iekļauts medija “Times” 100 pasaules ietekmīgāko personu topā

Medijs "Times" publiskojis ikgadējo pasaules 100 ietekmīgāko cilvēku topu, kurā gozējas gan tehnoloģiju jomas pārstāvji, gan mākslinieki, līderi, pionieri...

Samsung Galaxy S23 un Galaxy S24 sērijās varētu atteikties no Exynos procesoriem

Samsung Galaxy S sērijas viedtālruņi parasti pieejami divos variantos - ar Qualcomm procesoriem ASV un ar Samsung Exynos procesoriem...

Dienvidkorejas autoražotāji Hyundai un Kia paziņojuši, ka noslēgts sadarbības līgums ar “Factorial Energy” par sadarbību cietvielu bateriju (solid-state batteries) attīstībā un izstrādē. ASV bāzētais uzņēmums strādā pats pie savas cietvielu bateriju tehnoloģijas, taču tagad tam būs ļoti nopietni sadarbības partneri.

Cietvielu baterijas ir viena no gaidītākajām inovācijām elektroauto jomā tuvākajos gados. Autoražotāji šobrīd meklē dažādus veidus, kā paātrināt izpētes un izstrādes procesu, lai tās pēc iespējas ātrāk ieviestu elektriskajās mašīnās. Ja ticam viņu pašu teiktajam, Toyota varētu kļūt par pirmo autoražotāju, kas šīs baterijas ieviesīs sērijveida ražošanā, bet citi negrasās atpalikt.

Oficiālajā preses relīzē norādīts, ka “Factorial” izstrādātā bateriju tehnoloģija varētu uzlabot mašīnu sniedzamību ar vienu uzlādi par 20 līdz 50 procentiem, salīdzinot ar mašīnām, kuras izmanto litija jonu baterijas. Hyundai un Kia neprecizē, cik daudz kilometru tas varētu būt, bet uzlabojums pat par 50 procentiem izklausās gana daudzsološi.

Viena ļoti svarīga lieta, kas preses relīze nav pieminēta ir termiņi, proti, kad šo visu ieraudzīsim dzīvē abu korejiešu ražotāju mašīnās. Toyota sola, ka jau tuvākajā laikā viņi demonstrēs savu prototipu, BMW to sola paveikt līdz 2025. gadam, arī citiem ražotājiem šajā jomā noteikti kaut kas ir azotē.

Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Elektriķis
31.10.2021 11:33

Skatījos viena poupulāra norvēģu puiša “testa atskaiti” par MB elektrisko autobusu. Tikai apgalvots ka tam uz jumta ir cietvielu akumulatori, un tos nevarot ātri uzlādēt, tas jādarot visu nakti.

https://insideevs.com/news/537511/solid-state-battery-mercedes-ecitaro/

Skābene
01.11.2021 08:56
Reply to  Elektriķis

Tam MB uz jumta ir Litija Metālpolimēr (LMP) akumulatori, kas īsti nav uzskatāmi par cietvielu akumulatoriem.

Reklāma