Reklāma

Google samazinās komisijas maksu lietotnēm, kuras piedāvā abonēšanas servisus

Jaunākie raksti

Sievietes avatars “Meta” VR platformā piedzīvojis seksuālu uzmākšanos

Reālā pasaule nav droša, taču virtuālā - ne tik. Attīstoties metaversam, paredzams, ka arī šajā telpā dalībnieki līdz galam...

“Walmart” krietni izvērš preču piegādes ar droniem

Preču piegādes lēnām, bet mērķtiecīgi pārņem roboti un droni. Tas īpaši novērojams ASV, kur mazumtirdzniecības gigants "Walmart" kopš pērnā...

Jauno Harley-Davidson elektrisko moci pilnībā iztirgo 18 minūšu laikā

Motociklu ražotāja Harley-Davidson elektriskais apakšzīmols LiveWire nesen prezentēja otro elektriskā motocikla modeli, kas ir mazāks un lētāks nekā pirmais...

“Dyson” izstrādā robotus, kas veiks mājsaimniecības darbus

Elektronikas ražotājs "Dyson", kas vislabāk pazīstams ar saviem matu veidotājiem un putekļu sūcējiem, paziņojis par plāniem tuvāko gadu laikā...

Amazfit T-Rex 2 viedpulkstenis piedāvās vēl ilgāku darbības laiku ar vienu uzlādi

Amazfit izziņojis otrās paaudzes T-Rex 2 viedpulksteni, kas saņēmis augstākas izšķirtspējas ekrānu un vairāk nekā 150 dažādus sporta veidus....

Google paziņojusi, ka turpmāk samazinās komisijas maksu tām Android lietotnēm, kuras ir bāzētas uz ikmēneša abonementa iegādi. Jaunā likme būs 15% jau no pirmās darbības dienas.

Pirms tam Google 15% komisiju piemēroja sākot ar otro lietotnes darbības gadu, bet pirmajā tie bija 30%, taču tagad uzņēmums ir mainījis savu politiku. Paši Google norāda, ka tas skars pat 99% izstrādātāju. Tāpat ir izveidota īpaša Play Media Experience programma, kuras ietvaros lietotņu veidotājiem būs jāšķiras tikai no 10% komisijas par saviem ieņēmumiem, ja tiem vēl papildu nākas norēķināties par saturu. Tas īpaši paredzēts dažādiem e-grāmatu, mūzikas un video straumēšanas servisiem. Protams, Google tādējādi vēlas palielināt izstrādātāju vēlmi darboties savā mobilajā operētājsistēmā, kā arī sekojot tirgus tendencēm, ikmēneša abonēšanas maksa šobrīd ir kļuvusi par vienu no populārākajiem norēķinu veidiem par saturu.

Līdzīgu soli iepriekš spēris arī Apple, paziņojot, ka komisijas maksa būs 15% līdz tiks apgrozīts 1 miljons dolāru, pēc tam to palielinot līdz 30%. Tāpat arī pēdējā laikā notiekošais ar dažādām tiesvedībām par to, ka šīs operētājsistēmas pārāk daudz kontrolē citu trešo pušu iespējas un veicina monopolu lietotņu tirgū, liek situāciju padarīt nedaudz vieglāku pašiem izstrādātājiem. Google diezgan apzinīgi norāda, ka šobrīd lietotnes ir jāuztur ļoti daudzās platformās, tāpēc samazināta komisijas maksa ļaus vairāk līdzekļu ieguldīt attīstībā un uzturēšanā. Jaunās likmes stāsies spēkā sākot ar 2022. gada 1. janvāri.

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
25.10.2021 21:06

Es galvenokārt domāju,ka tiek darīts tiesvedībām ,jo platformas ir pietiekoši populāras.

Reklāma