Reklāma

Google samazinās komisijas maksu lietotnēm, kuras piedāvā abonēšanas servisus

Jaunākie raksti

Silent Yachts prezentē jaunu katamarānu ar saules baterijām, elektromotoriem un pūķi

Uzņēmums Silent Yachts ir zināms kā viens no pionieriem, kas vēlas radīt videi draudzīgākus pārvietošanās līdzekļus ūdenī. Pavisam nesen...

Toyota savos elektroauto koncentrēsies uz cenu nevis nobraukumu ar vienu uzlādi

Salīdzinot ar lielāko daļu konkurentu, Toyota elektroauto segmentā līdz šim ievērojami stagnējusi. Autoražotājs pamazām pievērsies arī elektroauto, taču tas...

Riga TechGirls mentoru programmā pieteikušās vairāk nekā 1000 sieviešu

Darbs tehnoloģiju jomā arī sieviešu vidū ķļūst arvien pievilcīgāks, to var spriest pēc lielās aktivitātes jaunajā Riga TechGirls mentoru...

RTU zinātnieki izstrādā un licencē tehnoloģiju dabiskam termoiepakojumam

Lai aizvietotu dabai kaitīgo polistirolu, Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) Vides aizsardzības un siltumu sistēmu institūta zinātnieki attīsta dabisku termoiepakojuma...

Microsoft Surface Go 3 planšetdatora apskats (video)

Šovasar mēs iepazināmies ar Microsoft Surface Go 2, ko ražotājs dēvē par pašu mazāko (portablāko) Surface divi vienā tipa...

Google paziņojusi, ka turpmāk samazinās komisijas maksu tām Android lietotnēm, kuras ir bāzētas uz ikmēneša abonementa iegādi. Jaunā likme būs 15% jau no pirmās darbības dienas.

Pirms tam Google 15% komisiju piemēroja sākot ar otro lietotnes darbības gadu, bet pirmajā tie bija 30%, taču tagad uzņēmums ir mainījis savu politiku. Paši Google norāda, ka tas skars pat 99% izstrādātāju. Tāpat ir izveidota īpaša Play Media Experience programma, kuras ietvaros lietotņu veidotājiem būs jāšķiras tikai no 10% komisijas par saviem ieņēmumiem, ja tiem vēl papildu nākas norēķināties par saturu. Tas īpaši paredzēts dažādiem e-grāmatu, mūzikas un video straumēšanas servisiem. Protams, Google tādējādi vēlas palielināt izstrādātāju vēlmi darboties savā mobilajā operētājsistēmā, kā arī sekojot tirgus tendencēm, ikmēneša abonēšanas maksa šobrīd ir kļuvusi par vienu no populārākajiem norēķinu veidiem par saturu.

Līdzīgu soli iepriekš spēris arī Apple, paziņojot, ka komisijas maksa būs 15% līdz tiks apgrozīts 1 miljons dolāru, pēc tam to palielinot līdz 30%. Tāpat arī pēdējā laikā notiekošais ar dažādām tiesvedībām par to, ka šīs operētājsistēmas pārāk daudz kontrolē citu trešo pušu iespējas un veicina monopolu lietotņu tirgū, liek situāciju padarīt nedaudz vieglāku pašiem izstrādātājiem. Google diezgan apzinīgi norāda, ka šobrīd lietotnes ir jāuztur ļoti daudzās platformās, tāpēc samazināta komisijas maksa ļaus vairāk līdzekļu ieguldīt attīstībā un uzturēšanā. Jaunās likmes stāsies spēkā sākot ar 2022. gada 1. janvāri.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
25.10.2021 21:06

Es galvenokārt domāju,ka tiek darīts tiesvedībām ,jo platformas ir pietiekoši populāras.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: