Web Analytics
More
    Reklāma

    Google samazinās komisijas maksu lietotnēm, kuras piedāvā abonēšanas servisus

    Jaunākie raksti

    Google paziņojusi, ka turpmāk samazinās komisijas maksu tām Android lietotnēm, kuras ir bāzētas uz ikmēneša abonementa iegādi. Jaunā likme būs 15% jau no pirmās darbības dienas.

    Pirms tam Google 15% komisiju piemēroja sākot ar otro lietotnes darbības gadu, bet pirmajā tie bija 30%, taču tagad uzņēmums ir mainījis savu politiku. Paši Google norāda, ka tas skars pat 99% izstrādātāju. Tāpat ir izveidota īpaša Play Media Experience programma, kuras ietvaros lietotņu veidotājiem būs jāšķiras tikai no 10% komisijas par saviem ieņēmumiem, ja tiem vēl papildu nākas norēķināties par saturu. Tas īpaši paredzēts dažādiem e-grāmatu, mūzikas un video straumēšanas servisiem. Protams, Google tādējādi vēlas palielināt izstrādātāju vēlmi darboties savā mobilajā operētājsistēmā, kā arī sekojot tirgus tendencēm, ikmēneša abonēšanas maksa šobrīd ir kļuvusi par vienu no populārākajiem norēķinu veidiem par saturu.

    Reklāma

    Līdzīgu soli iepriekš spēris arī Apple, paziņojot, ka komisijas maksa būs 15% līdz tiks apgrozīts 1 miljons dolāru, pēc tam to palielinot līdz 30%. Tāpat arī pēdējā laikā notiekošais ar dažādām tiesvedībām par to, ka šīs operētājsistēmas pārāk daudz kontrolē citu trešo pušu iespējas un veicina monopolu lietotņu tirgū, liek situāciju padarīt nedaudz vieglāku pašiem izstrādātājiem. Google diezgan apzinīgi norāda, ka šobrīd lietotnes ir jāuztur ļoti daudzās platformās, tāpēc samazināta komisijas maksa ļaus vairāk līdzekļu ieguldīt attīstībā un uzturēšanā. Jaunās likmes stāsies spēkā sākot ar 2022. gada 1. janvāri.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    25.10.2021 21:06

    Es galvenokārt domāju,ka tiek darīts tiesvedībām ,jo platformas ir pietiekoši populāras.

    Reklāma