Reklāma

“Facebook” saka, ka pēdējo deviņu mēnešu laikā uz pusi samazinājis naida runu savā platformā

Jaunākie raksti

“Twitter” aizliedz publicēt foto un video ar personām bez viņu piekrišanas

"Twitter" turpina paplašināt centienus nodrošināt saviem lietotājiem privātumu un nu nācis klajā ar vēl vienu jaunumu. Ikvienam lietotājam turpmāk...

Silent Yachts prezentē jaunu katamarānu ar saules baterijām, elektromotoriem un pūķi

Uzņēmums Silent Yachts ir zināms kā viens no pionieriem, kas vēlas radīt videi draudzīgākus pārvietošanās līdzekļus ūdenī. Pavisam nesen...

Toyota savos elektroauto koncentrēsies uz cenu nevis nobraukumu ar vienu uzlādi

Salīdzinot ar lielāko daļu konkurentu, Toyota elektroauto segmentā līdz šim ievērojami stagnējusi. Autoražotājs pamazām pievērsies arī elektroauto, taču tas...

Riga TechGirls mentoru programmā pieteikušās vairāk nekā 1000 sieviešu

Darbs tehnoloģiju jomā arī sieviešu vidū ķļūst arvien pievilcīgāks, to var spriest pēc lielās aktivitātes jaunajā Riga TechGirls mentoru...

RTU zinātnieki izstrādā un licencē tehnoloģiju dabiskam termoiepakojumam

Lai aizvietotu dabai kaitīgo polistirolu, Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) Vides aizsardzības un siltumu sistēmu institūta zinātnieki attīsta dabisku termoiepakojuma...

Mēneša sākumā rakstījām, ka bijusī “Facebook” produktu vadītāja Fransisa Hāgena atklāti norādīja, ka uzņēmums pelna uz lietotāju drošības un labklājības rēķina un patiesībā tikai veicina naida runas izplatību, šādi radot lielāku aktivitāti platformā. Šī atzīšanās “Facebook” nav atstājusi vienaldzīgu, un uzņēmums cenšas mainīt šīs tēmas virzienu. Šajā ziņā piesaistīts konsultāciju sniedzēja ētikas jautājumos “Integrity” viceprezidents Gajs Rozens. Viņš aktīvi aizstāv “Facebook” un apgalvo, ka naida runas redzamības ierobežošana esot svarīgāka par šāda satura esamību. Rozens arī atklāj, ka pēdējo deviņu mēnešu laikā šāds saturs “Facebook” esot samazināts gandrīz uz pusi. Reālākos skaitļos – tikai pieci no 10 000 pārbaudīto ierakstu platformā satur naida runu.

Rozens apgalvo, ka esot “nepareizi” koncentrēties uz satura noņemšanu kā vienīgo rādītāju un norāda, ka ir arī citi veidi, kā cīnīties pret naida runu. Viņš piebilst, ka bez satura noņemšanas nepieciešams arī rūpīgi izvērtēt un ierobežot to lietotāju, grupu, lapu pieejamību, kas pārkāpj platformas politiku.

Vienlaikus “Facebook” rūpīgi jāapsver ikkatra ieraksta noņemšana un satura veidotāju, izplatītāju ierobežošana, jābūt pārliecībai, ka tie tik tiešām saistīti ar naida runu. Šeit jāpiebilst, ka “Facebook” nācies saskarties ar situācijām, kad ieraksti kļūdaini atzīmēti kā naida runu saturoši. Tāpēc agresīva, masveida satura noņemšana var novest pie vēl lielākām šādām problēmām un lietotāju neapmierinātības.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: