Reklāma

“Porsche Taycan” pārdošanas rādītājos nu jau apsteidz leģendāro “Porsche 911”

Jaunākie raksti

Silent Yachts prezentē jaunu katamarānu ar saules baterijām, elektromotoriem un pūķi

Uzņēmums Silent Yachts ir zināms kā viens no pionieriem, kas vēlas radīt videi draudzīgākus pārvietošanās līdzekļus ūdenī. Pavisam nesen...

Toyota savos elektroauto koncentrēsies uz cenu nevis nobraukumu ar vienu uzlādi

Salīdzinot ar lielāko daļu konkurentu, Toyota elektroauto segmentā līdz šim ievērojami stagnējusi. Autoražotājs pamazām pievērsies arī elektroauto, taču tas...

Riga TechGirls mentoru programmā pieteikušās vairāk nekā 1000 sieviešu

Darbs tehnoloģiju jomā arī sieviešu vidū ķļūst arvien pievilcīgāks, to var spriest pēc lielās aktivitātes jaunajā Riga TechGirls mentoru...

RTU zinātnieki izstrādā un licencē tehnoloģiju dabiskam termoiepakojumam

Lai aizvietotu dabai kaitīgo polistirolu, Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) Vides aizsardzības un siltumu sistēmu institūta zinātnieki attīsta dabisku termoiepakojuma...

Microsoft Surface Go 3 planšetdatora apskats (video)

Šovasar mēs iepazināmies ar Microsoft Surface Go 2, ko ražotājs dēvē par pašu mazāko (portablāko) Surface divi vienā tipa...

Vācu autoražotājs Porsche publicējis pārdošanas datus par šā gada pirmajiem trim ceturkšņiem, kas liecina, ka autoražotājs pārdevis par 13 procentiem vairāk mašīnu nekā šajā laika posmā pirms gada. Šā gada pirmajos deviņos mēnešos pārdotas 217 198 Porsche mašīnas. Vienlaikus šie dati arī atklāj vairākas interesantas nianses.

Ražotāja pirmais pilnībā elektriskais auto “Taycan” pārdošanas rādītājos nu jau apsteidzis Porsche leģendāro sportistu “911”, kas pašam uzņēmumam ir nepārprotams signāls par elektriskā modeļa lielo popularitāti klientu vidū. Līdz šim šogad pārdoti 28 640 “Taycan” un 27 972 leģendārā “911” eksemplāri.

Pieprasītākie modeļi joprojām ir “Cayenne” un “Macan”, kas pa abiem sastāda vairāk nekā pusi no kopā pārdotajām automašīnām. Lai arī nospiedošais vairākums pārdoto Porsche joprojām ir ar iekšdedes dzinēju, “Taycan” panākumiem vajadzētu iedrošināt ne tikai paša Porsche, bet arī citu autoražotāju vadības.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Elektriķis
19.10.2021 11:12

Te izpaužas tas, ka ar elektrisko ir foršāk braukt un Porsche pērk ne jau tādēļ lai vestu kartupeļu maisus no laukiem. Kad būs nosmelts krējums, gan jau ka arī lētais gals sakustēsies. Ļoti ceru ka Na baterijas izrādīsies lietojamas.

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: