Web Analytics
More
    Reklāma

    Nissan paziņo par elektriskā “Leaf” aizstājēju

    Jaunākie raksti

    Nissan apstiprinājis, ka līdzšinējo “Leaf” hečbeku nākotnē aizstās kompaktklases krosovers. Autoražotājs vasarā izziņoja 1 miljardu mārciņu vērtu investīciju plānu un tas paredz jauna elektriskā krosovera ražošanu rūpnīcā Sanderlendā, Lielbritānijā. “Nissan Europe” vadītājs Giljems Kartjē apstiprinājis, ka šis topošais modelis tik tiešām aizstāvs “Leaf”.

    Visiem “Leaf” faniem vēl gan ir pāris gadi, lai iekrātu naudu pilnīgi jaunas mašīnas iegādei – plānots, ka “Leaf” aizstājējs ieradīsies ap 2025. gadu. Tas būs konstruēts uz “Renault-Nissan-Mitsubishi” alianses CMF-EV platformas, kuru izmanto arī otrs jaunais “Nissan” elektroauto “Ariya”, kā arī gaidāmais “Renault Megane E-Tech Electric”.

    Plānots, ka Sanderlendā ik gadu tiks saražoti ap 100 tūkstošiem šo elektrisko krosoveru, tos no Lielbritānijas eksportējot arī uz citām valstīm, tostarp arī Eiropu.

    “Leaf” ir viens no pirmajiem masveida ražošanā nonākušajiem elektroauto, tam apritē nonākot pirms 10 gadiem, turklāt savas relatīvi demokrātiskās cenas dēļ, tas bija pieejams plašām sabiedrības masām. Pagaidām nav zināms, vai jaunajam modelim tiks piešķirts cits nosaukums, vai arī tas saglabās “Leaf” vārdu. Nissan vadītājs Makoto Učida atklājis, ka vēl šogad autoražotājs paziņos par plāniem nākamās paaudzes elektroauto.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    8 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Pasapņot gribas
    19.10.2021 09:17

    Eh ja starta cena par elektroauto, kas var nobraukt vismaz 350km, būtu ap 18 000€, tad pandoras lāde būtu vaļā.

    Krotow
    19.10.2021 12:34

    Vēlamā “norma” budžeta galam drīzāk būs 400 km (ziema) pa 22 k€. Taču ideja pareiza. Mazāks nobraukums no 1 uzlādes neder braucējiem ar vienīgo auto bez privātmājas. Vēl jo vairāk vietās ar aukstu klimatu. Kas kāreiz atbilst Latvijai.

    Elektriķis
    19.10.2021 12:48
    Reply to  Krotow

    Atļaušos atzīmēt ka vēl neviens nespēj nobraukt 400km pa šoseju ar 100km/h pie -20 grādiem. Uzjautā kādam Tesla 3 long range īpašniekam.

    Last edited 2 years ago by Elektriķis
    Krotow
    19.10.2021 13:16
    Reply to  Elektriķis

    Cik bieži mums gadās -20 grādi un zemāk? Max 2-3 nedēļas un arī ne katrā ziemā. 0…-5 ir daudz biežāk. 400 km vairāk ir kā buferis pret pašizlādi un lai būtu drošība ka tiksi atpakaļ, braucot jebkur Latvijas teritorijas robežās.

    Elektriķis
    19.10.2021 13:32
    Reply to  Krotow

    Nu netiksi ziemā, no Rīgas izbraucot uz Liepāju, atpakaļ bez papildus uzlādes arī pie -5 grādiem. Bet vai vajag? Ja Tev tik ļoti svilst, ka nevari ziedot 1h uzlādei Liepājā, vai 2x30min pa ceļam, tad e-auto nav Tev derīgs.

    Krotow
    19.10.2021 14:18
    Reply to  Elektriķis

    Esi pārliecināts ka Liepājā tā vienkārši būs kur uzlādēties? Un ka no atrastās brīvās uzlādes vietas nebūs pusstundu ar autobusu uz centru jābrauc? Un arī tas nav galvenais. Bet gan tas ka masveidā pārejot uz elektriskajiem auto mūsu realitātē būs nežēlīgas problēmas ar uzlādi vienkāršajiem mirstīgajiem bez privātmājas visur. Imantā, kur dzīvoju, ir vismaz 5K privātie auto. Kur tos visus lādēsi, ja jau tagad auto pa nakti stāv visās vietās un nevietās, kur var auto atstāt. Tikai nesāc par stāvlaukumiem, kur mēnesī prasa 50€ par vietu vai auto atņemšanu piespiedu kārtā – tas nedarbosies, vari iedomāties kāpēc. Tas kurš kaut ko tādu deklarēs, nākamajās vēlēšanās izlidos kā korķis kopā ar visu savu partiju un tas viņam personīgi vēl būs labākais scenārijs.

    Last edited 2 years ago by Krotow
    Elektriķis
    19.10.2021 15:48
    Reply to  Krotow

    Jā, esmu lādējies. Tur ir 3 uzlādes stacijas, 1 pašā centrā, 1 otrā krastā. Trešā ir pie CSDD, kas gan tik ērta vieta.
    Par Imantas daudzstāvenēm – pavisam bēdīga aina. Tur tikai tramvajs…
    Bet nomierinies, vēl ilgi varēs braukt ar ICE un līdz tam laikam nevar zināt kas notiks.

    Alfreds
    20.10.2021 23:52
    Reply to  Elektriķis

    Kas ir ICE

    Reklāma