Reklāma

Līdz šī gada beigām Ķīnā vairs nebūs pieejams sociālais tīkls “Linkedin”

Jaunākie raksti

Paziņotas šogad ASV lejupielādētākās App Store lietotnes un spēles

Dažas dienas iepriekš ar līdzīgu topu dalījās Google, publiskojot populārākās lietotnes un spēles 2021. gadā Android viedierīču lietotājiem. Tagad...

Izziņota Honor 60 sērija ar vloginga iespējām un žestu vadību

Ķīnā tikko izziņots Honor 60 viedtālrunis, kas izskata ziņā ir ļoti līdzīgs Honor 50 modelim, bet jaunais Honor 60...

Izziņotas jaunā Dacia Jogger cenas Latvijā

Jaunā Dacia Jogger pie dīleriem Latvijā ieradīsies nākamā gada pavasarī, bet jau izziņotas jaunā modeļa cenas. Piecvietīgajai Dacia Jogger...

“Porsche” pamatdarbības peļņa 2021. gada trīs ceturkšņos pieaug par 78,4%

“Porsche“ 2021. gada trešā ceturkšņa beigās sasniedzis peļņu no pārdošanas 15,5% apmērā. Šis rezultāts atkārtoti pārsniedz 15% references līmeni,...

9. decembrī notiks tiešsaistes diskusija “Latvija – mītne globāliem FinTech uzņēmumiem”

Finanšu un kapitāla tirgus komisija (FKTK) kopā ar FinTech nozares partneriem 9. decembrī no plkst. 11 līdz 13 rīko...

“Microsoft” vakar, 14. oktobrī, nāca klajā ar vēsti, ka līdz šī gada beigām slēgs sev piederošā profesionālā sociālā tīkla “Linkedin” Ķīnas versiju, kas bija aktīva kopš 2014. gada. Lēmumu aiziet no Ķīnas tirgus “Linkedin” pieņēmis pēc tam, kad vairāki ASV akadēmiķi un žurnālisti sūdzējušies par to, ka viņu profili bloķēti sociālā tīkla Ķīnas versijā.

Savā paziņojumā “Linkedin” norādījis, ka, lai gan palīdzējis ķīniešiem atrast darbu un sniedzis citas finanses uzlabojošas iespējas, sociālais tīkls Ķīnā saskaras ar salīdzinoši daudz sarežģītāku darbības vidi un lielākām satura atbilstības prasībām. “The Wall Street Journal” ziņojis, ka Ķīnas valdība martā likusi “Microsoft” piestrādāt pie satura un pielāgot to valsts prasībām. Kopš tā laika spriedze starp Ķīnu un “Microsoft”, “Linkedin” tikai pieaugusi, tāpēc arī pieņemts lēmums aiziet.

Vienlaikus “Microsoft” neatstās Ķīnu pilnīgi bešā. Tiek ziņots, ka uzņēmums strādā pie Ķīnas prasībām pielāgotākas profesionālās saziņas lietotnes “InJobs”, kurā gan nebūs ziņu plūsma, gan arī nevarēs dalīties ar ierakstiem vai rakstiem.

Būtiski, ka šī nav vienīgā reize, kad tehnoloģiju gigantiem rodas problēmas ar Ķīnu, un tikpat ticams, ka šādas situācijas sagaidāmas arī nākotnē. Piemēram, 2009. gads palicis atmiņā ar to, ka Ķīnā tika bloķētas lietotnes “Twitter” un “Facebook”, un līdz šai dienai iedzīvotāji tās nevar izmantot.

Jāpiebilst, ka “Linkedin” “Microsoft” īpašumā nokļuva 2016. gadā, kad tehnoloģiju milzis to iegādājās par vairāk nekā 26 miljardiem ASV dolāru.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: