Reklāma

Alfa Romeo turpmāk katru gadu prezentēs jaunu modeli

Jaunākie raksti

Riga TechGirls mentoru programmā pieteikušās vairāk nekā 1000 sieviešu

Darbs tehnoloģiju jomā arī sieviešu vidū ķļūst arvien pievilcīgāks, to var spriest pēc lielās aktivitātes jaunajā Riga TechGirls mentoru...

RTU zinātnieki izstrādā un licencē tehnoloģiju dabiskam termoiepakojumam

Lai aizvietotu dabai kaitīgo polistirolu, Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) Vides aizsardzības un siltumu sistēmu institūta zinātnieki attīsta dabisku termoiepakojuma...

Microsoft Surface Go 3 planšetdatora apskats (video)

Šovasar mēs iepazināmies ar Microsoft Surface Go 2, ko ražotājs dēvē par pašu mazāko (portablāko) Surface divi vienā tipa...

“MikroTik” plāno ziedot 20 miljonus eiro Bērnu slimnīcai

Nesen ziņojām, ka "MikroTik" (SIA Mikrotīkls) kļuvis par pirmo Latvijas privāto uzņēmumu, kam izdevies pārlekt miljarda eiro vērtībai. Tas...

“Baltcom” iegādājas “Microlines” un nostiprina pozīcijas Latvijas austrumu reģionā

Telekomunikāciju uzņēmums “Baltcom” ir paplašinājis savu darbību Latvijas austrumu reģionā, noslēdzot darījumu par telekomunikāciju uzņēmumu grupas “Microlines” iegādi. “Microlines”...

Alfa Romeo zīmols tagad nonācis Stellantis koncerna paspārnē un uz brīdi pat pavīdēja ziņas, ka pazīstamo itāļu autoražotāju varētu slēgt, taču pēdējie izteikumi liecina, ka, par laimi, tā nenotiks. Alfa Romeo vadītājs Žans-Filips Imparato paziņojis, ka turpmāk katru gadu autoražotājs prezentēs jaunu modeli. Tā tas turpināsies līdz pat 2026. gadam, bet 2027. gadā Alfa Romeo pilnībā pāries uz elektroauto ražošanu.

Paredzēts, ka pirmais jaunais modelis būs izmēros mazāks krosovers ar nosaukumu “Tonale”, kas ražošanā varētu nonākt jau līdz šā gada beigām, savukārt oficiāla prezentācija paredzēta nākamā gada pavasarī. Mašīnai būs arī elektrificēti varianti plug-in hybrid izpildījumā. Kas būs nākamie Alfa Romeo soļi, tas pagaidām nav zināms.

Šobrīd aktuālā “Giorgio” platforma, uz kuras radīti lieliskie “Stelvio” un “Giulia” modeļi, turpmāk vairs netiks izmantota, tā vietā stājoties Stellantis radītajai “Large” platformai. Šī platforma jau ir paredzēta tam, lai uz tās konstruētās mašīnas varētu elektrificēt. Ņemot vērā pārdošanas rādītājus, varam būt pilnīgi pārliecināti par “Stelvio” mantinieku. “Giulia” jaunā paaudze pagaidām ir miglā tīta, ņemot vērā kopējo tendenci samazināties sedanu pārdošanas apjomiem, lai gan konkrētais modelis ir patiešām konkurētspējīgs. Netiek izslēgta iespēja, ka sagaidīsim arī kārtīgu sporta auto, tiesa, elektrisku.

AvotsCarBuzz
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: