Reklāma

“Tele2”: priekšapmaksu karšu tirgus Latvijā stagnē

Jaunākie raksti

“Twitter” aizliedz publicēt foto un video ar personām bez viņu piekrišanas

"Twitter" turpina paplašināt centienus nodrošināt saviem lietotājiem privātumu un nu nācis klajā ar vēl vienu jaunumu. Ikvienam lietotājam turpmāk...

Silent Yachts prezentē jaunu katamarānu ar saules baterijām, elektromotoriem un pūķi

Uzņēmums Silent Yachts ir zināms kā viens no pionieriem, kas vēlas radīt videi draudzīgākus pārvietošanās līdzekļus ūdenī. Pavisam nesen...

Toyota savos elektroauto koncentrēsies uz cenu nevis nobraukumu ar vienu uzlādi

Salīdzinot ar lielāko daļu konkurentu, Toyota elektroauto segmentā līdz šim ievērojami stagnējusi. Autoražotājs pamazām pievērsies arī elektroauto, taču tas...

Riga TechGirls mentoru programmā pieteikušās vairāk nekā 1000 sieviešu

Darbs tehnoloģiju jomā arī sieviešu vidū ķļūst arvien pievilcīgāks, to var spriest pēc lielās aktivitātes jaunajā Riga TechGirls mentoru...

RTU zinātnieki izstrādā un licencē tehnoloģiju dabiskam termoiepakojumam

Lai aizvietotu dabai kaitīgo polistirolu, Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) Vides aizsardzības un siltumu sistēmu institūta zinātnieki attīsta dabisku termoiepakojuma...

Mobilo sakaru operators “Tele2” informē, ka saskaņā ar “NielsenIQ” mazumtirdzniecības mērījumu indeksa datiem pēdējā gada laikā mobilo sakaru priekšapmaksas karšu kopējais tirgus Latvijā pēdējā gada laikā ir krities par 7,5%, vērtējot kopējo pārdoto priekšapmaksu karšu skaitu. Būtiskākā ietekme uz šo segmentu ir Covid-19 izraisītajai pandēmijai, kas spēcīgi ietekmējusi tūrisma industriju un iedzīvotāju paradumus. Tieši tūristi iepriekš bija tie, kuri aktīvi izmantoja priekšapmaksas kartes, viesojoties Latvijā.

Pārliecinoši lielākā priekšapmaksas tirgus daļa saskaņā ar “NielsenIQ” datiem ir “Zelta Zivtiņa” zīmolam – 63,4%. Turklāt “Zelta Zivtiņa” zīmols, kas pieder mobilo sakaru uzņēmumam “Tele2”, ir vienīgais, kas spējis palielināt savu tirgus daļu priekšapmaksas karšu starta komplektu segmentā par 4,7% pēdējo 12 mēnešu laikā.

“Jau vairākus gadus ir vērojams, ka priekšapmaksas karšu tirgus stagnē. Raugoties ilgtermiņā, galvenais iemesls ir iedzīvotāju paradumu maiņa, kā arī mobilo sakaru lomas pieaugums cilvēku ikdienā. Proti, šobrīd cilvēki pamatā izvēlas lietot mobilos sakarus pēcapmaksā, kas ļauj veikt zvanus un lietot mobilo internetu atbilstoši izvēlētajam plānam, nesatraucoties par kartes termiņa vai limita beigām,” stāsta “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts. “Vienlaicīgi mēs redzam, cik ļoti daudziem cilvēkiem priekšapmaksas kartes ir svarīgas, lai būtu sasniedzami saviem tuviniekiem, tādēļ šīs kartes arī nākotnē noteikti būs pieprasītas gan skolēnu un senioru, gan tūristu vidū.”

Kā atzīst uzņēmumā, tad visbiežāk klienti priekšapmaksas kartes izvēlas iegādāties degvielas uzpildes stacijās un mazā formāta jeb ērtās un ātrās iepirkšanās veikalos.

Reklāma

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
3 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Skābene
08.10.2021 12:22

Tele2 vajadzētu dot normālu interneta piedāvājumu priekšapmaksas kartēm, tad arī būtu citi rezultāti. Manā skatījumā priekšampaksas karte ir labs veids, kā bērnam iemācīt skaitīt zvanu ilgumu, sms un gigabaitus. Ja 500MB vai 1GB ir maksimums, ko viņi var piedāvāt, un interneta apjoma piepirkšana klāt jau rēķinu uzaudzē uz 15 un vairāk euro, tad loģiski, ka visi izvēlas skolēnu pēcapmaksas tarifus ar bezlimita internetu, kas maksā zem 10 euro.
Arī ārzemniekiem interesē priekšapmaksas kartes ar bezlimita internetu, lai to lietotu ceļojuma laikā.

rudzu rikas
08.10.2021 23:47

T2 priekšapmaksas karte ir galīgs sū*** cenas un inovāciju ziņā – nevar ne salīdzināt ar LMT piedāvāto Nedēļa internetam. Tāpēc arī stagnē.

Roberts
09.10.2021 13:26
Reply to  rudzu rikas

Yeap lmt nedela ir bezlimita nets par 3 eur nedela kaca filmas cik gribi.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: