Web Analytics
More
    Reklāma

    “Tele2”: priekšapmaksu karšu tirgus Latvijā stagnē

    Jaunākie raksti

    Mobilo sakaru operators “Tele2” informē, ka saskaņā ar “NielsenIQ” mazumtirdzniecības mērījumu indeksa datiem pēdējā gada laikā mobilo sakaru priekšapmaksas karšu kopējais tirgus Latvijā pēdējā gada laikā ir krities par 7,5%, vērtējot kopējo pārdoto priekšapmaksu karšu skaitu. Būtiskākā ietekme uz šo segmentu ir Covid-19 izraisītajai pandēmijai, kas spēcīgi ietekmējusi tūrisma industriju un iedzīvotāju paradumus. Tieši tūristi iepriekš bija tie, kuri aktīvi izmantoja priekšapmaksas kartes, viesojoties Latvijā.

    Pārliecinoši lielākā priekšapmaksas tirgus daļa saskaņā ar “NielsenIQ” datiem ir “Zelta Zivtiņa” zīmolam – 63,4%. Turklāt “Zelta Zivtiņa” zīmols, kas pieder mobilo sakaru uzņēmumam “Tele2”, ir vienīgais, kas spējis palielināt savu tirgus daļu priekšapmaksas karšu starta komplektu segmentā par 4,7% pēdējo 12 mēnešu laikā.

    Reklāma

    “Jau vairākus gadus ir vērojams, ka priekšapmaksas karšu tirgus stagnē. Raugoties ilgtermiņā, galvenais iemesls ir iedzīvotāju paradumu maiņa, kā arī mobilo sakaru lomas pieaugums cilvēku ikdienā. Proti, šobrīd cilvēki pamatā izvēlas lietot mobilos sakarus pēcapmaksā, kas ļauj veikt zvanus un lietot mobilo internetu atbilstoši izvēlētajam plānam, nesatraucoties par kartes termiņa vai limita beigām,” stāsta “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts. “Vienlaicīgi mēs redzam, cik ļoti daudziem cilvēkiem priekšapmaksas kartes ir svarīgas, lai būtu sasniedzami saviem tuviniekiem, tādēļ šīs kartes arī nākotnē noteikti būs pieprasītas gan skolēnu un senioru, gan tūristu vidū.”

    Kā atzīst uzņēmumā, tad visbiežāk klienti priekšapmaksas kartes izvēlas iegādāties degvielas uzpildes stacijās un mazā formāta jeb ērtās un ātrās iepirkšanās veikalos.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Skābene
    08.10.2021 12:22

    Tele2 vajadzētu dot normālu interneta piedāvājumu priekšapmaksas kartēm, tad arī būtu citi rezultāti. Manā skatījumā priekšampaksas karte ir labs veids, kā bērnam iemācīt skaitīt zvanu ilgumu, sms un gigabaitus. Ja 500MB vai 1GB ir maksimums, ko viņi var piedāvāt, un interneta apjoma piepirkšana klāt jau rēķinu uzaudzē uz 15 un vairāk euro, tad loģiski, ka visi izvēlas skolēnu pēcapmaksas tarifus ar bezlimita internetu, kas maksā zem 10 euro.
    Arī ārzemniekiem interesē priekšapmaksas kartes ar bezlimita internetu, lai to lietotu ceļojuma laikā.

    rudzu rikas
    08.10.2021 23:47

    T2 priekšapmaksas karte ir galīgs sū*** cenas un inovāciju ziņā – nevar ne salīdzināt ar LMT piedāvāto Nedēļa internetam. Tāpēc arī stagnē.

    Roberts
    09.10.2021 13:26
    Reply to  rudzu rikas

    Yeap lmt nedela ir bezlimita nets par 3 eur nedela kaca filmas cik gribi.

    Reklāma