Web Analytics
More
    Reklāma

    Porsche neplāno steigties ar “911” elektrificēšanu

    Jaunākie raksti

    “Porsche 911” ir visai unikāls auto – desmitgadēm ilgi tas baudījis klientu mīlestību, cauri gadiem nesot cauri savu atpazīstamo virsbūves formu un dizaina stilu. Porsche jau ir tā pirmais elektriskais auto, proti, “Taycan”, taču no “911” neviens negrasās atteikties. Tiesa, arī pāriet uz elektrisku “911” uzņēmums nesteidz.

    Porsche galvenais dizaineris Mihaels Mauers kādā intervijā izteicies, ka viņš jau var iztēloties, kāds varētu izskatīties nākotnes elektriskais “911”, taču Mauers norāda, ka ir mazticama šāda modeļa parādīšanās līdz 2030. gadam. Autoražotājs arī iepriekš pieklusinājis runas par elektriskām “911” versijām, uzsverot, ka tas būs pēdējais Porsche modelis, kas atteiksies no iekšdedzes dzinējiem.

    Reklāma

    Mauers uzsver, ka mašīnas ikoniskajam siluetam ir jāsaglabajās arī elektriskajā ērā. “Gadu gaitā esam pierādījuši, ka jaunais modelis vienmēr ir “911” – tas ir jauns, taču saglabā mašīnas būtību,” saka dizaineris. “Elektriskās tehnoloģijas mums sniedz vairāk brīvības, tāpēc es par to tik ļoti nesatraucos. Kad runāju ar inženieriem par iekšdedzes dzinējiem, vienmēr ir dažādi ierobežojumi, piemēram, izplūdes sistēmas. Kā dizaineri, mēs jebkurā gadījumā atradīsim risinājumu.”

    Lai arī noprotams, ka pilnībā elektrisks “911” vēl ir tālākā nākotnē, nesen Nirburgringas trasē pamanīts prototips liek domāt, ka drīzumā varētu ierasties hibrīds. Aktuālās paaudzes modelis tika projektēts ar domu, ka tam būs gan parastā “mild-hybrid”, gan “plug-in” hibrīda versija. Jaudas parametri pagaidām nav zināmi, taču sagaidāms, ka ražotājs mēģinās sasniegt ko līdzīgu kā “Panamera Turbo S E-Hybrid” – 690 zirgspēki un 3,2 sekundes līdz 100km/h.

    AvotsAutocar
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma