Reklāma

Porsche neplāno steigties ar “911” elektrificēšanu

Jaunākie raksti

Riga TechGirls mentoru programmā pieteikušās vairāk nekā 1000 sieviešu

Darbs tehnoloģiju jomā arī sieviešu vidū ķļūst arvien pievilcīgāks, to var spriest pēc lielās aktivitātes jaunajā Riga TechGirls mentoru...

RTU zinātnieki izstrādā un licencē tehnoloģiju dabiskam termoiepakojumam

Lai aizvietotu dabai kaitīgo polistirolu, Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) Vides aizsardzības un siltumu sistēmu institūta zinātnieki attīsta dabisku termoiepakojuma...

Microsoft Surface Go 3 planšetdatora apskats (video)

Šovasar mēs iepazināmies ar Microsoft Surface Go 2, ko ražotājs dēvē par pašu mazāko (portablāko) Surface divi vienā tipa...

“MikroTik” plāno ziedot 20 miljonus eiro Bērnu slimnīcai

Nesen ziņojām, ka "MikroTik" (SIA Mikrotīkls) kļuvis par pirmo Latvijas privāto uzņēmumu, kam izdevies pārlekt miljarda eiro vērtībai. Tas...

“Baltcom” iegādājas “Microlines” un nostiprina pozīcijas Latvijas austrumu reģionā

Telekomunikāciju uzņēmums “Baltcom” ir paplašinājis savu darbību Latvijas austrumu reģionā, noslēdzot darījumu par telekomunikāciju uzņēmumu grupas “Microlines” iegādi. “Microlines”...

“Porsche 911” ir visai unikāls auto – desmitgadēm ilgi tas baudījis klientu mīlestību, cauri gadiem nesot cauri savu atpazīstamo virsbūves formu un dizaina stilu. Porsche jau ir tā pirmais elektriskais auto, proti, “Taycan”, taču no “911” neviens negrasās atteikties. Tiesa, arī pāriet uz elektrisku “911” uzņēmums nesteidz.

Porsche galvenais dizaineris Mihaels Mauers kādā intervijā izteicies, ka viņš jau var iztēloties, kāds varētu izskatīties nākotnes elektriskais “911”, taču Mauers norāda, ka ir mazticama šāda modeļa parādīšanās līdz 2030. gadam. Autoražotājs arī iepriekš pieklusinājis runas par elektriskām “911” versijām, uzsverot, ka tas būs pēdējais Porsche modelis, kas atteiksies no iekšdedzes dzinējiem.

Mauers uzsver, ka mašīnas ikoniskajam siluetam ir jāsaglabajās arī elektriskajā ērā. “Gadu gaitā esam pierādījuši, ka jaunais modelis vienmēr ir “911” – tas ir jauns, taču saglabā mašīnas būtību,” saka dizaineris. “Elektriskās tehnoloģijas mums sniedz vairāk brīvības, tāpēc es par to tik ļoti nesatraucos. Kad runāju ar inženieriem par iekšdedzes dzinējiem, vienmēr ir dažādi ierobežojumi, piemēram, izplūdes sistēmas. Kā dizaineri, mēs jebkurā gadījumā atradīsim risinājumu.”

Lai arī noprotams, ka pilnībā elektrisks “911” vēl ir tālākā nākotnē, nesen Nirburgringas trasē pamanīts prototips liek domāt, ka drīzumā varētu ierasties hibrīds. Aktuālās paaudzes modelis tika projektēts ar domu, ka tam būs gan parastā “mild-hybrid”, gan “plug-in” hibrīda versija. Jaudas parametri pagaidām nav zināmi, taču sagaidāms, ka ražotājs mēģinās sasniegt ko līdzīgu kā “Panamera Turbo S E-Hybrid” – 690 zirgspēki un 3,2 sekundes līdz 100km/h.

AvotsAutocar
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: