Reklāma

Porsche neplāno steigties ar “911” elektrificēšanu

Jaunākie raksti

Jauno Harley-Davidson elektrisko moci pilnībā iztirgo 18 minūšu laikā

Motociklu ražotāja Harley-Davidson elektriskais apakšzīmols LiveWire nesen prezentēja otro elektriskā motocikla modeli, kas ir mazāks un lētāks nekā pirmais...

“Dyson” izstrādā robotus, kas veiks mājsaimniecības darbus

Elektronikas ražotājs "Dyson", kas vislabāk pazīstams ar saviem matu veidotājiem un putekļu sūcējiem, paziņojis par plāniem tuvāko gadu laikā...

Amazfit T-Rex 2 viedpulkstenis piedāvās vēl ilgāku darbības laiku ar vienu uzlādi

Amazfit izziņojis otrās paaudzes T-Rex 2 viedpulksteni, kas saņēmis augstākas izšķirtspējas ekrānu un vairāk nekā 150 dažādus sporta veidus....

Arī Kanāda liedz izmantot Huawei un ZTE 5G tehnoloģijas

Kanāda pievienojusies tām valstīm, kas izvēlas liegt Huawei 5G tehnoloģiju izmantošanu. Arī šajā gadījumā tiek runāts par nacionālo drošību,...

Logitech izziņo divu izmēru MX Mechanical tastatūras

Kā jau norāda nosaukums, Logitech izziņojis divas mehāniskās tastatūras, kas saņēmušas MX Mechanical nosaukumu. Logitech MX Mechanical tastatūras pieejamas...

“Porsche 911” ir visai unikāls auto – desmitgadēm ilgi tas baudījis klientu mīlestību, cauri gadiem nesot cauri savu atpazīstamo virsbūves formu un dizaina stilu. Porsche jau ir tā pirmais elektriskais auto, proti, “Taycan”, taču no “911” neviens negrasās atteikties. Tiesa, arī pāriet uz elektrisku “911” uzņēmums nesteidz.

Porsche galvenais dizaineris Mihaels Mauers kādā intervijā izteicies, ka viņš jau var iztēloties, kāds varētu izskatīties nākotnes elektriskais “911”, taču Mauers norāda, ka ir mazticama šāda modeļa parādīšanās līdz 2030. gadam. Autoražotājs arī iepriekš pieklusinājis runas par elektriskām “911” versijām, uzsverot, ka tas būs pēdējais Porsche modelis, kas atteiksies no iekšdedzes dzinējiem.

Mauers uzsver, ka mašīnas ikoniskajam siluetam ir jāsaglabajās arī elektriskajā ērā. “Gadu gaitā esam pierādījuši, ka jaunais modelis vienmēr ir “911” – tas ir jauns, taču saglabā mašīnas būtību,” saka dizaineris. “Elektriskās tehnoloģijas mums sniedz vairāk brīvības, tāpēc es par to tik ļoti nesatraucos. Kad runāju ar inženieriem par iekšdedzes dzinējiem, vienmēr ir dažādi ierobežojumi, piemēram, izplūdes sistēmas. Kā dizaineri, mēs jebkurā gadījumā atradīsim risinājumu.”

Lai arī noprotams, ka pilnībā elektrisks “911” vēl ir tālākā nākotnē, nesen Nirburgringas trasē pamanīts prototips liek domāt, ka drīzumā varētu ierasties hibrīds. Aktuālās paaudzes modelis tika projektēts ar domu, ka tam būs gan parastā “mild-hybrid”, gan “plug-in” hibrīda versija. Jaudas parametri pagaidām nav zināmi, taču sagaidāms, ka ražotājs mēģinās sasniegt ko līdzīgu kā “Panamera Turbo S E-Hybrid” – 690 zirgspēki un 3,2 sekundes līdz 100km/h.

AvotsAutocar
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma