Arī japāņu autoražotāji, lai arī negribīgi, taču pamazām iesaistas elektroauto ražošanā. Mazda šobrīd izstrādā jaunu elektroauto platformu, kura tiks izmantota jaunajām mašīnām, kas pie klientiem ieradīsies šīs dekādes otrajā daļā. Vismaz pagaidām tiek prognozēts, ka šīs mašīnas izmantos nelielus rotora dzinējus, kas pildīs ģeneratora funkcijas un palielinās nobraucamo attālumu.
Pazīstamo rotora dzinēju atgriešanās ir vēl viens jaunums, taču ne gluži tāds, kas sajūsmā liktu spiegt – ši motori tiks izmantoti kā ģeneratori un tie negriezīs mašīnas riteņus. Eiropā pagaidām plānots prezentēt divus jaunus krosoverus – “CX-60” un “CX-80”, kuri kļūs par nākotnes Mazda piedāvājuma pamatu.
Sagaidāms, ka “CX-60” būs izmēros mazāks auto ar divām sēdekļu rindām, savukārt “CX-80” piedāvās arī trešo sēdvietu rindu. Pagaidām gan nav precīzas informācijas, kad šīs jaunās mašīnas varētu parādīties tirgū.
Dodiet pakaļpiedziņas sesto Mazdu ar SkyActiv-X un turbīnu!
Kājminamā Mazda arī būs?
Saki, ka jāņem guļamvelo?