Reklāma

Lielbritānijā uzsāk bezvadu elektroauto uzlādes punktu testus

Jaunākie raksti

Toyota savos elektroauto koncentrēsies uz cenu nevis nobraukumu ar vienu uzlādi

Salīdzinot ar lielāko daļu konkurentu, Toyota elektroauto segmentā līdz šim ievērojami stagnējusi. Autoražotājs pamazām pievērsies arī elektroauto, taču tas...

Riga TechGirls mentoru programmā pieteikušās vairāk nekā 1000 sieviešu

Darbs tehnoloģiju jomā arī sieviešu vidū ķļūst arvien pievilcīgāks, to var spriest pēc lielās aktivitātes jaunajā Riga TechGirls mentoru...

RTU zinātnieki izstrādā un licencē tehnoloģiju dabiskam termoiepakojumam

Lai aizvietotu dabai kaitīgo polistirolu, Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) Vides aizsardzības un siltumu sistēmu institūta zinātnieki attīsta dabisku termoiepakojuma...

Microsoft Surface Go 3 planšetdatora apskats (video)

Šovasar mēs iepazināmies ar Microsoft Surface Go 2, ko ražotājs dēvē par pašu mazāko (portablāko) Surface divi vienā tipa...

“MikroTik” plāno ziedot 20 miljonus eiro Bērnu slimnīcai

Nesen ziņojām, ka "MikroTik" (SIA Mikrotīkls) kļuvis par pirmo Latvijas privāto uzņēmumu, kam izdevies pārlekt miljarda eiro vērtībai. Tas...

Lielbritānijas elektroauto uzlādes uzņēmums “Char.gy” uzsācis gadu ilgus testus bezvadu risinājumam, kas ļaus uzlādēt mašīnas, tās nepieslēdzot kabelim kā līdz šim. Uzņēmums izstrādājis īpašu induktīvu bloku (pad), kas iestrādāts ceļa virsmā un ļaus vieglāk lādēt mašīnas tiem cilvēkiem, kuriem nav savas privātās garāžas vai citu iespēju, kur uzlādēt savu elektroauto. Mašīna sāks lādēties, auto atrodoties virs šī bloka.

Uzņēmums norāda, ka šai tehnoloģijai jau veikti plaši izmēģinājumi testu poligonā, taču tagad laiks pāriet pie izmēģinājumiem reālos apstākļos. Risinājumu palīdzējuši izstrādāt Varvikas Universitātes (University of Warwick) speciālisti sadarbībā ar “IPT Technology”.

Testiem tiks izmantotas 10 “Renault Zoe” mašīnas, kuras būs aprīkotas ar speciālu bezvadu uzlādes komplektu. Mašīnas būs pieejamas “car-sharing” servisā un cilvēki tās varēs izīrēt par 1 mārciņu stundā (plus apdrošināšana). Tāpat “Zoe” uzlādei joprojām varēs lietot arī parasto uzlādes kabeli. Pagaidām šīs tehnoloģijas izmēģinājumi sākti Marlovas pilsētā Bekingemšīrā, kur uzstādīts viens šāds uzlādes bloks. Plānots, ka sekos vēl deviņas jaunas vietas, kur notiks šīs tehnoloģijas izmēģinājumi.

AvotsAutocar
Reklāma

6 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
6 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Elektriķis
07.10.2021 09:29

Ja ar induktīvo saiti uzlādē telefonu, tad zudumi daudzus īpaši neuztrauc, šeit situācija varētu būt savādāka. Ļoti gribētos redzēt kādu skaitli šajā sakarā.

Pad
07.10.2021 09:44

Šiem jēga būtu kopā ar RFID, kas atpazīst auto. Apstājies uz tāda pleķa un pēc 3-5min. stāvēšanas sākas lādēšana, vienlaikus attēlojot to auto dispī un īpašnieka (jeb autorizētās personas) telefonā.

Ciba
07.10.2021 11:23

Idejas pamatprincips ir labs.
Realitātei gluži vienkārši traucēs slaviks ar savu bemberi- ja na pjaķ minut zaidu.

Elektriķis
07.10.2021 12:06
Reply to  Ciba

Slavikam nekas netraucē savu tačku nolikt arī vadu uzlādes vietās.

Andis
07.10.2021 18:11

Pie reizes varēs uzcept kādu olu pabāžot indukcijas plītij paredzētu pannu zem mašīnas.

digitalk(@ciparnieks)
07.10.2021 18:40
Reply to  Andis

“uzcept kādu olu”

ar bekonu. es uzstāju! :)

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: