Reklāma

“Facebook” uz laiku iepauzē lietotnes “Instagram Kids” izstrādi

Jaunākie raksti

Toyota savos elektroauto koncentrēsies uz cenu nevis nobraukumu ar vienu uzlādi

Salīdzinot ar lielāko daļu konkurentu, Toyota elektroauto segmentā līdz šim ievērojami stagnējusi. Autoražotājs pamazām pievērsies arī elektroauto, taču tas...

Riga TechGirls mentoru programmā pieteikušās vairāk nekā 1000 sieviešu

Darbs tehnoloģiju jomā arī sieviešu vidū ķļūst arvien pievilcīgāks, to var spriest pēc lielās aktivitātes jaunajā Riga TechGirls mentoru...

RTU zinātnieki izstrādā un licencē tehnoloģiju dabiskam termoiepakojumam

Lai aizvietotu dabai kaitīgo polistirolu, Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) Vides aizsardzības un siltumu sistēmu institūta zinātnieki attīsta dabisku termoiepakojuma...

Microsoft Surface Go 3 planšetdatora apskats (video)

Šovasar mēs iepazināmies ar Microsoft Surface Go 2, ko ražotājs dēvē par pašu mazāko (portablāko) Surface divi vienā tipa...

“MikroTik” plāno ziedot 20 miljonus eiro Bērnu slimnīcai

Nesen ziņojām, ka "MikroTik" (SIA Mikrotīkls) kļuvis par pirmo Latvijas privāto uzņēmumu, kam izdevies pārlekt miljarda eiro vērtībai. Tas...

“Facebook” piederošais sociālais tīkls “Instagram” uz nenoteiktu laiku ir iepauzējis jaunākai lietotāju grupai – līdz 13 gadiem – paredzēto versiju “Instagram Kids”. “Instagram” vadītājs Ādams Mosseri vakar savā paziņojumā norādījis, ka turpināsies darbs pie vecāku uzraudzības funkcijām jaunākiem lietotājiem.

Paziņojumā, kā arī ierakstos “Twitter” redzams, ka Mosseri vaino gan plašsaziņas līdzekļus, gan kritiķus par to, ka tie neizprot lietotnes mērķi un dalās ar neglaimojošām ziņām par to. Viņš norāda, ka lietotne nekad nav bijusi paredzēta “jaunākiem bērniem”, bet gan pusaudžiem vecumā no 10 līdz 12 gadiem. Kopumā teikts, ka nepieciešams laiks pie “Instagram Kids” pilnveides un tā, lai lietotne tiktu uzskatīta par drošu šai vecuma grupai.

Tomēr galvenais iemesls, kāpēc “Instagram Kids” izveide apturēta, ir “The Wall Street Journal” (WSJ) pagājušajā nedēļā “Facebook” publicētie ieraksti. Tajos runāts par to, ka paša “Instagram” iekšējie pētījumi liecina par to, ka lietotne pusaugu meitenes mudina ievērot savas ķermeņa nepilnības. “Facebook” gan uzsvēris, ka šie pētījumi esot nepareizi interpretēti, tomēr atklāt datus atteicies. Vienlaikus šī WSJ kritika mudinājusi “Instagram” ieviest vairākas funkcijas, kas vērstas pret pusaudžu iebiedēšanu.

“Instagram Kids” plaši kritizējušas vairākas grupas. “Facebook” pret šo kritiku primāri cīnījies ar vārdiem, ka jaunieši jau tāpat aktīvi darbojas sociālajos tīklos. Tomēr ar “Instagram Kids” palīdzību varētu labāk uzraudzīt viņu kā lietotāju pieredzi un aizsargāt. Tāpat arī reklāmas šajā lietotnē netikšot rādītas. Kritiķus gan šie argumenti joprojām nav pārliecinājuši.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: