Web Analytics
More
    Reklāma

    “Facebook” saka, ka kopš 2016. gada drošības un aizsardzības risinājumiem iztērējis 13 miljardus dolāru

    Jaunākie raksti

    Datu drošības un aizsardzības jautājumi attiecas uz visiem uzņēmumiem, kuriem ir jāstrādā ar pašu, partneru un klientu datiem, taču īpaši pie tā jāpiedomā sociālajiem medijiem. “Facebook” liek saprast, ka uz šo jautājumu pēdējos gados pastiprināti koncentrējas, sakot, ka kopš 2016. gada drošības un aizsardzības risinājumiem savās lietotnēs – “Facebook” un “Instagram” – iztērējis 13 miljardus ASV dolāru.

    “Facebook” skaidro, ka agrāk produktu attīstības procesā pietiekami laicīgi nepiedomāja pie drošības riskiem. No kļūdām mācās, tāpēc uzņēmums būtiski mainījis pieeju šajā jautājumā. Šobrīd produktu izstrādes komandās iekļauti ap 40 000 speciālistu, kuri īpaši fokusējas uz drošības un aizsardzības risinājumiem. Tas krietni atvieglo uzņēmuma darbību, jo problēmas ar datu drošību tiek risinātas produkta izstrādes gaitā, nevis pēc tā izlaišanas, kad lietotāju dati jau pakļauti briesmām.

    Reklāma

    “The Wall Street Journal” šajā sakarā apgalvo, ka “Facebook” zinājis par dažām nopietnām problēmām, piemēram, Covid-19 dezinformācijas izplatību platformā, taču nav pietiekami ātri rīkojies, baidoties mazināt lietotāju iesaisti tajā. Taču “Facebook” viceprezidents Niks Klegs visiem spēkiem cenšas atspēkot šos izteikumus. Viņš nerunā par rīcības ātrumu, bet gan veidiem, kā “Facebook” ar šo problēmu tiek galā. Piemēram, no platformas noņemti jau 20 miljoni ierakstu, kas satur viltus informāciju par Covid-19 un vakcīnām pret to. Papildus tam “Facebook” šī gada pirmajā pusē esot bloķējis jau trīs miljardus viltus kontu. Un, protams, citi ar to saistīti varoņdarbi/risinājumi, ko redzam platformā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma