Reklāma

“Facebook” saka, ka kopš 2016. gada drošības un aizsardzības risinājumiem iztērējis 13 miljardus dolāru

Jaunākie raksti

Kas notiek otrā pusē, kad sazināmies ar banku? Saruna ar klientu apkalpošanas vadītāju

Katram, visdrīzāk, ir bijusi situācija, kad bez zvanīšanas vai jebkādas citas saziņas ar savu banku nevar iztikt. Protams, var...

MKBHD parodē jaunāko Intel reklāmu, kas aicina boikotēt Apple datorus

Oktobra sākumā uzņēmums Intel izlaida visai neviennozīmīgi vērtējamu video, mēģinot pārliecināt esošus Apple datoru lietotājus par to, ka viņiem...

Volkswagen noliedz runas, ka ražotājam, iespējams, nāksies atlaist 30 tūkstošus darbinieku

Vācijas autobūves koncerns Volkswagen noraidīja iepriekš izskanējušo informāciju, ka tam varētu nākties likvidēt līdz pat 30 000 darbavietu, ja...

Sony papildina savu bezvadu austiņu klāstu ar WF-C500 un WH-XB910N

Sony laiž klajā divus jaunus bezvadu austiņu modeļus WF-C500 un WH-XB910N, lai mūzikas klausīšanās būtu vēl patīkamāka un ērtāka....

Klajā nākusi Garmin DriveSmart – navigācija drošākai un ērtākai braukšanai

Garmin nācis klajā ar jaunu, portatīvo GPS satelīta navigācijas sistēmu Garmin DriveSmart, kas autovadītājiem brauciena laikā sniedz vēl nebijušu...

Datu drošības un aizsardzības jautājumi attiecas uz visiem uzņēmumiem, kuriem ir jāstrādā ar pašu, partneru un klientu datiem, taču īpaši pie tā jāpiedomā sociālajiem medijiem. “Facebook” liek saprast, ka uz šo jautājumu pēdējos gados pastiprināti koncentrējas, sakot, ka kopš 2016. gada drošības un aizsardzības risinājumiem savās lietotnēs – “Facebook” un “Instagram” – iztērējis 13 miljardus ASV dolāru.

“Facebook” skaidro, ka agrāk produktu attīstības procesā pietiekami laicīgi nepiedomāja pie drošības riskiem. No kļūdām mācās, tāpēc uzņēmums būtiski mainījis pieeju šajā jautājumā. Šobrīd produktu izstrādes komandās iekļauti ap 40 000 speciālistu, kuri īpaši fokusējas uz drošības un aizsardzības risinājumiem. Tas krietni atvieglo uzņēmuma darbību, jo problēmas ar datu drošību tiek risinātas produkta izstrādes gaitā, nevis pēc tā izlaišanas, kad lietotāju dati jau pakļauti briesmām.

“The Wall Street Journal” šajā sakarā apgalvo, ka “Facebook” zinājis par dažām nopietnām problēmām, piemēram, Covid-19 dezinformācijas izplatību platformā, taču nav pietiekami ātri rīkojies, baidoties mazināt lietotāju iesaisti tajā. Taču “Facebook” viceprezidents Niks Klegs visiem spēkiem cenšas atspēkot šos izteikumus. Viņš nerunā par rīcības ātrumu, bet gan veidiem, kā “Facebook” ar šo problēmu tiek galā. Piemēram, no platformas noņemti jau 20 miljoni ierakstu, kas satur viltus informāciju par Covid-19 un vakcīnām pret to. Papildus tam “Facebook” šī gada pirmajā pusē esot bloķējis jau trīs miljardus viltus kontu. Un, protams, citi ar to saistīti varoņdarbi/risinājumi, ko redzam platformā.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma