Reklāma

General Motors un LG Chem atsāk bateriju ražošanu problēmu māktajam “Bolt” modelim

Jaunākie raksti

Kas notiek otrā pusē, kad sazināmies ar banku? Saruna ar klientu apkalpošanas vadītāju

Katram, visdrīzāk, ir bijusi situācija, kad bez zvanīšanas vai jebkādas citas saziņas ar savu banku nevar iztikt. Protams, var...

MKBHD parodē jaunāko Intel reklāmu, kas aicina boikotēt Apple datorus

Oktobra sākumā uzņēmums Intel izlaida visai neviennozīmīgi vērtējamu video, mēģinot pārliecināt esošus Apple datoru lietotājus par to, ka viņiem...

Volkswagen noliedz runas, ka ražotājam, iespējams, nāksies atlaist 30 tūkstošus darbinieku

Vācijas autobūves koncerns Volkswagen noraidīja iepriekš izskanējušo informāciju, ka tam varētu nākties likvidēt līdz pat 30 000 darbavietu, ja...

Sony papildina savu bezvadu austiņu klāstu ar WF-C500 un WH-XB910N

Sony laiž klajā divus jaunus bezvadu austiņu modeļus WF-C500 un WH-XB910N, lai mūzikas klausīšanās būtu vēl patīkamāka un ērtāka....

Klajā nākusi Garmin DriveSmart – navigācija drošākai un ērtākai braukšanai

Garmin nācis klajā ar jaunu, portatīvo GPS satelīta navigācijas sistēmu Garmin DriveSmart, kas autovadītājiem brauciena laikā sniedz vēl nebijušu...

General Motors koncerns paziņojis, ka tā sadarbības partneris LG Chem atsācis ražot baterijas elektriskajam “Chevy Bolt” un bateriju defekts ir novērsts. Iepriekš gana daudz esam rakstījuši, ka “Bolt” mašīnas nodeg, līdzīga problēma skāra arī “Hyundai Kona” – arī šajā auto tiek izmantotas LG Chem ražotās baterijas.

Augustā General Motors izsludināja vienu no līdz šim lielākajiem elektroauto atsaukumiem vēsturē, atsaucot pilnīgi visus līdz šim saražotos “Bolt”. Lai risinātu problēmas ar aizdegšanos, sākotnēji tika veikts programmatūras atjauninājums, taču arī pēc tā mašīnas turpināja degt, visam norādot uz problēmu pašās baterijās. Abi uzņēmumi ziņo, ka defekts beidzot ir novērsts, līdz ar to “Bolt” ar jaunajām baterijām vairs nevajadzētu aizdegties. LG Chem ieviesis jaunas ražošanas procedūras, kā arī mainītas un uzlabotas kvalitātes pārbaudes, tādējādi cenšoties radīt pārliecību par bateriju drošību nākotnē.

Jau oktobrī plānots atsākt jaunu “Bolt” ražošanu, taču vismaz pagaidām lielākā daļa piegādāto bateriju tiks izmantotas, lai atsaukumā nomainītu vecās un nedrošās baterijas. Jaunajām baterijām tiek sniegta 8 gadu/160 tūkstošu kilometru garantija. Tāpat tiks izveidota īpaša diagnostikas programma, kas spēs noteikt anomālijas mašīnas baterijās, liecinot par iespējamu problēmu.

Neskatoties uz jaunām baterijām, autoražotājs saglabā piesardzību, aicinot ievērot vairākus ieteikumus – baterijas nav ieteicams lādēt virs 90% atzīmes, tāpat tās ieteikts lādēt biežāk, lai nobraucamā attāluma atlikums nenokristu zem 110 kilometru robežas. Uzreiz pēc uzlādes mašīnu ieteikts atstāt ārā, bet lādēties iekštelpās pa nakti nav ieteicams. Abi uzņēmumi vēl nav vienojušies, kā tiks sadalītas atsaukumā radušās izmaksas, kas tiek lēstas aptuveni 2 miljardu dolāru apmērā.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 Comment
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

Būs jāķeras pie veco bateriju pārstrādes ātrāk…

Reklāma
Reklāma