Web Analytics
More
    Reklāma

    Dizaina veidošanas serviss Canva sasniedz 40 miljardu dolāru vērtību

    Jaunākie raksti

    Uzņēmums un digitālais serviss Canva piesaistījis jaunas 200 miljonu dolāru lielas investīcijas, tādējādi sasniedzot 40 miljardu dolāru vērtību, kas tam ļauj kļūt par vienu no vērtīgākajām privātajām programmatūras kompānijām pasaulē.

    Mājaslapa Canva nodrošina iespēju diezgan vienkāršā un ērtā veidā izveidot dažādus dizainus, ļaujot lietotājam izvēlēties kādu elementu, un to ar vilkšanas palīdzību (angliski drag and drop) uzlikt uz produkta vai bildes. Piemēram, ērti izveidot apdruku vai kādu skaistu plakātu, bet nelietojot profesionālās dizaina programmas, kā Adobe, Figma un Sketch. Kā norāda uzņēmums, tad tā mērķis patiesībā nav konkurēt ar šīm programmām, bet uzlabot iespēju dalīties ar dizainu. Attiecīgi kāds profesionālis var izveidot uzņēmuma vizītkarti, bet pēc tam jaunu darbinieku vārdus tajā varētu pievienot ar Canva palīdzību.

    Reklāma

    Tāpat ideja ir ļaut veidot dizainu skices ar Canva sagatavi, kuru var ērti pārsūtīt uzņēmuma iekšienē vai vienkārši dalīties ar citiem cilvēkiem, bet pēc tam profesionālu apstrādi atkal var veikt citās programmās. Neesmu daudz darbojies ar Canva, bet esmu novērojis, ka tā sniedz iespēju izveidot kādu vienkāršu un informatīivu plakātu, un var redzēt, ka tas nav Word dokuments, kurā iekopēta bilde… Mājaslapa šobrīd ir pieejama arī latviski jo serviss jau ir izpleties 190 valstīs, sasniedzot 60 miljonus aktīvo lietotāju katru mēnesi.

    Canva sevi pieteica 2012. gadā, digitālo platformu palaižot 2013. gadā, līdz ar to uzņēmums tirgū nav tik ilgi, tomēr ir nostiprinājis savas pozīcijas, ļaujot sasniegt 40 miljardu dolāru vērtību. Tāpat tas 2021. gadā plāno 1 miljardu dolāru lielu peļņu, jo daļa funkcionalitātes ir bez maksas, bet ir arīi vairāk nekā 500 000 komandu, kuras izmanto maksas iespējas.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma