Mūsdienās influencera nodarbe nav nekāds zemeņu lauks. Visu laiku jādomā, ko saki, ko reklamē un kā izturies sabiedrībā. Turklāt ietekmeļiem nevajag piemirst par savu pagātni, kur arī var izpeldēt dažādas nejaukas citu cilvēku atmiņas. Bet pilnībā digitālam influencerim ar šīm problēmām nav jāpiebāž savu glīto galviņu.
Rozy ir mākslīgā intelekta radīta, digitāla jauna dāma, kura tapusi augustā Sidus Studio X paspārnē. Rozy ir 22 gadus veca, vismaz tā to iztēlojies mākslīgais intelekts, kā arī viņa mūžīgi paliks 22 gadus veca. Rozy radītāji jau norāda, ka digitālā modele un ietekmele jau tikusi pie 100 sponsoriem, bet šie visi darījumi vēl neesot noslēgti.
Sidus Studio X apgalvo, ka Rozy jau ir sevi atpelnījusi un līdz gada beigām ienākumi no reklāmām un citiem darījumiem ienesīs aptuveni 854 000 dolāru.
Rozy izskata pamatā nav ņemts neviens konkrēts cilvēks, kas ļauj ar digitālo Rozy pelnīt naudu arī filmās, izklaides šovos un citviet.
Interesanti, kapec tiesi aziate. Nu nepiesaista nekada zina melju radita sieviete.
Letiņš stūrgalvīgs, būtu kas tumšāks vispār ārdītos
Jo Āzija arī ir milzīgs tirgus? Un pārsvarā maksājošajā rietumu tirgū arī pret aziātiem nav aizspriedumi. Mūsu bedrē, protams, viss pa vecam.
Jā, šim ir potenciāls, taču līdz Scott Manley vai Answers with Joe līmenim noteikti vēl tāls ceļš ejams. 🤔
Grūtākais gan jau bija piemeklēt kūšu izmēru. Tā, lai patiktu lielākai faunas daļai.
Domā žirafes nerātnākas paliktu šo ieraugot?
Nākamais solis – perfektais sekotājs. :)
Vot tas būtu jau nākamais līmenis, uztaisīt “grīdas lupatai” Instagram profilu un mākslīgais intelekts varētu radītu mākslīgu sekotāju armiju, kas piesaistītu sponsorus.