Reklāma

“Tesla Model S Plaid” labo elektroauto rekordu Nirburgringā

Jaunākie raksti

Nothing ear (1) austiņu apskats – “Nasing spešal” vai tomēr “Spešal”?

Pēc Stīva Džobsa došanās viņsaulē, gana daudz tehnoloģiju personības bija gatavas uzvilkt melnu bītleni un zilas džinsenes, lai piedomātu...

Kens Bloks sadarbosies ar Audi, lai rādītu trikus ar jaudīgiem elektroauto

Pēc 11 gadu sadarbības pazīstamais autosportists Kens Bloks pārtraucis sadarbību ar Ford, un šobrīd gatavojas uzsākt jaunus projektus tieši...

“Twitter” publicētie video iegūs labāku kvalitāti

"Twitter" nācis klajā ar savu jaunāko uzlabojumu, kas šoreiz saistīts ar lietotāju augšupielādēto videoklipu kvalitātes pacelšanu. Oficiālais "Twitter" atbalsta...

Latvijā ieradies pilnībā elektriskais Mercedes-Benz EQV minivens

Mercedes-Benz EQV ir pirmais augstākās klases minivens ar pilnībā elektrisku piedziņu. Ar sasniedzamību līdz pat 418 kilometriem, EQV nosaka...

Forumā “5G Techritory” diskutēs par 300 miljardu eiro vērto ES fondu lietderīgu izmantošanu digitalizācijas veicināšanai

No š.g. 22. līdz 25. novembrim Rīgā notiks Eiropas vadošais ekosistēmas forums “5G Techritory”, kurā nozīmīgākie 5G lēmumu pieņēmēji un praktiķi apspriedīs...

Elektroauto ražotāja “Tesla” izstrādātais “Model S Plaid” labojis elektroauto rekordu leģendārajā Nirburgringas trasē Vācijā – auto sarežģīto un bīstamo trases apli pieveica 7 minūtēs un 30,9 sekundēs, iepriekšējo rekordu, kas piederēja “Porsche Taycan”, labojot par 12 sekundēm.

Šādu faktu apstiprinājis arī uzņēmuma vadītājs Īlons Masks, sakot, ka mašīna trasē ieradusies nemodificēta un pa taisno no rūpnīcas, proti, standartkomplektācijā. Masks arī norādījis, ka Tesla plāno atgriezties “zaļajā ellē” ar uzlabotu mašīnu, kurai pievienotas aerodinamiskas detaļas, keramiskās bremzes un speciāli trasei paredzētas riepas, kas teorētiski varētu ļaut ievērojami uzlabot rezultātu.

Šādu rekordu sasniegšana vairāk ir simboliska un ceļ pašu ražotāju pašapziņu, vienlaikus šādu faktu ļaujot izmantot arī ražotāja mārketinga departamentam. Galu galā rekordu labošana Nirburgringā ir gana prestiža nodarbe un arī sevis apliecināšana cīņā ar citiem autoražotājiem.

Kopējā kontekstā daudz interesantāks ir jautājums – ko tagad iesāks Porsche? Vācu autoražotājam ir senas un panākumiem bagātas saknes autosportā, turklāt uzņēmumam un tā vadītājiem netrūkst lepnuma un godkāres, līdz ar to Porsche varētu mēģināt labot radušos situāciju. No otras puses, 12 sekundes šādā situācijā ir daudz. Pat tik garā trasē kā Nirburgringas vēsturiskais Nordšleifes aplis.

“Model S Plaid” aprīkots ar Tesla jaunāko jaudas agregātu sistēmu, kas izmanto trīs elektriskos motorus un attīsta 1000 zirgspēku jaudu. Atsevišķi auto eksperti gan šaubās par šo auto un to, cik pamatota ir tā cena, kas ir ap 130 tūkstošiem dolāru.

Reklāma

9 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
9 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

Vikipēdijā rakstīts, ka Teslas rezultāts bija 7 minūtes un 35,57 sekundas ( nevis 30,9 ) ..
Un tas tāds .. otrās vai trešās lapas rezultāts, ja salīdzina ar neefektīvajiem netīreļiem :D

Tā arī ir, 35,57 ir pareizais laiks, ja ņem pilno apli. Priekš 30,9 – starts un finišs nav vienā un tajā pašā vietā.

Labs, par 4s ātrāk kā Renault Megane :)

9s ar kapeikām, jo jāskaita 30,9. :)

Porša Tējannai jau nemaz nav oficiāla rekorda. Es domāju tie beidzot varētu sarosīties uz nobraukt oficiālu laiku.

Lai vēl vismaz piecus gadus pabraukā pa apli, tad varēs saskatīt kaut kādu jēgu no visa šī. Piemēram, šorīt izbraucu 90 km maršrutā, bet biju piemirsis uzpildīt degvielu. EUR 1.227 litrā un pēc 5 minūtēm jau varēju rullēt kaut 700 km. Ko darīt elektro-xxx piekritējiem tādā situācijā?

Interesanti kā lādēsies kas dzivo daudstavenē. Tikai ar ātro DC lādētāju pa lielo tarifu? Kas izmaksa tikpat kā braukt ar dīzeli?

Atmiņas stiprināšana, atgādinājumi telefonā, pers. vadītājs kas uzlādē?

3.2-3.6 kW no rozetes, 90×2=180 km, kopā ap 40 kW enerģijas, attiecīgi jālādē ap 12 stundām. Pagaidām nekādi neuzrunā

Reklāma
Reklāma