Web Analytics
More
    Reklāma

    “Tesla Model S Plaid” labo elektroauto rekordu Nirburgringā

    Jaunākie raksti

    Elektroauto ražotāja “Tesla” izstrādātais “Model S Plaid” labojis elektroauto rekordu leģendārajā Nirburgringas trasē Vācijā – auto sarežģīto un bīstamo trases apli pieveica 7 minūtēs un 30,9 sekundēs, iepriekšējo rekordu, kas piederēja “Porsche Taycan”, labojot par 12 sekundēm.

    Šādu faktu apstiprinājis arī uzņēmuma vadītājs Īlons Masks, sakot, ka mašīna trasē ieradusies nemodificēta un pa taisno no rūpnīcas, proti, standartkomplektācijā. Masks arī norādījis, ka Tesla plāno atgriezties “zaļajā ellē” ar uzlabotu mašīnu, kurai pievienotas aerodinamiskas detaļas, keramiskās bremzes un speciāli trasei paredzētas riepas, kas teorētiski varētu ļaut ievērojami uzlabot rezultātu.

    Šādu rekordu sasniegšana vairāk ir simboliska un ceļ pašu ražotāju pašapziņu, vienlaikus šādu faktu ļaujot izmantot arī ražotāja mārketinga departamentam. Galu galā rekordu labošana Nirburgringā ir gana prestiža nodarbe un arī sevis apliecināšana cīņā ar citiem autoražotājiem.

    Kopējā kontekstā daudz interesantāks ir jautājums – ko tagad iesāks Porsche? Vācu autoražotājam ir senas un panākumiem bagātas saknes autosportā, turklāt uzņēmumam un tā vadītājiem netrūkst lepnuma un godkāres, līdz ar to Porsche varētu mēģināt labot radušos situāciju. No otras puses, 12 sekundes šādā situācijā ir daudz. Pat tik garā trasē kā Nirburgringas vēsturiskais Nordšleifes aplis.

    “Model S Plaid” aprīkots ar Tesla jaunāko jaudas agregātu sistēmu, kas izmanto trīs elektriskos motorus un attīsta 1000 zirgspēku jaudu. Atsevišķi auto eksperti gan šaubās par šo auto un to, cik pamatota ir tā cena, kas ir ap 130 tūkstošiem dolāru.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    9 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Janis Murnieks
    14.09.2021 10:48

    Vikipēdijā rakstīts, ka Teslas rezultāts bija 7 minūtes un 35,57 sekundas ( nevis 30,9 ) ..
    Un tas tāds .. otrās vai trešās lapas rezultāts, ja salīdzina ar neefektīvajiem netīreļiem :D

    Name*
    14.09.2021 11:22
    Reply to  Janis Murnieks

    Tā arī ir, 35,57 ir pareizais laiks, ja ņem pilno apli. Priekš 30,9 – starts un finišs nav vienā un tajā pašā vietā.

    Kartupelis3
    14.09.2021 12:42

    Labs, par 4s ātrāk kā Renault Megane :)

    Name*
    14.09.2021 13:07
    Reply to  Kartupelis3

    9s ar kapeikām, jo jāskaita 30,9. :)

    KKTK
    14.09.2021 16:01

    Porša Tējannai jau nemaz nav oficiāla rekorda. Es domāju tie beidzot varētu sarosīties uz nobraukt oficiālu laiku.

    Alberts Kviesis
    15.09.2021 04:34

    Lai vēl vismaz piecus gadus pabraukā pa apli, tad varēs saskatīt kaut kādu jēgu no visa šī. Piemēram, šorīt izbraucu 90 km maršrutā, bet biju piemirsis uzpildīt degvielu. EUR 1.227 litrā un pēc 5 minūtēm jau varēju rullēt kaut 700 km. Ko darīt elektro-xxx piekritējiem tādā situācijā?

    zigis
    15.09.2021 08:23

    Interesanti kā lādēsies kas dzivo daudstavenē. Tikai ar ātro DC lādētāju pa lielo tarifu? Kas izmaksa tikpat kā braukt ar dīzeli?

    Atmiņa
    15.09.2021 08:30

    Atmiņas stiprināšana, atgādinājumi telefonā, pers. vadītājs kas uzlādē?

    Alberts Kviesis
    15.09.2021 09:50
    Reply to  Atmiņa

    3.2-3.6 kW no rozetes, 90×2=180 km, kopā ap 40 kW enerģijas, attiecīgi jālādē ap 12 stundām. Pagaidām nekādi neuzrunā

    Reklāma