Web Analytics
More
    Reklāma

    “Twitter” laiž klajā “Facebook Groups” konkurentu “Communities”

    Jaunākie raksti

    “Twitter” turpina pilnveidot savu platformu un 8. septembrī nācis klajā ar jaunu pakalpojumu “Communities”. Doma ir līdzīga kā “Facebook Groups” un “Reddit” – dalībnieki apspriež noteiktus interesējošus tematus. Pagaidām “Twitter” piedāvā pievienoties kādā no četrām grupām jeb kopienām: #AstroTwitter, #DogTwitter, #SkincareTwitter un #SoleFood.

    Gluži kā tas ir “Facebook Groups”, arī “Twitter Communities” iespējams iesaistīties sarunās ar visiem grupas dalībniekiem, ne tikai saviem sekotājiem. Visas sarunas grupas ietvaros būs redzamas tikai pievienotajiem dalībniekiem, nevis visam “Twitter”. Tāpat katrai “Twitter” kopienai būs savs moderators, kuram būs tiesības rediģēt noteikumus, pievienot vai noņemt dalībniekus u.c. iespējas.

    Reklāma

    “Twitter” savā paziņojumā norādījis, ka šobrīd “Communities” darbojas tikai ar ielūgumiem, taču tas ir tikai pagaidām, un vēlāk ikvienam interesentam būs iespēja brīvi pievienoties. Tāpat šobrīd jaunā iespēja vairāk izvērsta “iOS” operētājsistēmā. Šo ierīču lietotāji, saņemot ielūgumu, varēs iesaistīties grupas sarunās. Savukārt “Android” lietotājiem pagaidām iespējams tikai izlasīt ierakstus, ne atbildēt uz tiem vai veidot jaunu sarunas tematu.

    Līdzīgi kā citas “Twitter” funkcijas, arī “Communities” mobilajās ierīcēs būs atrodama navigācijas joslā. Savukārt tīmekļa versijas lietotāji to atradīs sānu joslā kreisajā pusē.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma