Web Analytics
More
    Reklāma

    “Volkswagen” drīzumā varētu iepazīstināt ar “ID.2” krosoveru

    Jaunākie raksti

    Vācu autoražotājs Volkswagen aktīvi turpina savu elektroauto ofensīvu ar “ID” saimes modeļiem. Šobrīd mazākais elektroauto “VW” piedāvājumā ir “ID.3”, kurš izmēros līdzinās ar iekšdedzes dzinēju aprīkotajam  “Golf”. Autoražotājs salīdzinoši drīz gatavojas sniegt ieskatu topošajā “ID.2” krosoverā, kas būs izmēros mazāks un tā sākumcena varētu būt ap 20 tūkstošiem eiro.

    “ID.2” taps uz “MEB Entry” platformas, kura tiek speciāli izstrādāta, lai koncerns varētu piedāvāt izmēros mazus un arī relatīvi lētus elektroauto. Plānots, ka šim Volkswagen modelim sekos līdzīgi modeļi no Seat un Škoda, iespējams arī Audi. Sākotnēji pirmajam modelim uz šīs platformas tirgū bija jānonāk 2023. gadā, tomēr pagaidām plāni iepauzēti līdz 2025. gadam. Attīstoties bateriju tehnoloģijām, samazinoties to izmaksām, kā arī pieaugot pieprasījumam pēc elektroauto, autoražotājs ar šiem salīdzinoši lētajiem auto spēs gūt peļņu.

    “ID.2” izmēros līdzināsies “T-Cross” modelim, tomēr bateriju novietojuma dēļ salonā vajadzētu būt vairāk vietai. Tāpat autoražotājs izskata vēl mazāka modeļa ražošanas iespējamību, proti, “ID.1”, kas varētu līdzināties esošajam “Polo”. Tiesa, neskatoties uz plānoto izmaksu samazinājumu elektroauto tehnoloģijām, joprojām pastāv bažas, ka arī 2025. gadā šie elektroauto būs dārgāki nekā līdzvērtīgs auto ar iekšdedzes dzinēju.

    Tieši izmēros mazāki un plašām tautas masām pieejami elektroauto, kas piedāvā adekvātu sniedzamību ar vienu uzlādi ir viens no stūrakmeņiem Volkswagen un visu tā pāspārnē esošo zīmolu elektrifikācijas plānos

    AvotsAutocar
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    bmw
    01.09.2021 18:43

    Attīstoties bateriju tehnoloģijām, samazinoties to izmaksām, kā arī pieaugot pieprasījumam pēc elektroauto, autoražotājs ar šiem salīdzinoši lētajiem auto spēs gūt peļņu.??
    Bizness sāksies tad kad paši sāks ražot baterijas, nevis pirkt no āzijas piegādātājiem.

    LAN
    05.09.2021 12:38
    Reply to  bmw

    Nav obligāti, lai gan viņi strādā arí pie tā. Tagad galvenais izspiest no tirgus japāņus reizē ar pāreju uz elektriskajiem TL.

    Reklāma