Reklāma

Pielāgojoties izmešu prasībām, Mercedes uz pusi samazinās savu piedāvāto iekšdedzes dzinēju klāstu

Jaunākie raksti

Sony SRN-NS7 kakla skaļruņu apskats

Ikgadējā Kursora lasītāju aptaujā daļa norādīja, ka papildu tādām klasiskām ierīcēm, kā viedtālruņi un datori, lasītāji gribētu redzēt arī...

YouTube pārtrauks savu YouTube Originals programmu

Video straumēšanas platforma paziņojusi par plāniem mainīt savu stratēģiju ar speciāla satura veidošanu, kas nozīmē, ka tiks pārtraukta YouTube...

Iespējams, drīzā nākotnē ar sejas maskām varēsim izmērīt savu sirdsdarbību

Nu jau divi gadi būs pagājuši, kopš mūsu ikdienas neatņemama sastāvdaļa ir sejas maskas. Pa šo laiku pētniekiem jau...

Volkswagen un Bosch plāno sadarbību elektroauto bateriju ražošanā

Divi no Vācijas lielākajiem ražojošajiem uzņēmumiem Volkswagen un Bosch parakstījuši sadarbības memorandu, lai izveidotu kopuzņēmumu un ievērojami palielinātu elektroauto...

Apple 2021. gada nogalē atkal bija lielākais viedtālruņu piegādātājs

Pēc salīdzinoši pieticīga viedtālruņu pārdošanas gada, Apple atguvis savas ierastās līderpozīcijas pagājušā gada pēdējā ceturksnī. Analītikas uzņēmums Canalys dalījies ar...

Eiropas Savienība tuvāko gadu laikā plāno ieviest jaunās “Euro 7” izmešu prasības, kas ļoti ietekmēs iekšdedzes dzinēju piedāvājumu jaunu automašīnu Ltirgū, atsevišķiem ekspertiem bažījoties, ka “Euro 7” faktiski nozīmēs pilnīgu iekšdedzes dzinēju aizliegumu Eiropā jaunās automašīnās. Lai gan pagaidām nav pieņemts galalēmums, kādas tad būs šīs prasības, vācu autoražotājs Mercedes līdz 2025. gadam uz pusi samazinās savu iekšdedzes dzinēju piedāvājumu.

Šādus jaunumus apstiprinājis viens no uzņēmuma valdes locekļiem Markuss Šāfers, pagaidām gan neprecizējot, kuru motoru ražošana un attīstība tiks pārtraukta. Ņemot vērā autoražotāja plašo modeļu klāstu, sagaidāms, ka pirmie triecienu saņems vecākie un tilpuma ziņā lielākie motori, kuri pārsvarā tiek izmantoti Mercedes sporta auto. Visticamāk, V8 un V10 dzinēji no Mercedes būs pagātne.

Ziņas seko neilgu laiku pēc tam, kad autoražotājs paziņoja, ka aptur V8 motoru piedāvāšanu 2022. gada modeļos, tiesa, to saistītot ar problēmām piegādes ķēdē. Arī vairāki citi autoražotāji paziņojuši, ka jaunās izmešu prasības pārvilks svītru atsevišķām modeļu līnijām vai vismaz iekšdedzes dzinēju izmantošanai tajās, kā vienu no piemēriem minot pašreizējo “Porsche Macan” un neskaidrību par šī modeļa nākotni.

Pagaidām Eiropā nerimst diskusijas, kādām tad īsti jābūt “Euro 7” izmešu normām, lai sasniegtu optimālāko rezultātu vides un klimata aizsardzībā, vienlaikus dodot autoražotājiem gana daudz laika pilnvērtīgai pārejai uz elektroauto un šo tehnoloģiju attīstībai.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: