Web Analytics
More
    Reklāma

    Pielāgojoties izmešu prasībām, Mercedes uz pusi samazinās savu piedāvāto iekšdedzes dzinēju klāstu

    Jaunākie raksti

    Eiropas Savienība tuvāko gadu laikā plāno ieviest jaunās “Euro 7” izmešu prasības, kas ļoti ietekmēs iekšdedzes dzinēju piedāvājumu jaunu automašīnu Ltirgū, atsevišķiem ekspertiem bažījoties, ka “Euro 7” faktiski nozīmēs pilnīgu iekšdedzes dzinēju aizliegumu Eiropā jaunās automašīnās. Lai gan pagaidām nav pieņemts galalēmums, kādas tad būs šīs prasības, vācu autoražotājs Mercedes līdz 2025. gadam uz pusi samazinās savu iekšdedzes dzinēju piedāvājumu.

    Šādus jaunumus apstiprinājis viens no uzņēmuma valdes locekļiem Markuss Šāfers, pagaidām gan neprecizējot, kuru motoru ražošana un attīstība tiks pārtraukta. Ņemot vērā autoražotāja plašo modeļu klāstu, sagaidāms, ka pirmie triecienu saņems vecākie un tilpuma ziņā lielākie motori, kuri pārsvarā tiek izmantoti Mercedes sporta auto. Visticamāk, V8 un V10 dzinēji no Mercedes būs pagātne.

    Ziņas seko neilgu laiku pēc tam, kad autoražotājs paziņoja, ka aptur V8 motoru piedāvāšanu 2022. gada modeļos, tiesa, to saistītot ar problēmām piegādes ķēdē. Arī vairāki citi autoražotāji paziņojuši, ka jaunās izmešu prasības pārvilks svītru atsevišķām modeļu līnijām vai vismaz iekšdedzes dzinēju izmantošanai tajās, kā vienu no piemēriem minot pašreizējo “Porsche Macan” un neskaidrību par šī modeļa nākotni.

    Pagaidām Eiropā nerimst diskusijas, kādām tad īsti jābūt “Euro 7” izmešu normām, lai sasniegtu optimālāko rezultātu vides un klimata aizsardzībā, vienlaikus dodot autoražotājiem gana daudz laika pilnvērtīgai pārejai uz elektroauto un šo tehnoloģiju attīstībai.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma