Attīstot sadarbību ar LMT, pašmāju informācijas tehnoloģiju (IT) uzņēmuma “Datakom” plaukstas lieluma mobilā kases sistēma “Tiki-Taka PAY” kļuvusi tehnoloģijām bagātāka un pieejamāka gan lielajam, gan mazajam tirgotājam. Kā uzsver LMT prezidents Juris Binde, izstrādājot šo produktu galvenais mērķis bija nodrošināt produktu, kura funkcijas iepriekš bija pieejams tikai sarežģītās un dārgās sistēmās, ko mazie uzņēmumi reti kad var atļauties.
Ilgu laiku tehnoloģiskais sprādziens bija patērētāju pusē – ērti norēķini ar viedtālruni vai pulksteni vairs nav nekāds jaunums. Bet, kopš Latvijas tirgū ir ienācis “Tiki-Taka PAY”, arī komersantu ikdiena ir kļuvusi ērtāka un vieglāka. “Tehnoloģijas ietekmē un maina mūsu dzīvesveidu – sākot ar savstarpējo saziņu un attālināto darbu, beidzot ar norēķiniem veikalā,” uzsver LMT prezidents Juris Binde. “Izstrādājot šo viedo kases iekārtas piedāvājumu, LMT mērķis bija nodrošināt Latvijas mazajiem uzņēmumiem vienkāršu, mūsdienīgu un stabilu produktu, kura iespējas līdz šim bija pieejamas tikai sarežģītās un dārgās sistēmās.”
Kases sistēma “Tiki-Taka PAY” tirgū nonāca 2019. gadā. Šo nepilnu trīs gadu laikā plaukstas lieluma kases aparāts ir iekarojis tirgu, pārliecinot to, ka arī neliela izmēra ierīcē ir iespējams iekļaut visas darbam nepieciešamās funkcijas. Bieži vien milzīgās kases sistēmas ne tikai ir par lielu uzņēmuma pārdošanas darījuma reģistrēšanai, bet pat netiek līdzi mūsdienu tiešsaistes pasaules piedāvātajam progresam. Tieši mazais izmērs un mobilitāte ir viena no galvenajām “Tiki-Taka PAY” priekšrocībām.
Uzņēmumi, kas izvēlējušies strādāt ar “Tiki-Taka PAY”, izceļ to, cik ērti ir strādāt ar šo produktu un viegli apmācīt darbiniekus. “Abos veikalos mums ir šīs ierīces, un bija ļoti, ļoti viegli apmācīt darbiniekus, kā ar to rīkoties,” stāsta “Megango.lv” pārstāve Ilze Ķempe. Kases sistēma ir integrēta ar grāmatvedību, čeki un kases žurnāls pieejams elektroniski. Līdz ar to uzņēmuma vadībai vairs nav jābūt klāt, lai sekotu līdz finanšu plūsmai, jo to var redzēt no jebkuras vietas pasaulē. “21. gadsimts nāk ar tehnoloģijām, piedzīvojam nākamo industriālās revolūcijas vilni, tirdzniecības nozare līdz šim bija palikusi stagnācijas režīmā. Tai nebija pienācīga konkurenta, kas sapurinātu tirgu. Bija pēdējais laiks ko mainīt, uzlabot uzņēmēju spēju sasniegt un apkalpot savu klientu,” stāsta “Datakom” inovāciju direktors Edijs Tanons.
Sākumā “Tiki-Taka PAY” bija neliels kases aparāts ar dažādu veidu norēķiniem, bet šodien tajā ir integrētas tādas noliktavu un grāmatvedības sistēmām kā “Excellent Standard Books”, “Visma Horizon” un “1C”. Taču ar to mobilās kases viedierīces attīstība neapstājas. Arī šogad “Datakom” turpina paplašināt “Tika-Taka Pay” tirgu un funkcionalitātes iespējas, tajā ieguldot vairāk, kā 100 000 EUR. Pašlaik uzņēmums meklē sadarbības partnerus vairākās Eiropas valstīs, lai eksportētu produktu arī uz citām valstīm.
“Tiki-Taka PAY” kases sistēmas izstrādātājs ir pašmāju informācijas tehnoloģiju (IT) uzņēmums “Datakom”, kurš nozarē darbojas kopš 1994. gadā. Uzņēmuma peļņa 2020. gadā bijusi 881 000 eiro, kas ir divas reizes vairāk, nekā 2019. gadā, kad peļņas rādītājs bija 418 000 eiro.
Tads kiselis sarakstits, ka gribas raudat. Pirms ko publicejiet, izlasiet kas ir sarakstits, lai nav kauns. Bet ko tur vairs. Kursors.lv kljuvis par izgastuvi.
Šoreiz pat man kļuva skaidrs, par ko ir stāsts… kur ir pieminētais “kiselis”?
Jā, Oskaram kaut kāda krīze iestājusies. Nekas, cerams drīz pāries :)
Ļoti slikts produkts/pakalpojums, ne tuvu nav tas, ko LMT / DATAKOM solīja. Tas viss bija pilnīgi nelietojams, pieredze ļoti slikta, pārdeva pakalpojumu, kas vēl ir izstrādes stadijā.