Reklāma

ASV atbildīgās iestādes uzsāk izmeklēšanu par “Tesla Autopilot” sistēmas darbību

Jaunākie raksti

Nothing ear (1) austiņu apskats – “Nasing spešal” vai tomēr “Spešal”?

Pēc Stīva Džobsa došanās viņsaulē, gana daudz tehnoloģiju personības bija gatavas uzvilkt melnu bītleni un zilas džinsenes, lai piedomātu...

Kens Bloks sadarbosies ar Audi, lai rādītu trikus ar jaudīgiem elektroauto

Pēc 11 gadu sadarbības pazīstamais autosportists Kens Bloks pārtraucis sadarbību ar Ford, un šobrīd gatavojas uzsākt jaunus projektus tieši...

“Twitter” publicētie video iegūs labāku kvalitāti

"Twitter" nācis klajā ar savu jaunāko uzlabojumu, kas šoreiz saistīts ar lietotāju augšupielādēto videoklipu kvalitātes pacelšanu. Oficiālais "Twitter" atbalsta...

Latvijā ieradies pilnībā elektriskais Mercedes-Benz EQV minivens

Mercedes-Benz EQV ir pirmais augstākās klases minivens ar pilnībā elektrisku piedziņu. Ar sasniedzamību līdz pat 418 kilometriem, EQV nosaka...

Forumā “5G Techritory” diskutēs par 300 miljardu eiro vērto ES fondu lietderīgu izmantošanu digitalizācijas veicināšanai

No š.g. 22. līdz 25. novembrim Rīgā notiks Eiropas vadošais ekosistēmas forums “5G Techritory”, kurā nozīmīgākie 5G lēmumu pieņēmēji un praktiķi apspriedīs...

ASV Nacionālā satiksmes drošības administrācija (NHTSA)uzsākusi formālu izmeklēšanu par elektroauto ražotāja Tesla pielietoto “Autopilot” braukšanas palīgsistēmu. Izmeklēšana sākta pēc tam, kad reģistrēta virkne negadījumu, kuros iesaistītas Tesla ražotās mašīnas un stāvoši glābšanas dienestu transportlīdzekļi.

Izmeklēšana kopumā uzsākta pēc 11 negadījumiem, kuros traumas guvuši 17 cilvēki, bet viens gājis bojā. Ja izmeklēšanas rezultātā tiks atklāta problēma ar sistēmu, tas potenciāli varētu skart 765 tūkstošus mašīnu jeb faktiski visas ASV pārdotās Tesla automašīnas pēc 2014. gada.

Paziņojumā skaidrots, ka fiksēti 11 negadījumi, kuros Tesla mašīnas izraisījušas sadursmi ar glābšanas dienestu transportlīdzekļiem, kas atrodas negadījuma vietā. Lielākā daļa avāriju notikušas tumsā, tomēr veikti nepieciešami drošības pasākumi, piemēram, glābšanas dienestu transportlīdzekļiem bijušas ieslēgtas bākugunis, tāpat izvietoti konusi, norobežojot jau esošā negadījuma vietu. NHTSA vēsta, ka visos gadījumos Tesla mašīnas pirms negadījuma izmantojušas “Autopilot” sistēmu vai “Traffic Aware Cruise Control” sistēmu. Iesaistītie auto sadūrušies ar vienu vai vairākiem transportlīdzekļiem, kas atradās negadījuma vietā.

Izmeklēšanas laikā tiks pētītas tehnoloģijas un metodes, kā minētās sistēmas strādā un veic savas funkcijas. Tāpat tiks pētīts vai konkrētajās situācijās ir bijuši kādi citi blakusapstākļi, kas varētu spēlēt lomu sadursmes izraisīšanā vai sistēmas nepilnvērtīgā darbībā.

AvotsAutocar
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma