Web Analytics
More
    Reklāma

    Ieguldot vairāk kā 400 tūkstošus eiro, DPD Latvija dubultos elektroauto parku

    Jaunākie raksti

    Starptautiskais sūtījumu piegādes uzņēmums DPD Latvija, ieguldījis vairāk kā 400 tūkstošus eiro elektroauto uzlādes infrastruktūras izveidē un 10 jaunu pilnībā ar elektrību darbināmu elektrotransporta auto iegādei kurjeru sūtījumu piegādēm, tādējādi dubultojot uzņēmuma kopējo elektroauto parka apjomu Latvijā. Plānots, ka līdz gada beigām DPD Latvija elektroauto parku veidos 22 Volkswagen e-Crafter elektriskie transporta auto, nodrošinot videi draudzīgas sūtījumu piegādes visā Latvijā.

    DPD Latvija vides ilgtspējas attīstības politika paredz līdz 2025.gadam iegādāties vairāk kā 40 videi draudzīgus spēkratus, izveidojot videi draudzīgāko sūtījumu pārvadātāja autoparku Latvijā un nodrošinot 100% emisiju neitrālu sūtījumu piegādi Rīgā un Pierīgā.

    DPD Latvija valdes priekšsēdētājs Jānis Grants norāda, ka, pieaugot sūtījumu piegādes apjomam, DPD Latvija arvien vairāk domā par videi draudzīgu risinājumu ieviešanu un ilgtspējīgu resursu izmantošanu, lai samazinātu oglekļa dioksīda (CO2) emisiju apjomu un nodrošinātu apkārtējai videi maksimāli draudzīgu sūtījumu piegādi, vienlaikus mazinot sūtījumu piegādes procesā radīto gaisa piesārņojumu.

    “Rūpes par vides ilgtspēju ir katra mūsdienīga un progresīva uzņēmuma nākotnes attīstības pamatā. Man patiess prieks un gandarījums, ka arvien vairāk Latvijas uzņēmumu īsteno “zaļā kursa” politiku, ieviešot videi draudzīgus risinājumus, tādejādi mazinot ietekmi uz apkārtējo vidi un cīnoties ar klimata pārmaiņu sekām. DPD Latvija kā sociāli atbildīgs uzņēmums savā pamatdarbībā īsteno videi draudzīgu un energoefektīvu risinājumu ieviešanu ikdienas darbā. Līdz ar elektroauto parka papildināšanu tiks sasniegta vairāk nekā puse no plānotā alternatīvo resursu auto parka kopējā apjoma. Mūsu mērķis līdz 2025.gadam ir izveidot “zaļāko” autotransporta parku Latvijā, nodrošinot videi draudzīgas un emisiju neitrālas sūtījumu piegādes,” uzsver Jānis Grants.

    Šobrīd viens DPD Latvija elektrotransporta auto mēro vidēji 50km lielu maršrutu dienā, nodrošinot kurjera sūtījumu piegādi vidēji 70-90 adresātiem. Pateicoties nulles CO2 izmešu apjomam un “zaļās enerģijas” resursiem uzlādes laikā, DPD Latvija jau šobrīd spēj nodrošināt emisiju neitrālu sūtījumu piegādi, maksimāli samazinot sūtījumu piegādes procesā radīto gaisa piesārņojumu.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    6 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Guntars K
    13.08.2021 15:45

    Cik fantastiska darījumu atšķirība. Saderam, ja tas būtu valsts iepirkums, tad darījums grozītos aptuveni ap 1.5milj. Nu līdzīgi kā ar RS iepirkumiem, kad vienības cena ir 3x lielāka, kā kaimiņvalstī.

    13.08.2021 16:42
    Reply to  Guntars K

    un RS pirka tieši tos pašus TL, tādā pat skaitā un komplektācijā, un ar tādu pašu garantijas apkalpošanu? citādi populistiski “atmaskotāji”, kas maksimums prot izdalīt kopsummu ar iepirkuma vienību skaitu, internetos lēkā kā blusas pa klaiņojošu suni.

    Elektriķis
    13.08.2021 17:13

    Tie vidēji 50km dienā izskatās fantastiski maz, redzot kā šie kurjeru busiņi joņo. Bet ja tā, tad tiešām mazais veicamais attālums ar vienu uzlādi, ir pilnīgi pietiekams.
    Esmu dzirdējis par reālu problēmu ar dīzeļa busiņiem (benzīna busiņu nav). Ja to izmanto maziem attālumiem un nespiež pedāli grīdā, tiem kvēpu filtrs esot pagalam. Te lūk risinājums šādiem gadījumiem.

    Krotow
    13.08.2021 17:25
    Reply to  Elektriķis

    Joņo viņi kāreiz visu laiku. Taču pa maziem gabaliņiem. Ja pa dienu salasīsies 150 km, tas jau būs daudz. Kvēpu filtrs šādā režīmā tiešām cieš. Tas jaunajiem busiem nebūs aktuāli. Smirdēšana pie luksofora sarkanās gaismas arī.

    13.08.2021 17:27
    Reply to  Elektriķis

    elektrobusi noteikti ir norīkoti maršrutiem ar ļoti blīvu klientu koncentrāciju, kā Rīgas centrs vai dažādi biznesa parki. tur braucieni ir no vienas ēkas līdz nākamai-aiznākamai.

    Aigars Axx
    14.08.2021 01:41

    Kāpēc nevar vienkārši pateikt – okei, daram to, jēgas tāpat nekādas, bet sabiedriskais viedoklis spiež! Tā vietā garš bla, bla, piecreiz atkārtojoties, utt. Kam tas ir domāts?

    Reklāma