Reklāma

“Amazon” pērn izdzēsis 200 miljonus viltus atsauksmes

Jaunākie raksti

Mercedes sadarbosies ar Stellantis bateriju ražošanā elektroauto

Vācu autoražotājs Mercedes paziņojis, ka tas kļūs par Stellantis koncerna un "Total Energies" partneri uzņēmumā "Automotive Cells Company", kas...

Bitkoinu ieguve ik gadu rada ap 37 000 tonnu e-atkritumu

Nav nekāds noslēpums, ka kriptovalūtu ieguve nodara būtisku kaitējumu videi. Patērētais elektroenerģijas apjoms aiziet kosmiskos ciparos, radot ievērojamu siltumnīcefekta...

YouTube Premium lietotāji var lejuplādēt video

YouTube testa režīmā palaidis iespēju lejupielādēt video no interneta pārlūkprogrammas, kas līdz šim bija pieejams tikai mobilajā lietotnē, taču...

Amazon atļauj pieteikties darbā tiem cilvēkiem, kuri to zaudēja marihuānas lietošanas dēļ

Uzņēmums Amazon ir oficiāli paziņojis, ka atļaus atkal pieteikties darbā tiem darbiniekiem, kuri to iepriekš zaudējuši narkotiku testu pārbaudes...

Fitbit Versa 3 viedpulksteņa apskats

Šī gada sākumā Google pabeidza Fitbit iegādi, kas bija sava veida signāls tam, ka Google sāks daudz nopietnāk piedomāt...

Viltus atsauksmes par produktiem un pakalpojumiem ir problēma, ar ko saskaras arvien vairāk tieši lielo un ietekmīgo uzņēmumu. Viens no tādiem ir “Amazon”, nesen paziņojot, ka 2020. gadā izdzēsis vairāk nekā 200 miljonus viltus atsauksmju. Šis skaitlis savākts pa visām “Amazon” vietnēm visā pasaulē, kas parāda šīs problēmas nopietnību un milzīgo aptveri.

Zināms, ka dažās valstīs, piemēram, Vācijā e-komercijas uzraudzības padome ierosinājusi 30 tiesas prāvas pret uzņēmumiem, kas pielikuši savu roku lielākās daļas viltus atsauksmju radīšanā. Šādi uzņēmumi bieži vien sola atmaksāt visu produkta cenu, ja klients atsauksmē atstāj visas piecas zvaigznītes. Tā kā šāda veida krāpnieki darbojas globālā mērogā, cīņa ar tiem ir sarežģīta un juridiski neko daudz nav iespējams panākt.

Tā kā viltus atsauksmju skaits “Amazon” strauji pieaug, uzņēmums apņēmies ieguldīt ap 700 miljoniem dolāru gan programmatūrā, gan darbiniekos, lai cīnītos ar šo problēmu. Vienlaikus tiešsaistes mazumtirgotāju platformas, protams, nav vienīgais krāpnieku mērķis. Ar šādu problēmu patiesībā saskaras diezgan daudzi, ieskaitot tiešsaistes ceļojumu aģentūras. Taču ne visi uzņēmumi var atvēlēt tik daudz naudas kā “Amazon”, lai cīnītos ar šādām likstām.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma