Reklāma

“Facebook” maksājumu iespēju “Facebook Pay” plāno izvērst ārpus savas ekosistēmas

Jaunākie raksti

Canyon Puncher GM-20 spēlēm paredzētās datorpeles apskats

Vai datorspēlēm paredzētiem aksesuāriem jābūt dārgiem? Ne obligāti, jo šoreiz izmēģināšanai atbraukusi pagaidām lētākā spēlēm paredzētā datorpele, kādu esam...

Ukrainas centrālā banka tagad oficiāli var emitēt digitālo valūtu

Arī Ukraina gluži kā dažas citas valstis sper pirmos soļus centralizētas digitālas valūtas ieviešanā. Par to liecina fakts, ka...

ASUS izziņo ROG Desk Mount Kit monitoru stiprināšanai pie galda

ASUS izziņojis ROG Desk Mount Kit, kas apredzēts ROG spēļu monitoru stiprināšanai pie galda virsmas. ROG Desk Mount Kit...

Apple no App Store izņem lietotni Unjected, kas veicina antivakseru iepazīšanos

Apple no sava lietotņu veikala App Store ir izņēmis lietotni Unjected, kas veicinājusi to cilvēku iepazīšanos un informācijas izplatīšanu...

ES privātuma regulators “Amazon” uzlicis 888 miljonu dolāru lielu soda naudu

Luksemburgas datu aizsardzības komisija paziņojusi, ka tehnoloģiju gigantam "Amazon" piespriež 888 miljonu ASV dolāru lielu sodu par GDPR noteikumu...

“Facebook” paralēli saviem citiem biznesiem jau pāris gadus attīsta un paplašina savu maksājumu platformu. Uzņēmums paziņojis, ka plāno savu maksājumu funkciju “Facebook Pay” izvērst ārpus savas ekosistēmas un palaist krietni lielākos plašumos. Sākot ar augustu klienti ASV, veicot pirkumus tajos internetveikalos, kuros integrēti “Shopify” e-komercijas risinājumi, varēs samaksāt par preci arī caur “Facebook Pay”.

Avots: Facebook

Vēl līdz augustam “Facebook Pay” būs iespējams izmantot tikai maksājumiem uzņēmuma platformās – “Messenger”, “Instagram” un “WhatsApp”. Pats “Facebook” to atzinis par diezgan ērtu un noderīgu veidu, kā iepirkties šajās lietotnēs, sūtīt naudu uz ārzemēm, ziedot labdarības organizācijām utt. Jāpiezīmē, ka jūnijā “Facebook” savai maksājumu platformai pievienoja jaunu iespēju – QR kodu, kas ļauj lietotājiem ar “Facebook Pay” nosūtīt naudu arī cilvēkiem ārpus draugu loka.

Sagaidāms, ka “Facebook Pay” izvēršana ārpus ekosistēmas lietotājiem ne tikai sniegs ērtākas norēķinu iespējas dažādos internetveikalos, bet vienlaikus arī labi iekļausies uzņēmuma e-komercijas izvēršanas stratēģijā.

Pēc būtības “Facebook Pay” sastādīs konkurenci, piemēram, “Apple Pay” un “Google Pay”. Vienlaikus katram no šiem norēķinu risinājumiem ir savs klientu loks un tie sastrādājas ar konkrētām ierīcēm/rīkiem, “Facebook” gadījumā tas ir sociālais tīkls.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma