Reklāma

“Facebook” maksājumu iespēju “Facebook Pay” plāno izvērst ārpus savas ekosistēmas

Jaunākie raksti

“Virgin Galactic” atliek kosmosa tūrisma uzsākšanu līdz 2022. gada beigām

Miljardiera Ričarda Brensona kompānija "Virgin Galactic" nākusi klajā ar sliktām ziņām attiecībā uz kosmosa tūrisma uzsākšanu. Uzņēmums ceturtdien, 14....

Tile Ultra būs izsekošanas piekariņš, kas ļoti līdzināsies Apple AirTag un Samsung SmartTag+

Šajā nedēļā uzņēmums Tile paziņojis gan par jauniem, gan atjaunotiem produktiem savā izsekošanas piekariņu piedāvājumā, ļoti līdzinoties tam, ko...

Vīrietis Anglijā nozadzis elektrību 33 000 mārciņu vērtībā, lai “raktu” kriptovalūtas

Tapis zināms, ka 40 gadus vecam vīrietim Sendžajam Singam (Sanjay Singh) Anglijā piespriests vairāk nekā gadu ilgs cietumsods par...

“Facebook” pēta mākslīgā intelekta sistēmas, kas redz, dzird un atceras visu, ko dari

"Facebook" šobrīd sācis darbu pie visai apjomīga pētniecības projekta "Ego4D", ko vada uzņēmuma mākslīgā intelekta (Artificial intelligence - AI)...

Līdz šī gada beigām Ķīnā vairs nebūs pieejams sociālais tīkls “Linkedin”

"Microsoft" vakar, 14. oktobrī, nāca klajā ar vēsti, ka līdz šī gada beigām slēgs sev piederošā profesionālā sociālā tīkla...

“Facebook” paralēli saviem citiem biznesiem jau pāris gadus attīsta un paplašina savu maksājumu platformu. Uzņēmums paziņojis, ka plāno savu maksājumu funkciju “Facebook Pay” izvērst ārpus savas ekosistēmas un palaist krietni lielākos plašumos. Sākot ar augustu klienti ASV, veicot pirkumus tajos internetveikalos, kuros integrēti “Shopify” e-komercijas risinājumi, varēs samaksāt par preci arī caur “Facebook Pay”.

Avots: Facebook

Vēl līdz augustam “Facebook Pay” būs iespējams izmantot tikai maksājumiem uzņēmuma platformās – “Messenger”, “Instagram” un “WhatsApp”. Pats “Facebook” to atzinis par diezgan ērtu un noderīgu veidu, kā iepirkties šajās lietotnēs, sūtīt naudu uz ārzemēm, ziedot labdarības organizācijām utt. Jāpiezīmē, ka jūnijā “Facebook” savai maksājumu platformai pievienoja jaunu iespēju – QR kodu, kas ļauj lietotājiem ar “Facebook Pay” nosūtīt naudu arī cilvēkiem ārpus draugu loka.

Sagaidāms, ka “Facebook Pay” izvēršana ārpus ekosistēmas lietotājiem ne tikai sniegs ērtākas norēķinu iespējas dažādos internetveikalos, bet vienlaikus arī labi iekļausies uzņēmuma e-komercijas izvēršanas stratēģijā.

Pēc būtības “Facebook Pay” sastādīs konkurenci, piemēram, “Apple Pay” un “Google Pay”. Vienlaikus katram no šiem norēķinu risinājumiem ir savs klientu loks un tie sastrādājas ar konkrētām ierīcēm/rīkiem, “Facebook” gadījumā tas ir sociālais tīkls.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma