Web Analytics
More
    Reklāma

    “Facebook” maksājumu iespēju “Facebook Pay” plāno izvērst ārpus savas ekosistēmas

    Jaunākie raksti

    “Facebook” paralēli saviem citiem biznesiem jau pāris gadus attīsta un paplašina savu maksājumu platformu. Uzņēmums paziņojis, ka plāno savu maksājumu funkciju “Facebook Pay” izvērst ārpus savas ekosistēmas un palaist krietni lielākos plašumos. Sākot ar augustu klienti ASV, veicot pirkumus tajos internetveikalos, kuros integrēti “Shopify” e-komercijas risinājumi, varēs samaksāt par preci arī caur “Facebook Pay”.

    Avots: Facebook

    Vēl līdz augustam “Facebook Pay” būs iespējams izmantot tikai maksājumiem uzņēmuma platformās – “Messenger”, “Instagram” un “WhatsApp”. Pats “Facebook” to atzinis par diezgan ērtu un noderīgu veidu, kā iepirkties šajās lietotnēs, sūtīt naudu uz ārzemēm, ziedot labdarības organizācijām utt. Jāpiezīmē, ka jūnijā “Facebook” savai maksājumu platformai pievienoja jaunu iespēju – QR kodu, kas ļauj lietotājiem ar “Facebook Pay” nosūtīt naudu arī cilvēkiem ārpus draugu loka.

    Reklāma

    Sagaidāms, ka “Facebook Pay” izvēršana ārpus ekosistēmas lietotājiem ne tikai sniegs ērtākas norēķinu iespējas dažādos internetveikalos, bet vienlaikus arī labi iekļausies uzņēmuma e-komercijas izvēršanas stratēģijā.

    Pēc būtības “Facebook Pay” sastādīs konkurenci, piemēram, “Apple Pay” un “Google Pay”. Vienlaikus katram no šiem norēķinu risinājumiem ir savs klientu loks un tie sastrādājas ar konkrētām ierīcēm/rīkiem, “Facebook” gadījumā tas ir sociālais tīkls.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma