Reklāma

“Volkswagen” prognozē, ka 2030. gadā puse no pārdotajām mašīnām būs elektriskas

Jaunākie raksti

Mercedes sadarbosies ar Stellantis bateriju ražošanā elektroauto

Vācu autoražotājs Mercedes paziņojis, ka tas kļūs par Stellantis koncerna un "Total Energies" partneri uzņēmumā "Automotive Cells Company", kas...

Bitkoinu ieguve ik gadu rada ap 37 000 tonnu e-atkritumu

Nav nekāds noslēpums, ka kriptovalūtu ieguve nodara būtisku kaitējumu videi. Patērētais elektroenerģijas apjoms aiziet kosmiskos ciparos, radot ievērojamu siltumnīcefekta...

YouTube Premium lietotāji var lejuplādēt video

YouTube testa režīmā palaidis iespēju lejupielādēt video no interneta pārlūkprogrammas, kas līdz šim bija pieejams tikai mobilajā lietotnē, taču...

Amazon atļauj pieteikties darbā tiem cilvēkiem, kuri to zaudēja marihuānas lietošanas dēļ

Uzņēmums Amazon ir oficiāli paziņojis, ka atļaus atkal pieteikties darbā tiem darbiniekiem, kuri to iepriekš zaudējuši narkotiku testu pārbaudes...

Fitbit Versa 3 viedpulksteņa apskats

Šī gada sākumā Google pabeidza Fitbit iegādi, kas bija sava veida signāls tam, ka Google sāks daudz nopietnāk piedomāt...

“Volkswagen” ir viens no aktīvākajiem autoražotājiem pārejai uz elektroauto, bet šobrīd autoražotājs izklāstījis taustāmākus mērķus savai pārejai. Autoražotājs prezentējis savu “New Auto” stratēģiju, kas paredz, ka 2030. gadā puse no pārdotajām mašīnām būs elektriskas, bet līdz 2040. gadam visos galvenajos tirgos “gandrīz visas” pārdotās mašīnas būs darbināmas ar elektrību.

Tas, protams, nozīmē ne tikai lielāku un plašāku elektroauto piedāvājumu, bet arī uzlabotu auto programmatūru. Pirmie ražotāja elektroauto “ID.3” un arī “ID.4” cīnījušies ar programmatūras problēmām, jo īpaši tam izpaužoties “ID.3”, kura nonākšana pie klientiem šī iemesla dēļ pat tika aizkavēta. “Volkswagen” strādā pie tā, lai 2023. gadā visiem auto būtu vienota programmatūra, bet līdz 2025. gadam paredzēts izstrādāt pilnīgi jaunu programmatūras platformu.

Plānoti uzlabojumi bateriju piegādes ķēdēs, kā arī sešas rūpnīcas Eiropā, kas nodarbosies tieši ar bateriju ražošanu – pirmā no tām savu darbu sāks 2023. gadā Zviedrijā. Tik lielam autoražotājam kā “Volkswagen”, kura paspārnē ir virkne dažādu zīmolu, pāreja uz elektroauto nav pats vieglākais uzdevums. Uzņēmumam, ļoti iespējams, būs jāparūpējas, lai 2035. gadā visi koncerna pārdotie auto Eiropā nu jau būtu elektriski, lai gan tāds jau iepriekš bijis “VW” mērķis.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma