Reklāma

“Twitter” likvidēs savu īso stāstu jeb storiju funkciju “Fleets”

Jaunākie raksti

Mercedes sadarbosies ar Stellantis bateriju ražošanā elektroauto

Vācu autoražotājs Mercedes paziņojis, ka tas kļūs par Stellantis koncerna un "Total Energies" partneri uzņēmumā "Automotive Cells Company", kas...

Bitkoinu ieguve ik gadu rada ap 37 000 tonnu e-atkritumu

Nav nekāds noslēpums, ka kriptovalūtu ieguve nodara būtisku kaitējumu videi. Patērētais elektroenerģijas apjoms aiziet kosmiskos ciparos, radot ievērojamu siltumnīcefekta...

YouTube Premium lietotāji var lejuplādēt video

YouTube testa režīmā palaidis iespēju lejupielādēt video no interneta pārlūkprogrammas, kas līdz šim bija pieejams tikai mobilajā lietotnē, taču...

Amazon atļauj pieteikties darbā tiem cilvēkiem, kuri to zaudēja marihuānas lietošanas dēļ

Uzņēmums Amazon ir oficiāli paziņojis, ka atļaus atkal pieteikties darbā tiem darbiniekiem, kuri to iepriekš zaudējuši narkotiku testu pārbaudes...

Fitbit Versa 3 viedpulksteņa apskats

Šī gada sākumā Google pabeidza Fitbit iegādi, kas bija sava veida signāls tam, ka Google sāks daudz nopietnāk piedomāt...

Gana daudz esam rakstījuši par funkcijām, kuras “Twitter” ik pa laikam pievieno, lai uzlabotu lietotāju pieredzi. Tā tas bija domāts arī ar īso stāstu jeb storiju iespēju “Fleets”, par ko stāstījām pērn novembrī. Pēc maniem novērojumiem un tāpat uzskata arī “Twitter” – šo astoņu mēnešu laikā funkcija ne cik lielu ievērību no lietotāju puses neguva, tāpēc uzņēmums nolēmis no tās atvadīties.

“Fleets” pēc būtības ļoti līdzinās “instagram” esošajiem storijiem, kas rādās ziņu lentes augšā un pēc 24h tiek noņemti. Pēc būtības īsie stāsti ir diezgan populārs satura pasniegšanas veids, ko izmanto jau daudzi sociālie mediji, taču līdz “Twitter” lietotājiem kaut kā neaizgāja. Es pati “Twitter” lietoju katru dienu un novēroju, ka storijus publicēja tikai ziņu mediji, valsts pārvaldes iestādes, ne “parastie” lietotāji.

Kā liecina paša “Twitter” paziņojums – “Fleets” pazudīs 3. augustā. Sākot no šī datuma lietotāji laika joslas augšgalā redzēs tikai aktīvās virtuālās istabas “Spaces”. Šķiet, ka pagaidām “Fleets” vietā nekas jauns nav izdomāts un uzņēmums joprojām meklē veidus, kā lietotājus “iekustināt”. Patiesībā “Twitter” jau vairākus gadus mēģina izdomāt veidus, kā lietotājus mudināt ne tikai patērēt, bet arī pašiem veidot saturu. Storiji, ko aktīvi izmanto citur, acīmredzot nebija īstais variants.

Jāatzīst, ka “Twitter” lēmums likvidēt “Fleets” ir visai pēkšņs un negaidīts, jo tikai pagājušajā mēnesī uzņēmums sāka testēt reklāmas šajos īsajos stāstos.

AvotsVerge
Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 Comment
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

Man liekas diezgan loģisks gājiens, piemēram, instagramā storijus izmanto kā pagaidu nenopietnu spam/interaction veidu ar sekotājiem, bet pašas bildes profilā ir tādas izlaizītas, kur ieguldīts liels darbs un tāpēc tur cilvēki liek tikai reizi dienā vai retāk.
Savukārt twitterī pati galvenā funkcionalitāte jeb tweeti ir kā nenpietns/spam saturs, kur var rakstīt desmitiem, simtiem gramatiski nepareizu, tweetu diena, kurus tu izlasi vienreiz (vai nekad) un tie ātri vien pazūd bezdibenī, tā kā gandrīz, ka paši storiji jeb fleeti.

Reklāma
Reklāma
Reklāma