Reklāma

“Twitter” likvidēs savu īso stāstu jeb storiju funkciju “Fleets”

Jaunākie raksti

Īlons Masks atkal izsaka piedāvājumu iegādāties “Twitter”

Šajā pavasarī un vasarā gan ikviens Īlona Maska fans, gan nīdējs varēja sekot līdzi viņa juceklīgajiem lēmumiem saistībā ar...

Hyperice Hypervolt 2 masāžas pistoles apskats

Hyperice Hypervolt 2 ir masāžas pistole, kas ir viens no pašmasāžas veidiem. Šāda masāžas pistole ļauj mājās paveikt to...

Parādījušās jaunāko Nvidia GeForce RTX 4090 videokaršu cenas Eiropā

Septembra otrajā pusē Nvidia izziņoja jaunu jaudīgāko videokaršu sēriju RTX 4090, un tagad iespējams novērtēt to cenu Eiropas tirgum,...

OnePlus uzsāk piedāvāt lētu Nord Watch ar 30 dienu darbības laiku

OnePlus sācis pārdot Nord Watch, kas ir jauns viedpulkstenis ar 30 dienu darbības laiku un zemu cenu, bet vēl...

Tesla labo rekordus, 3. ceturksnī piegādājot 343 tūkstošus auto

Elektroauto ražotājs Tesla ziņo par kārtējiem piegādes rekordiem - šā gada 3. ceturkšņa laikā Tesla klientiem piegādāja 343 tūkstošus...

Gana daudz esam rakstījuši par funkcijām, kuras “Twitter” ik pa laikam pievieno, lai uzlabotu lietotāju pieredzi. Tā tas bija domāts arī ar īso stāstu jeb storiju iespēju “Fleets”, par ko stāstījām pērn novembrī. Pēc maniem novērojumiem un tāpat uzskata arī “Twitter” – šo astoņu mēnešu laikā funkcija ne cik lielu ievērību no lietotāju puses neguva, tāpēc uzņēmums nolēmis no tās atvadīties.

“Fleets” pēc būtības ļoti līdzinās “instagram” esošajiem storijiem, kas rādās ziņu lentes augšā un pēc 24h tiek noņemti. Pēc būtības īsie stāsti ir diezgan populārs satura pasniegšanas veids, ko izmanto jau daudzi sociālie mediji, taču līdz “Twitter” lietotājiem kaut kā neaizgāja. Es pati “Twitter” lietoju katru dienu un novēroju, ka storijus publicēja tikai ziņu mediji, valsts pārvaldes iestādes, ne “parastie” lietotāji.

Kā liecina paša “Twitter” paziņojums – “Fleets” pazudīs 3. augustā. Sākot no šī datuma lietotāji laika joslas augšgalā redzēs tikai aktīvās virtuālās istabas “Spaces”. Šķiet, ka pagaidām “Fleets” vietā nekas jauns nav izdomāts un uzņēmums joprojām meklē veidus, kā lietotājus “iekustināt”. Patiesībā “Twitter” jau vairākus gadus mēģina izdomāt veidus, kā lietotājus mudināt ne tikai patērēt, bet arī pašiem veidot saturu. Storiji, ko aktīvi izmanto citur, acīmredzot nebija īstais variants.

Jāatzīst, ka “Twitter” lēmums likvidēt “Fleets” ir visai pēkšņs un negaidīts, jo tikai pagājušajā mēnesī uzņēmums sāka testēt reklāmas šajos īsajos stāstos.

AvotsVerge

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Jānis
16.07.2021 17:32

Man liekas diezgan loģisks gājiens, piemēram, instagramā storijus izmanto kā pagaidu nenopietnu spam/interaction veidu ar sekotājiem, bet pašas bildes profilā ir tādas izlaizītas, kur ieguldīts liels darbs un tāpēc tur cilvēki liek tikai reizi dienā vai retāk.
Savukārt twitterī pati galvenā funkcionalitāte jeb tweeti ir kā nenpietns/spam saturs, kur var rakstīt desmitiem, simtiem gramatiski nepareizu, tweetu diena, kurus tu izlasi vienreiz (vai nekad) un tie ātri vien pazūd bezdibenī, tā kā gandrīz, ka paši storiji jeb fleeti.

Reklāma