Reklāma

Tele2 apgrozijums otraja ceturksni pieaudzis par 13%, klientu skaits – par 50 000

Jaunākie raksti

Mercedes sadarbosies ar Stellantis bateriju ražošanā elektroauto

Vācu autoražotājs Mercedes paziņojis, ka tas kļūs par Stellantis koncerna un "Total Energies" partneri uzņēmumā "Automotive Cells Company", kas...

Bitkoinu ieguve ik gadu rada ap 37 000 tonnu e-atkritumu

Nav nekāds noslēpums, ka kriptovalūtu ieguve nodara būtisku kaitējumu videi. Patērētais elektroenerģijas apjoms aiziet kosmiskos ciparos, radot ievērojamu siltumnīcefekta...

YouTube Premium lietotāji var lejuplādēt video

YouTube testa režīmā palaidis iespēju lejupielādēt video no interneta pārlūkprogrammas, kas līdz šim bija pieejams tikai mobilajā lietotnē, taču...

Amazon atļauj pieteikties darbā tiem cilvēkiem, kuri to zaudēja marihuānas lietošanas dēļ

Uzņēmums Amazon ir oficiāli paziņojis, ka atļaus atkal pieteikties darbā tiem darbiniekiem, kuri to iepriekš zaudējuši narkotiku testu pārbaudes...

Fitbit Versa 3 viedpulksteņa apskats

Šī gada sākumā Google pabeidza Fitbit iegādi, kas bija sava veida signāls tam, ka Google sāks daudz nopietnāk piedomāt...

Mobilo sakaru operatora “Tele2” apgrozījums šī gada otrajā ceturksnī palielinājies par 13%, salīdzinot ar aizvadītā gada attiecīgo laika periodu, un ir sasniedzis 35,8 milj. eiro. Turpināja strauji augt arī uzņēmuma klientu skaits – pieslēgumu skaits “Tele2” tīklā ir palielinājies par gandrīz 50 000, salīdzinot ar aizvadītā gada otro ceturksni.

Uzņēmuma apgrozījums audzis, pateicoties gan pieaugošajam klientu skaitam, gan arī viedierīču pārdošanas apjoma pieaugumam (+22%). Pārdomātas darbības stratēģijas rezultātā “Tele2” EBITDA (peļņa pirms nodokļu maksājumiem) otrajā ceturksnī palielinājusies par 14%, sasniedzot 14,2 milj. eiro.

“Izvēlētā tirgus stratēģija, lietotāju prasībām pielāgotie pakalpojumi un arī labvēlīgi ārējie apstākļi ir ļāvuši mums aizvadīt sekmīgu otro ceturksni, un kopumā sasniegt labus pirmā pusgada darbības rezultātus. Esam uzlabojuši visus būtiskākos uzņēmuma finanšu rādītājus, saglabājot arī augstāko rentabilitātes rādītāju nozarē – 39,7% apmērā. Vērtējot tikai otrā ceturkšņa rādītājus, jāņem gan vērā fakts, ka aizvadītā gada otrais ceturksnis bija “vissmagākais”, jo uz ilgu laiku tika slēgti klientu centri un nācās strauji pielāgoties jaunajiem pandēmijas apstākļiem,” saka “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs. “Ar zināmu piesardzību raugāmies uz otro pusgadu un to, kāda būs ekonomiskā situācija valstī. Ceram, ka iedzīvotāju vakcinēšanās temps būs pietiekami ātrs un vakcinēto skaits pietiekami liels, lai mums visiem nenāktos atgriezties situācijā, kāda bija aizvadītajā gadā, kad saskarāmies ar būtiskiem ierobežojumiem.”

Šī gada pirmajā pusgadā “Tele2” apgrozījums ir sasniedzis 70,7 milj. eiro (+11%), bet EBITDA 27,5 milj. eiro (+14%).

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma