Reklāma

Tele2 apgrozijums otraja ceturksni pieaudzis par 13%, klientu skaits – par 50 000

Jaunākie raksti

Īlons Masks atkal izsaka piedāvājumu iegādāties “Twitter”

Šajā pavasarī un vasarā gan ikviens Īlona Maska fans, gan nīdējs varēja sekot līdzi viņa juceklīgajiem lēmumiem saistībā ar...

Hyperice Hypervolt 2 masāžas pistoles apskats

Hyperice Hypervolt 2 ir masāžas pistole, kas ir viens no pašmasāžas veidiem. Šāda masāžas pistole ļauj mājās paveikt to...

Parādījušās jaunāko Nvidia GeForce RTX 4090 videokaršu cenas Eiropā

Septembra otrajā pusē Nvidia izziņoja jaunu jaudīgāko videokaršu sēriju RTX 4090, un tagad iespējams novērtēt to cenu Eiropas tirgum,...

OnePlus uzsāk piedāvāt lētu Nord Watch ar 30 dienu darbības laiku

OnePlus sācis pārdot Nord Watch, kas ir jauns viedpulkstenis ar 30 dienu darbības laiku un zemu cenu, bet vēl...

Tesla labo rekordus, 3. ceturksnī piegādājot 343 tūkstošus auto

Elektroauto ražotājs Tesla ziņo par kārtējiem piegādes rekordiem - šā gada 3. ceturkšņa laikā Tesla klientiem piegādāja 343 tūkstošus...

Mobilo sakaru operatora “Tele2” apgrozījums šī gada otrajā ceturksnī palielinājies par 13%, salīdzinot ar aizvadītā gada attiecīgo laika periodu, un ir sasniedzis 35,8 milj. eiro. Turpināja strauji augt arī uzņēmuma klientu skaits – pieslēgumu skaits “Tele2” tīklā ir palielinājies par gandrīz 50 000, salīdzinot ar aizvadītā gada otro ceturksni.

Uzņēmuma apgrozījums audzis, pateicoties gan pieaugošajam klientu skaitam, gan arī viedierīču pārdošanas apjoma pieaugumam (+22%). Pārdomātas darbības stratēģijas rezultātā “Tele2” EBITDA (peļņa pirms nodokļu maksājumiem) otrajā ceturksnī palielinājusies par 14%, sasniedzot 14,2 milj. eiro.

“Izvēlētā tirgus stratēģija, lietotāju prasībām pielāgotie pakalpojumi un arī labvēlīgi ārējie apstākļi ir ļāvuši mums aizvadīt sekmīgu otro ceturksni, un kopumā sasniegt labus pirmā pusgada darbības rezultātus. Esam uzlabojuši visus būtiskākos uzņēmuma finanšu rādītājus, saglabājot arī augstāko rentabilitātes rādītāju nozarē – 39,7% apmērā. Vērtējot tikai otrā ceturkšņa rādītājus, jāņem gan vērā fakts, ka aizvadītā gada otrais ceturksnis bija “vissmagākais”, jo uz ilgu laiku tika slēgti klientu centri un nācās strauji pielāgoties jaunajiem pandēmijas apstākļiem,” saka “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs. “Ar zināmu piesardzību raugāmies uz otro pusgadu un to, kāda būs ekonomiskā situācija valstī. Ceram, ka iedzīvotāju vakcinēšanās temps būs pietiekami ātrs un vakcinēto skaits pietiekami liels, lai mums visiem nenāktos atgriezties situācijā, kāda bija aizvadītajā gadā, kad saskarāmies ar būtiskiem ierobežojumiem.”

Šī gada pirmajā pusgadā “Tele2” apgrozījums ir sasniedzis 70,7 milj. eiro (+11%), bet EBITDA 27,5 milj. eiro (+14%).

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma