Reklāma

Ķīnieši pārdod hidroelektrostacijas, jo kriptovalūtu racēji pārceļas uz ārzemēm

Jaunākie raksti

“General Motors” rekomendē “Chevy Bolt” elektroauto novietot 15 metru attālumā no citām mašīnām

"General Motors" koncerna paspārnē esošā "Chevrolet" zīmola elektroauto "Bolt" mediju virsrakstos pēdējā laikā nonācis ne to labāko iemeslu dēļ...

Latviešu radītais e-velo amfībija–kemperis “Z-TRITON” piesaista 150 000 eiro un dosies sevi parādīt Eiropai

Nevarētu teikt, ka latvietim trūkst inovatīva un radoša domāšana. Patiesībā inovācijas un unikāli risinājumi atrodami itin bieži. Viens no...

Nodarbinātības valsts aģentūra darba meklētājiem un nodarbinātajiem apmaksās tiešsaistes apmācības

Nodarbinātības valsts aģentūra (NVA) uzsākusi jaunu mācību pilotprojektu "Nākotnes prasmju iniciatīva". Tā ir iespēja gan darba meklētājiem, gan nodarbinātajiem...

Fitbit jaunā viedpulksteņu iespēja cīnīsies pret krākšanu

Google paspārnē esošais Fitbit uzsācis cīņu pret mūžam svarīgo tēmu - krākšanu. Protams, tas jau nebūtu Fitbit, ja viss...

Dizaina veidošanas serviss Canva sasniedz 40 miljardu dolāru vērtību

Uzņēmums un digitālais serviss Canva piesaistījis jaunas 200 miljonu dolāru lielas investīcijas, tādējādi sasniedzot 40 miljardu dolāru vērtību, kas...

Tiek ziņots, ka nelielas hidroelektrostacijas Ķīnā meklē jaunus klientus, jo kriptovalūtu racēji, kas tās līdz šim izmantojuši, dodas uz ārzemēm, ņemot vērā, ka visā valstī pašreiz tiek izrādīts protests kriptovalūtu rakšanai.

Saskaņā ar Ķīnas medija “South China Morning Post” (SCMP) sniegto informāciju – atsevišķās Ķīnas e-komercijas platformās pieauguši tieši mazo hidroelektrostaciju, kuru jauda nepārsniedz 50 MW, reklamēšanas apjomi. Daļa šo hidroelektrostaciju īpašnieku saka ka viņu piedāvājums nav saistīts ar krīzi kriptovalūtas ieguves jomā, taču citi norādījuši tieši uz šo aspektu. Daži no viņiem arī atklājuši, ka kriptovalūtu racēji bijuši pamata klienti un ienākumu avots, jo hidroelektrostacijas nav saņēmušas atļauju pieslēgties elektrotīklam.

Šobrīd liela daļa kriptovalūtas racēju Ķīnā vēlas pārcelt savu darbību uz citām valstīm. Tāpat vairāki galvenie nozares spēlētāji, tostarp bitkoinu rakšanas aprīkojuma ražotājs “Canaan”, kā arī BTC.com, pārcēluši kriptovalūtu ieguvi uz šai jomai draudzīgākām valstīm, piemēram, Kazahstānu.

Reklāma

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
5 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments

Kazahstānā? Tie šitkoinu racēji būtu jāmočī kā tarakāni:

Eighty-seven percent of Kazakhstan’s electricity is generated from fossil fuels, with hydropower accounting for 12 percent and less than one percent generation from solar and wind installations. Coal, produced in the northern regions, is used to power more than 70% of the country’s electricity generation. 

Arī dīzelisti coal-rolleri  būtu jāmočī kā tarakāni, taču es labāk izvēlos dzīvot ārpus pilsētas un nogaidīt kad viņi paši apkritīs kā tarakāni vai arī problēma būs tik acīmredzama kad jebkuram ar pamatizglītību būs skaidrs, ka jādara kaut kas lietas labā.

Tās mazās elektrostacijas, kur galvenie klienti racēji, visticamāk tieši rakšanai arī būvēja. Lūk kur mūsu OIK talantiem būtu ur izvērsties. Taču nokavēja un paldies Dievam.

Tā galīgi nav. Ja elektrība sanāk dārga (tāpēc jau viņiem OIK vajag), tad btc ar to rakt nav izdevīgi. Visdrīzāk liela daļa šo elektrostaciju Ķīnā bija nomaļās vietās, kur nav tik liels pieprasījums. Daudzi pat nenojauš, ka elektrību “transportēt” tālāk par 300km nav izdevīgi. Tāpēc Btc rakšana bija vienīgais veids kā pārdot lieko enerģiju, lai tā neietu zūdībā.

Pārdot kam? Cik sapratu no citiem rakstiem, tad daļa no šīm mazajām HES pat nebija tiesīgas saražoto elektroenerģiju atdot atpakaļ tīklā, lai pie tās tiktu citi cilvēki/mājsaimniecības. Tādējādi, pieņemu, ka ražoja paši savam patēriņam, šoreiz konkrēti mainingam.

Reklāma
Reklāma
Reklāma