Reklāma

“BMW” izrāda savas mazākās kupejas – 2. sērijas jauno paaudzi

Jaunākie raksti

“Porsche Taycan” kļuvis populārāks par “Porsche 911”

2021. gads kļuva par rekordu gadu vācu sporta autoražotājam Porsche, kas pārdeva par 301 915 mašīnas, labojot pārdošanas rekordus....

ASUS izziņo jaunas Intel Z690, H670, B660 un H610 sistēmplates

ASUS izziņojis jaunas Intel Z690, H670, B660 un H610 sistēmplates, kas ir saderīgas ar jaunākajiem Intel 12. paaudzes procesoriem....

Volkswagen pērn dubultojis elektroauto pārdošanas apjomus

Neskatoties uz to, ka aizvadītājā gadā Volkswagen saskārās ar dažādām problēmām, piemēram, pusvadītāju deficītu, autoražotājs spējis dubultot pārdoto elektroauto...

ASUS izziņo Nvidia GeForce RTX 3080 12 GB videokartes

ASUS paziņojis, ka arī piedalīsies Nvidia GeForce RTX 3080 12 GB videokaršu trakumā. Nvidia GeForce RTX 3080 12 GB...

RTU sadarbībā ar SIA «Sakret» izstrādā betona maisījumu 3D drukāšanai

Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) industriālais doktorants Krists Ziemelis sadarbībā ar SIA «Sakret», Baltijas reģionā lielāko sauso un lietošanai gatavo...

“BMW” pirmoreiz demonstrējis, kā izskatīsies jaunās paaudzes 2. sērijas kupeja, vienlaikus izziņojot auto tehniskās specifikācijas. Auto saglabās aizmugurējo piedziņu un ražotājs paziņojumā norāda, ka šis auto mērķēts uz “klientiem, kam interesē sportiska braukšana un emocionāli bagāta autovadīšanas pieredze”.

Iznākšanas brīdī būs pieejamas trīs versijas – piedāvājums sāksies ar “220i”, kuram būs 2.0 litru četrcilindru turbomotors ar 181 zirgspēka jaudu. Tāpat būs nopērkams “220d” ar mild-hybrid sistēmu un 2,0 litru četrcilindru dzinēju, kas attīstīs 188 zirgspēkus. Visbeidzot, uzreiz pēc iznākšanas varēs nopirkt arī piedāvājuma “spicāko” modeli – “M240i xDrive”. Šajā auto izmantots 3.0 litru sešcilindru turbo dzinējs ar 374 zirgspēku jaudu. Sagaidāms, ka pilnvērtīgs “M2” parādīsies 2022. gada otrajā pusē.

Visi modeļi būs aprīkoti ar 8-pakāpju automātisko pārnesumkārbu, kā arī “Launch Control” funkciju. “M240i” pievienots elektrisks aizmugurējais diferenciālis, kā arī pilnpiedziņa, kas lielāko jaudas daļu tik un tā sūta aizmugurei. “BMW” sola, ka šajā izpildījumā auto 100km/h sasniegs 4,3 sekundēs. Paredzams, ka nākamā gada vasarā pie klientiem varētu sākt ceļot arī vidusceļš – “230i” ar 241 zirgspēka jaudu.

Auto kļuvis nedaudz lielāks un arī zemāks, salīdzinot ar tā priekšgājēju, dizaineriem cenšoties radīt sportiskāku tēlu – garenbāze palielināta par 51 milimetru, bet augstums samazināts par 28 milimetriem. Ražotājs ziņo, ka uzlabota virsbūves stingrība, kā arī svara sadalījums uz asīm ir gandrīz 50:50.

Vizuāli galvenā lieta ir normāla radiatora reste. Ja jaunā 4. sērija, M3 un M4 saņēma izstieptās un ļoti pretrunīgās radiatora nāsis, tad 2. sērija aprīkota ar krietni konservatīvāku dizaina risinājumu.

Plānots, ka tirdzniecībā jaunā 2.sērija parādīsies nākamā gada pašā sākumā.

AvotsAutocar
Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Oskars
08.07.2021 09:41

No aizmugures tad kroplits. Nevar saprast skicets pec Absinta vai pec lsd?

Kālis
08.07.2021 10:01
Reply to  Oskars

Priekša arī ir visnotaļ jancīga. Kopumā gan nav nemaz tik slikti, jo “lētajam” BMW galam jau tomēr vienmēr ir bijusi tendence izskatīties… lēti. Liels pluss par to, ka nav truša zobu, bet ir i6 un pareizā piedziņa.

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: