Reklāma

“Twitter” varētu piedāvāt vairākas jaunas lietotāju un satura atlases funkcijas

Jaunākie raksti

“General Motors” rekomendē “Chevy Bolt” elektroauto novietot 15 metru attālumā no citām mašīnām

"General Motors" koncerna paspārnē esošā "Chevrolet" zīmola elektroauto "Bolt" mediju virsrakstos pēdējā laikā nonācis ne to labāko iemeslu dēļ...

Latviešu radītais e-velo amfībija–kemperis “Z-TRITON” piesaista 150 000 eiro un dosies sevi parādīt Eiropai

Nevarētu teikt, ka latvietim trūkst inovatīva un radoša domāšana. Patiesībā inovācijas un unikāli risinājumi atrodami itin bieži. Viens no...

Nodarbinātības valsts aģentūra darba meklētājiem un nodarbinātajiem apmaksās tiešsaistes apmācības

Nodarbinātības valsts aģentūra (NVA) uzsākusi jaunu mācību pilotprojektu "Nākotnes prasmju iniciatīva". Tā ir iespēja gan darba meklētājiem, gan nodarbinātajiem...

Fitbit jaunā viedpulksteņu iespēja cīnīsies pret krākšanu

Google paspārnē esošais Fitbit uzsācis cīņu pret mūžam svarīgo tēmu - krākšanu. Protams, tas jau nebūtu Fitbit, ja viss...

Dizaina veidošanas serviss Canva sasniedz 40 miljardu dolāru vērtību

Uzņēmums un digitālais serviss Canva piesaistījis jaunas 200 miljonu dolāru lielas investīcijas, tādējādi sasniedzot 40 miljardu dolāru vērtību, kas...

“Twitter” nācis klajā ar dažām topošām funkcijām, kuras varētu sniegt vēl pielāgotākas un ērtākas saziņas iespējas. Uzņēmums dalījies ar agrīnā stadijā esošām dizaina koncepcijām trim jaunām funkcijām, kuras kaut kad varētu parādīties vietnē. “Trusted Friends” dotu iespēju redzēt savus ierakstus tikai īpaši atlasītai auditorijai – tuviem draugiem. “Facets” ļautu kategorizēt tvītus pa tēmām. Trešā iespēja paredz lietotājam atzīmēt noteiktus vārdus/frāzes, ko nevēlas redzēt atbildēs uz saviem ierakstiem.

Atsevišķiem “Twitter” lietotājiem ir divi konti – profesionālais un privātais, katrā no tiem publicējot atšķirīgu saturu atšķirīgiem sekotājiem. Tādas funkcijas kā “Trusted Friends” un “Facets” ļautu iztikt ar vienu lietotāja kontu.

“Trusted Friends” varētu dot iespēju lietotājam ērti pārslēgties, norādot, vai konkrēto ierakstu rādīt visiem vai tikai atlasītiem sekotājiem – tuviem draugiem.

Avots: Twitter

Savukārt funkcija “Facets” ļautu savus tvītus kategorizēt ne tikai profesionālos un privātos, bet arī pa tēmām un interesēm. “Twitter” norāda, ka šādā veidā būtu iespēja sekot līdzi tikai specifiskiem lietotāju ierakstiem par noteiktām, interesējošām tēmām, nevis visa konta saturam.

Avots: Twitter

Avots: Twitter

Trešā no plānotajām iespējām paredz, ka lietotājs varēs atzīmēt konkrētus vārdus un frāzes, kuras viņš nevēlas redzēt atbildēs uz saviem ierakstiem. Brīdī, kad šādus vārdus vai frāzes vēlēsies izmantot, parādīsies brīdinājums, ko varēs arī ignorēt, taču tādā gadījumā lietotājam nevēlamo saturu būs iespēja pārvietot uz diskusijas beigām.

Avots: Twitter

“Twitter” norāda, ka pašreiz netiek aktīvi strādāts pie šīm funkcijām, taču agrīna to publiska izziņošana ļautu iegūt atsauksmes un veikt laicīgus uzlabojumus.

AvotsVerge
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma