Web Analytics
More
    Reklāma

    “Twitter” varētu piedāvāt vairākas jaunas lietotāju un satura atlases funkcijas

    Jaunākie raksti

    “Twitter” nācis klajā ar dažām topošām funkcijām, kuras varētu sniegt vēl pielāgotākas un ērtākas saziņas iespējas. Uzņēmums dalījies ar agrīnā stadijā esošām dizaina koncepcijām trim jaunām funkcijām, kuras kaut kad varētu parādīties vietnē. “Trusted Friends” dotu iespēju redzēt savus ierakstus tikai īpaši atlasītai auditorijai – tuviem draugiem. “Facets” ļautu kategorizēt tvītus pa tēmām. Trešā iespēja paredz lietotājam atzīmēt noteiktus vārdus/frāzes, ko nevēlas redzēt atbildēs uz saviem ierakstiem.

    Atsevišķiem “Twitter” lietotājiem ir divi konti – profesionālais un privātais, katrā no tiem publicējot atšķirīgu saturu atšķirīgiem sekotājiem. Tādas funkcijas kā “Trusted Friends” un “Facets” ļautu iztikt ar vienu lietotāja kontu.

    Reklāma

    “Trusted Friends” varētu dot iespēju lietotājam ērti pārslēgties, norādot, vai konkrēto ierakstu rādīt visiem vai tikai atlasītiem sekotājiem – tuviem draugiem.

    Avots: Twitter

    Savukārt funkcija “Facets” ļautu savus tvītus kategorizēt ne tikai profesionālos un privātos, bet arī pa tēmām un interesēm. “Twitter” norāda, ka šādā veidā būtu iespēja sekot līdzi tikai specifiskiem lietotāju ierakstiem par noteiktām, interesējošām tēmām, nevis visa konta saturam.

    Avots: Twitter
    Avots: Twitter

    Trešā no plānotajām iespējām paredz, ka lietotājs varēs atzīmēt konkrētus vārdus un frāzes, kuras viņš nevēlas redzēt atbildēs uz saviem ierakstiem. Brīdī, kad šādus vārdus vai frāzes vēlēsies izmantot, parādīsies brīdinājums, ko varēs arī ignorēt, taču tādā gadījumā lietotājam nevēlamo saturu būs iespēja pārvietot uz diskusijas beigām.

    Avots: Twitter

    “Twitter” norāda, ka pašreiz netiek aktīvi strādāts pie šīm funkcijām, taču agrīna to publiska izziņošana ļautu iegūt atsauksmes un veikt laicīgus uzlabojumus.

    AvotsVerge
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma