Reklāma

“Twitter” varētu piedāvāt vairākas jaunas lietotāju un satura atlases funkcijas

Jaunākie raksti

Hyundai Kona N – Konans cīnītājs

Lai arī kādi būtu Hyundai automobiļi, es šo ražotāju cienu kaut vai par eksperimentēšanu. Eksperimenti ar modeļiem, dizainu, dzinējiem....

Spānija ierobežos influenseru iespējas reklamēt kriptovalūtas

Viena no jomām, ko influenceri arvien biežāk mēdz popularizēt, ir kriptovalūtas. Šāda prakse daļā pasaules valstu saņēmusi krietnu devu...

RTU izstrādā digitālu risinājumu savlaicīgai plūdu prognozēšanai Ogres upē

Šīs ziemas mainīgo laika apstākļu dēļ Ogres upē neierasti agri paaugstinājās ūdens līmenis un izveidojās ledus sastrēgumi. Upes monitorēšanai...

Apple iPhone 13 modeļiem vairs nav pieejama trokšņu slāpēšana zvanu laikā

Trokšņu slāpēšana zvanu laikā Apple ekosistēmā tika piedāvāta jau 2013. gadā, reizē ar iOS 7 versiju, tomēr saņemta oficiāla...

Jaunā “Fiat Panda” tēmēs uz “pieejamākā elektroauto” statusu

Stellantis koncerna sastāvā ietilpstošā Fiat zīmola vadītājs Olivers Fransuā izteicies, ka jaunās paaudzes "Fiat Panda" ir pavisam netālu un...

“Twitter” nācis klajā ar dažām topošām funkcijām, kuras varētu sniegt vēl pielāgotākas un ērtākas saziņas iespējas. Uzņēmums dalījies ar agrīnā stadijā esošām dizaina koncepcijām trim jaunām funkcijām, kuras kaut kad varētu parādīties vietnē. “Trusted Friends” dotu iespēju redzēt savus ierakstus tikai īpaši atlasītai auditorijai – tuviem draugiem. “Facets” ļautu kategorizēt tvītus pa tēmām. Trešā iespēja paredz lietotājam atzīmēt noteiktus vārdus/frāzes, ko nevēlas redzēt atbildēs uz saviem ierakstiem.

Atsevišķiem “Twitter” lietotājiem ir divi konti – profesionālais un privātais, katrā no tiem publicējot atšķirīgu saturu atšķirīgiem sekotājiem. Tādas funkcijas kā “Trusted Friends” un “Facets” ļautu iztikt ar vienu lietotāja kontu.

“Trusted Friends” varētu dot iespēju lietotājam ērti pārslēgties, norādot, vai konkrēto ierakstu rādīt visiem vai tikai atlasītiem sekotājiem – tuviem draugiem.

Avots: Twitter

Savukārt funkcija “Facets” ļautu savus tvītus kategorizēt ne tikai profesionālos un privātos, bet arī pa tēmām un interesēm. “Twitter” norāda, ka šādā veidā būtu iespēja sekot līdzi tikai specifiskiem lietotāju ierakstiem par noteiktām, interesējošām tēmām, nevis visa konta saturam.

Avots: Twitter

Avots: Twitter

Trešā no plānotajām iespējām paredz, ka lietotājs varēs atzīmēt konkrētus vārdus un frāzes, kuras viņš nevēlas redzēt atbildēs uz saviem ierakstiem. Brīdī, kad šādus vārdus vai frāzes vēlēsies izmantot, parādīsies brīdinājums, ko varēs arī ignorēt, taču tādā gadījumā lietotājam nevēlamo saturu būs iespēja pārvietot uz diskusijas beigām.

Avots: Twitter

“Twitter” norāda, ka pašreiz netiek aktīvi strādāts pie šīm funkcijām, taču agrīna to publiska izziņošana ļautu iegūt atsauksmes un veikt laicīgus uzlabojumus.

AvotsVerge
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: