Reklāma

“Tesla” ceturkšņa laikā pirmoreiz piegādā vairāk nekā 200 tūkstošus mašīnu

Jaunākie raksti

Mercedes sadarbosies ar Stellantis bateriju ražošanā elektroauto

Vācu autoražotājs Mercedes paziņojis, ka tas kļūs par Stellantis koncerna un "Total Energies" partneri uzņēmumā "Automotive Cells Company", kas...

Bitkoinu ieguve ik gadu rada ap 37 000 tonnu e-atkritumu

Nav nekāds noslēpums, ka kriptovalūtu ieguve nodara būtisku kaitējumu videi. Patērētais elektroenerģijas apjoms aiziet kosmiskos ciparos, radot ievērojamu siltumnīcefekta...

YouTube Premium lietotāji var lejuplādēt video

YouTube testa režīmā palaidis iespēju lejupielādēt video no interneta pārlūkprogrammas, kas līdz šim bija pieejams tikai mobilajā lietotnē, taču...

Amazon atļauj pieteikties darbā tiem cilvēkiem, kuri to zaudēja marihuānas lietošanas dēļ

Uzņēmums Amazon ir oficiāli paziņojis, ka atļaus atkal pieteikties darbā tiem darbiniekiem, kuri to iepriekš zaudējuši narkotiku testu pārbaudes...

Fitbit Versa 3 viedpulksteņa apskats

Šī gada sākumā Google pabeidza Fitbit iegādi, kas bija sava veida signāls tam, ka Google sāks daudz nopietnāk piedomāt...

Elektroauto ražotājs “Tesla” nu jau kārtējoreiz pārspējis ceturkšņa piegāžu rekordu, bet šoreiz ražotājs pie viena sasniedzis arī visai simbolisku atzīmi – 2. ceturkšņa laikā piegādātas 201 250 mašīnas, “Tesla” pirmoreiz viena ceturkšņa laikā pārsniedzot 200 tūkstošu piegādāto auto atzīmi. Iepriekšējais rekords tika sasniegts šā gada 1. ceturksnī, kad izdevās piegādāt 184 tūkstošus mašīnu.

Faktiski visu piegāžu apjomu sastāda “Model 3” un “Model Y”. 2. ceturkšņa laikā “Tesla” piegādāja tikai 1890 “Model S” un “Model X” eksemplārus.

Protams, ka autoražotāja vadītājs Īlons Masks bija ļoti apmierināts ar šādu sasniegumu, norādot, ka rekords sasniegts, neskatoties uz dažādām grūtībām un izaicinājumiem. Masks gan nav vēlējies iedziļināties, kas tad tie īsti bijuši par izaicinājumiem. Visa autoindustrija saskārusies ar pusvadītāju trūkumu, faktiski visiem autoražotājiem pasaulē uz laiku aizverot savas rūpnīcas vai samazinot ražošanas jaudas. Turpinoties straujai elektroauto attīstībai, “Tesla” arvien vairāk būs jākonkurē ar citu ražotāju veikumu, kas var samazināt pārdošanas apjomu izaugsmes tempus.

Reklāma

7 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
7 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

cilvēkiem raksturīgi pirkt mēslus, un pēc tam tos mestārā. Nu tagad nezin kādēļ pērk “dārgus mēslus”…

Bamperi un jumts klāt arī turēsies?

Reiz, kaut kur tepat, Kursorā tika rakstīts – piegādāt nav tas pats, kas pārdot ;)

Spriežot pēc dažādas informācijas par Teslu agrāk, visi tie auto jau ir nopirkti krietni pirms piegādēm.

Rauj ko var, kamēr nav Xpengi, Nio un citi čingčongi nokoduši lielo pīrāga daļu! :)

Pieskaiti VW un PSA grupas. Tie arī ir atvēzējušies uz vidus un premium galu.

Ķīna jau nav vienīgais tirgus pasaulē. Cik ķīniešu auto ražotājus zini, kam labi sokas ārpus māmuļas Ķīnas?

Reklāma
Reklāma