Elektroauto ražotājs “Tesla” nu jau kārtējoreiz pārspējis ceturkšņa piegāžu rekordu, bet šoreiz ražotājs pie viena sasniedzis arī visai simbolisku atzīmi – 2. ceturkšņa laikā piegādātas 201 250 mašīnas, “Tesla” pirmoreiz viena ceturkšņa laikā pārsniedzot 200 tūkstošu piegādāto auto atzīmi. Iepriekšējais rekords tika sasniegts šā gada 1. ceturksnī, kad izdevās piegādāt 184 tūkstošus mašīnu.
Faktiski visu piegāžu apjomu sastāda “Model 3” un “Model Y”. 2. ceturkšņa laikā “Tesla” piegādāja tikai 1890 “Model S” un “Model X” eksemplārus.
Protams, ka autoražotāja vadītājs Īlons Masks bija ļoti apmierināts ar šādu sasniegumu, norādot, ka rekords sasniegts, neskatoties uz dažādām grūtībām un izaicinājumiem. Masks gan nav vēlējies iedziļināties, kas tad tie īsti bijuši par izaicinājumiem. Visa autoindustrija saskārusies ar pusvadītāju trūkumu, faktiski visiem autoražotājiem pasaulē uz laiku aizverot savas rūpnīcas vai samazinot ražošanas jaudas. Turpinoties straujai elektroauto attīstībai, “Tesla” arvien vairāk būs jākonkurē ar citu ražotāju veikumu, kas var samazināt pārdošanas apjomu izaugsmes tempus.
cilvēkiem raksturīgi pirkt mēslus, un pēc tam tos mestārā. Nu tagad nezin kādēļ pērk “dārgus mēslus”…
Bamperi un jumts klāt arī turēsies?
Reiz, kaut kur tepat, Kursorā tika rakstīts – piegādāt nav tas pats, kas pārdot ;)
Spriežot pēc dažādas informācijas par Teslu agrāk, visi tie auto jau ir nopirkti krietni pirms piegādēm.
Rauj ko var, kamēr nav Xpengi, Nio un citi čingčongi nokoduši lielo pīrāga daļu! :)
Pieskaiti VW un PSA grupas. Tie arī ir atvēzējušies uz vidus un premium galu.
Ķīna jau nav vienīgais tirgus pasaulē. Cik ķīniešu auto ražotājus zini, kam labi sokas ārpus māmuļas Ķīnas?