Reklāma

Facebook izziņo Bulletin, konkurēs ar Substack ziņu platformu

Jaunākie raksti

Mercedes sadarbosies ar Stellantis bateriju ražošanā elektroauto

Vācu autoražotājs Mercedes paziņojis, ka tas kļūs par Stellantis koncerna un "Total Energies" partneri uzņēmumā "Automotive Cells Company", kas...

Bitkoinu ieguve ik gadu rada ap 37 000 tonnu e-atkritumu

Nav nekāds noslēpums, ka kriptovalūtu ieguve nodara būtisku kaitējumu videi. Patērētais elektroenerģijas apjoms aiziet kosmiskos ciparos, radot ievērojamu siltumnīcefekta...

YouTube Premium lietotāji var lejuplādēt video

YouTube testa režīmā palaidis iespēju lejupielādēt video no interneta pārlūkprogrammas, kas līdz šim bija pieejams tikai mobilajā lietotnē, taču...

Amazon atļauj pieteikties darbā tiem cilvēkiem, kuri to zaudēja marihuānas lietošanas dēļ

Uzņēmums Amazon ir oficiāli paziņojis, ka atļaus atkal pieteikties darbā tiem darbiniekiem, kuri to iepriekš zaudējuši narkotiku testu pārbaudes...

Fitbit Versa 3 viedpulksteņa apskats

Šī gada sākumā Google pabeidza Fitbit iegādi, kas bija sava veida signāls tam, ka Google sāks daudz nopietnāk piedomāt...

Facebook iesaistījies jaunumu un ziņu abonēšanas spēlē ar Bulletin, kas būs tiešs konkurents pasaulē jau labi pazīstamajai Substack maksas ziņu platformai. Bulletin ļaus autoriem veidot bezmaksas un arī maksas saturu. Ziņas varēs izvietot tīmeklī, nosūtīt uz abonentu e-pasta kastēm un ar ziņām varēs dalīties Facebook.

Substack ir tiešsaistes platforma, kas nodrošina publicēšanas, maksājumu, analīzes un dizaina infrastruktūru abonēšanas servisus. Substack dibināts 2017. gadā, bet uzņēmums arī nav izticis bez negatīviem notikumiem – pirms aptuveni gada noplūda visai prāvs skaits Substack lietotāju e-pasta adreses, kā arī šogad Substack uzsāka maksāt autoriem par satura radīšanu, bet nekādi netika atzīmēts, kurš tieši raksts ir ticis apmaksāts no Substack puses.

Facebook uzsver, ka Bulletin neņems nekādu maksu no autoriem un arī neieturēs nekādas komisijas maksas. Bulletin ir platforma, kas fokusējas un neatkarīgu autoru radītu saturu, palīdzot tam sasniegt lasītājus. Facebook jau uzreiz paziņoja, ka tiek piesaistīti vairāki pazīstami autori, kas veidos Bulletin saturu par sportu, finansēm, medicīnu un zinātni vispār.

Arī Twitter iegādājās līdzīgas idejas Revue servisu, bet pagaidām nekas nav darīts, lai to integrētu Twitter. Substack no abonentu maksām ietur 10%, Revue saņem 5%, bet Facebook neatņem autoriem neko.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 Comment
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

FB vajadzētu labāk pie saviem banošanas algoritmiem piestrādāt, citādi tagad jau par TV raidījuma “Zebra” šārēšanu sāk piešķirt vārnas. :)

Reklāma
Reklāma
Reklāma