Web Analytics
More
    Reklāma

    “Google” brīdinās lietotājus, ja meklētā informācija ir nepilnīga un neuzticama

    Jaunākie raksti

    Situācijās, kad ātri vajag sameklēt vajadzīgo informāciju, “Google” parasti ir pirmā, pie kā ķeramies, jo galu galā “Māte Google” zina visu. Taču laikā, kad notikumi un procesi mainās nepārtraukti un strauji, pat “Google” dažkārt var nebūt lietas kursā par kaut ko. Tāpēc turpmāk uzņēmums paziņos lietotājam, ja meklēšanas rezultāti par attiecīgo tēmu var būt nepilnīgi vai neuzticami.

    Pie atsevišķiem meklējumiem “Google” parādīs brīdinājumus, kuri vēstīs apmēram tā: “Izskatās, ka šie rezultāti mainās ātri. Ja šī tēma ir jauna, dažreiz var paiet laiks, līdz rezultātus pievieno ticami avoti”. Tāpēc “Google” arī var ierosināt lietotājam atttiecīgo informāciju meklēt nedaudz vēlāk, kad tā būs pilnīgāka un drošticamāka. Visbiežāk šie brīdinājumi parādīsies pie tēmām, kuras ir salīdzinoši jaunas un aktuālas – kur svaigākā informācija var mainīties īpaši strauji.

    Reklāma

    Avots: Google

    Sākotnēji jaunā funkcija būs derīga meklējumiem amerikāņu angļu valodā. Plānots, ka nedaudz vēlāk to varēs izmantot arī informācijas meklēšanai citās valodās.

    AvotsVerge
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma