Web Analytics
More
    Reklāma

    “Microsoft” vērtība sasniegusi divus triljonus dolāru

    Jaunākie raksti

    Viens no pēdējā laika skaļākajiem “Microsoft” jaunumiem, ko, visai iespējams, ne visi gaidīja, ir jaunākās operētājsistēmas “Windows 11” palaišana. Taču ne tikai ar šo jaunumu kompānijas vārds redzams ziņu virsrakstos. “Microsoft” vērtība atkal sasniegusi jaunus augstumus un pārsniegusi apaļus divus triljonus ASV dolāru. Zīmīgi, ka panākumus veicinājis sasniegtais tieši pandēmijas laikā.

    Kamēr citiem uzņēmumiem Covid-19 pamatīgi “iesitis pa kabatu”, “Microsoft” izmantoja iespēju attīstīt gan savu ierīču, gan pakalpojumu segmentu. Pēc “IDC” un “Canalys” aplēsēm “Microsoft” personālo datoru tirgus 2020. gadā pieauga par vairāk nekā 10%. Izskatās, ka līdzīga tendence vērojama arī šogad. Tāpat plus zīmi finanšu rādītājos atnesuši “Surface” portatīvie datori, “Xbox”, kā arī mākoņpakalpojumi. Šeit īpaši jāatzīmē “Intelligent Cloud” serviss, kas ienesis 48 miljardus USD.

    Reklāma

    Sasniedzot divu triljonu vērtību, “Microsoft” kļuvis par otru amerikāņu publisko uzņēmumu, kas ticis pie šāda panākuma. Pirmajā vietā atrodas “Apple”, kas divu triljonu vērtību sasniedza jau 2020. gada augustā, un šobrīd turas 2,23 triljonu USD robežās.

    AvotsVerge
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma