Reklāma

“Spotify” piesaka karu “Apple Podcasts” – iegādājas AI uzņēmumu “Podz”

Jaunākie raksti

Canyon Puncher GM-20 spēlēm paredzētās datorpeles apskats

Vai datorspēlēm paredzētiem aksesuāriem jābūt dārgiem? Ne obligāti, jo šoreiz izmēģināšanai atbraukusi pagaidām lētākā spēlēm paredzētā datorpele, kādu esam...

Ukrainas centrālā banka tagad oficiāli var emitēt digitālo valūtu

Arī Ukraina gluži kā dažas citas valstis sper pirmos soļus centralizētas digitālas valūtas ieviešanā. Par to liecina fakts, ka...

ASUS izziņo ROG Desk Mount Kit monitoru stiprināšanai pie galda

ASUS izziņojis ROG Desk Mount Kit, kas apredzēts ROG spēļu monitoru stiprināšanai pie galda virsmas. ROG Desk Mount Kit...

Apple no App Store izņem lietotni Unjected, kas veicina antivakseru iepazīšanos

Apple no sava lietotņu veikala App Store ir izņēmis lietotni Unjected, kas veicinājusi to cilvēku iepazīšanos un informācijas izplatīšanu...

ES privātuma regulators “Amazon” uzlicis 888 miljonu dolāru lielu soda naudu

Luksemburgas datu aizsardzības komisija paziņojusi, ka tehnoloģiju gigantam "Amazon" piespriež 888 miljonu ASV dolāru lielu sodu par GDPR noteikumu...

Tieši pirms pāris dienām, 15. jūnijā, “Apple” oficiāli izlaida savu podkāstu abonēšanas platformu, sastādot nopietnu konkurenci “Spotify”. “Spotify”, jūtot, ka konkurenti jau elpo pakausī, ķēries uzreiz pie lietas, lai saglabātu savu dominanci tirgū. Uzņēmums paziņojis par mākslīgā intelekta (Artificial Intelligence – AI) platformas “Podz” iegādi, kas lietotājiem palīdzēs vienkāršāk atrast labākos podkāstus jeb aplādes, jeb raidierakstus.

“Podz” lielais devums “Spotify” būs audio satura meklēšanas uzlabošana, izmantojot mākslīgo intelektu un mašīnmācīšanos. Integrējot šīs tehnoloģijas platformā, “Spotify”  lietotājiem palīdzēs veiksmīgāk atklāt jaunus podkāstus. Lietotne automātiski ģenerēs īsus 60 sekunžu klipus, kas izceļ katras aplādes spilgtākos mirkļus, kuri lietotājam varētu likties interesanti.

“Spotify” norāda, ka uzņēmuma mašīnmācīšanās eksperti jau desmit gadus koncentrējas uz audio satura atklāšanas uzlabošanu, taču nepieciešams paveikt vairāk un lielāku uzmanību pievērst cita veida satura sniegšanas attīstībai. Runājot par “Podz” iegādi, uzņēmums norāda, ka tic, ka mākslīgais intelekts palīdzēs piegādāt klausītājiem pareizo saturu īstajā laikā.

Avots9to5mac
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma