Reklāma

“Spotify” piesaka karu “Apple Podcasts” – iegādājas AI uzņēmumu “Podz”

Jaunākie raksti

Paziņotas šogad ASV lejupielādētākās App Store lietotnes un spēles

Dažas dienas iepriekš ar līdzīgu topu dalījās Google, publiskojot populārākās lietotnes un spēles 2021. gadā Android viedierīču lietotājiem. Tagad...

Izziņota Honor 60 sērija ar vloginga iespējām un žestu vadību

Ķīnā tikko izziņots Honor 60 viedtālrunis, kas izskata ziņā ir ļoti līdzīgs Honor 50 modelim, bet jaunais Honor 60...

Izziņotas jaunā Dacia Jogger cenas Latvijā

Jaunā Dacia Jogger pie dīleriem Latvijā ieradīsies nākamā gada pavasarī, bet jau izziņotas jaunā modeļa cenas. Piecvietīgajai Dacia Jogger...

“Porsche” pamatdarbības peļņa 2021. gada trīs ceturkšņos pieaug par 78,4%

“Porsche“ 2021. gada trešā ceturkšņa beigās sasniedzis peļņu no pārdošanas 15,5% apmērā. Šis rezultāts atkārtoti pārsniedz 15% references līmeni,...

9. decembrī notiks tiešsaistes diskusija “Latvija – mītne globāliem FinTech uzņēmumiem”

Finanšu un kapitāla tirgus komisija (FKTK) kopā ar FinTech nozares partneriem 9. decembrī no plkst. 11 līdz 13 rīko...

Tieši pirms pāris dienām, 15. jūnijā, “Apple” oficiāli izlaida savu podkāstu abonēšanas platformu, sastādot nopietnu konkurenci “Spotify”. “Spotify”, jūtot, ka konkurenti jau elpo pakausī, ķēries uzreiz pie lietas, lai saglabātu savu dominanci tirgū. Uzņēmums paziņojis par mākslīgā intelekta (Artificial Intelligence – AI) platformas “Podz” iegādi, kas lietotājiem palīdzēs vienkāršāk atrast labākos podkāstus jeb aplādes, jeb raidierakstus.

“Podz” lielais devums “Spotify” būs audio satura meklēšanas uzlabošana, izmantojot mākslīgo intelektu un mašīnmācīšanos. Integrējot šīs tehnoloģijas platformā, “Spotify”  lietotājiem palīdzēs veiksmīgāk atklāt jaunus podkāstus. Lietotne automātiski ģenerēs īsus 60 sekunžu klipus, kas izceļ katras aplādes spilgtākos mirkļus, kuri lietotājam varētu likties interesanti.

“Spotify” norāda, ka uzņēmuma mašīnmācīšanās eksperti jau desmit gadus koncentrējas uz audio satura atklāšanas uzlabošanu, taču nepieciešams paveikt vairāk un lielāku uzmanību pievērst cita veida satura sniegšanas attīstībai. Runājot par “Podz” iegādi, uzņēmums norāda, ka tic, ka mākslīgais intelekts palīdzēs piegādāt klausītājiem pareizo saturu īstajā laikā.

Avots9to5mac
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: