Reklāma

Sadarbības partnera kļūdas dēļ noplūst dati par miljoniem “Volkswagen” un “Audi” klientiem

Jaunākie raksti

Canyon Puncher GM-20 spēlēm paredzētās datorpeles apskats

Vai datorspēlēm paredzētiem aksesuāriem jābūt dārgiem? Ne obligāti, jo šoreiz izmēģināšanai atbraukusi pagaidām lētākā spēlēm paredzētā datorpele, kādu esam...

Ukrainas centrālā banka tagad oficiāli var emitēt digitālo valūtu

Arī Ukraina gluži kā dažas citas valstis sper pirmos soļus centralizētas digitālas valūtas ieviešanā. Par to liecina fakts, ka...

ASUS izziņo ROG Desk Mount Kit monitoru stiprināšanai pie galda

ASUS izziņojis ROG Desk Mount Kit, kas apredzēts ROG spēļu monitoru stiprināšanai pie galda virsmas. ROG Desk Mount Kit...

Apple no App Store izņem lietotni Unjected, kas veicina antivakseru iepazīšanos

Apple no sava lietotņu veikala App Store ir izņēmis lietotni Unjected, kas veicinājusi to cilvēku iepazīšanos un informācijas izplatīšanu...

ES privātuma regulators “Amazon” uzlicis 888 miljonu dolāru lielu soda naudu

Luksemburgas datu aizsardzības komisija paziņojusi, ka tehnoloģiju gigantam "Amazon" piespriež 888 miljonu ASV dolāru lielu sodu par GDPR noteikumu...

“Volkswagen” koncernu turpina vajāt kārtējās likstas – šoreiz kāds sadarbības partneris Ziemeļamerikā, kuru izmanto “Volkswagen” un “Audi”, kā arī daļa šo zīmolu dīleru, nav nodrošinājis pienācīgu aizsardzību klientu datiem, tāpēc noplūduši apmēram 3,3 miljonu klientu datu. Autoražotāji datus ievākuši pārdošanas un mārketinga aktivitāšu vajadzībām.

Lielākā daļa noplūdušās informācijas ir cilvēku vārdi, telefona numuri, dzīvesvietu vai darbavietu adreses, e-pasti, tomēr par aptuveni 90 tūkstošiem klientu Ziemeļamerikā noplūdusi papildus informācija, piemēram, autovadītāja apliecības numurs, dzimšanas dati, iespējas saņemt līzingu un cita sensitīva informācija. Kā vēsta ziņu aģentūra Reuters, lielākā daļa skarto klientu ir “Audi” pircēji, tomēr nav zināms, kuru modeļu klienti šajā datu noplūdē ir visvairāk skarti.

Oficiāli izplatītajā paziņojumā “Audi” pārstāvji norāda, ka datu aizsardzība tiek uztverta ļoti nopietni, tāpēc autoražotājs sazinājies gan ar tiesībsargājošajām iestādēm, gan regulatoriem. Šobrīd norit darbs ar speciālistiem, lai rastu labāko risinājumu situācijai.

Abi autoražotāji aicinājuši savus klientus pastiprināti pievērst uzmanību ienākošajiem e-pastiem, kuros varētu tikt pieprasīta kāda informācija. Tāpat ražotāji ziņo, ka tiek veikti nepieciešamie darbi, lai novērstu identitātes zādzības mēģinājumus un krāpšanu, lietojot noplūdušos datus.

Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
4 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments

Lūk kāpēc GDPR tika izgudrots, lai visādi mikumekas nevāktu un neglabātu pilnīgi visu klientu informāciju, pat ja tā viņiem nafig nav vajadzīga.
Bet pašam tautasvāgenam vajadzētu kādu sodiņu, par to ka izvēlējās sadarbības partneri nepārliecinoties par tā drošības spējām.

Ja tās ir tikai ASV fiziskas personas, tad tas nevienu nesatrauc. Tur ir publiska pieeja pat sensitīviem datiem GDPR izpratnē.

par miljoniem klientu

ps kad jūsu bērni ies skolā un brangi mācīsies, jūs arī sāksiet ievērot, ka vairums cilvēku runā un raksta ar sākumskolēna kļūdām.

par miljoniem klientu – tieši tā!

Reklāma
Reklāma
Reklāma