Reklāma

Sadarbības partnera kļūdas dēļ noplūst dati par miljoniem “Volkswagen” un “Audi” klientiem

Jaunākie raksti

Nothing Phone (1) apskats – parunāsim par neko!

Ilgi domāju, kā lai latvisko angļu vārdu "Hype", tad metu kaunu pie malas un ļāvos Google tulkotājam. Ažiotāža. Patiešām...

Tesla kārtējās problēmas ar varasiestādēm par Autopilot sistēmas mārketingu

Elektroauto ražotājs Tesla kārtējoreiz iekūlies nepatikšanās ar varasiestādēm par to, kā tiek reklamēta "Autopilot" sistēma - šoreiz Tesla ir...

Samsung varētu oficiāli atbrīvoties no “Z” burta lietošanas salokāmo tālruņu nosaukumus

Esam tikai dienas attālumā no tā, kad tikss izziņoti nākamās paaudzes Samsung salokāmie viedtālruņi un sagaidāms, ka to nosaukumu vairs...

NIO bateriju maiņas stacijas tiks ražotas Ungārijā

Ķīniešu elektroauto ražotājs NIO turpina paplašināšanos Eiropas tirgū un tagad uzņēmums ziņo, ka Eiropā tiks saliktas NIO elektroauto bateriju...

McLaren tagad piedāvās 450 dolāru vērtus sporta apavus

Auto zīmols McLaren cer pavērt jaunus biznesa un mārketinga apvāršņus, piedāvājot sporta apavus, kurus rotās uzņēmuma vārds. Jaunais skriešanas apavu...

“Volkswagen” koncernu turpina vajāt kārtējās likstas – šoreiz kāds sadarbības partneris Ziemeļamerikā, kuru izmanto “Volkswagen” un “Audi”, kā arī daļa šo zīmolu dīleru, nav nodrošinājis pienācīgu aizsardzību klientu datiem, tāpēc noplūduši apmēram 3,3 miljonu klientu datu. Autoražotāji datus ievākuši pārdošanas un mārketinga aktivitāšu vajadzībām.

Lielākā daļa noplūdušās informācijas ir cilvēku vārdi, telefona numuri, dzīvesvietu vai darbavietu adreses, e-pasti, tomēr par aptuveni 90 tūkstošiem klientu Ziemeļamerikā noplūdusi papildus informācija, piemēram, autovadītāja apliecības numurs, dzimšanas dati, iespējas saņemt līzingu un cita sensitīva informācija. Kā vēsta ziņu aģentūra Reuters, lielākā daļa skarto klientu ir “Audi” pircēji, tomēr nav zināms, kuru modeļu klienti šajā datu noplūdē ir visvairāk skarti.

Oficiāli izplatītajā paziņojumā “Audi” pārstāvji norāda, ka datu aizsardzība tiek uztverta ļoti nopietni, tāpēc autoražotājs sazinājies gan ar tiesībsargājošajām iestādēm, gan regulatoriem. Šobrīd norit darbs ar speciālistiem, lai rastu labāko risinājumu situācijai.

Abi autoražotāji aicinājuši savus klientus pastiprināti pievērst uzmanību ienākošajiem e-pastiem, kuros varētu tikt pieprasīta kāda informācija. Tāpat ražotāji ziņo, ka tiek veikti nepieciešamie darbi, lai novērstu identitātes zādzības mēģinājumus un krāpšanu, lietojot noplūdušos datus.

Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
4 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
KKTK
15.06.2021 13:23

Lūk kāpēc GDPR tika izgudrots, lai visādi mikumekas nevāktu un neglabātu pilnīgi visu klientu informāciju, pat ja tā viņiem nafig nav vajadzīga.
Bet pašam tautasvāgenam vajadzētu kādu sodiņu, par to ka izvēlējās sadarbības partneri nepārliecinoties par tā drošības spējām.

Schrödinger's Dog
15.06.2021 13:26
Reply to  KKTK

Ja tās ir tikai ASV fiziskas personas, tad tas nevienu nesatrauc. Tur ir publiska pieeja pat sensitīviem datiem GDPR izpratnē.

1102
15.06.2021 13:36

par miljoniem klientu

ps kad jūsu bērni ies skolā un brangi mācīsies, jūs arī sāksiet ievērot, ka vairums cilvēku runā un raksta ar sākumskolēna kļūdām.

Ernests
16.06.2021 00:06
Reply to  1102

par miljoniem klientu – tieši tā!

Reklāma