Reklāma

Sadarbības partnera kļūdas dēļ noplūst dati par miljoniem “Volkswagen” un “Audi” klientiem

Jaunākie raksti

Hyundai Kona N – Konans cīnītājs

Lai arī kādi būtu Hyundai automobiļi, es šo ražotāju cienu kaut vai par eksperimentēšanu. Eksperimenti ar modeļiem, dizainu, dzinējiem....

Spānija ierobežos influenseru iespējas reklamēt kriptovalūtas

Viena no jomām, ko influenceri arvien biežāk mēdz popularizēt, ir kriptovalūtas. Šāda prakse daļā pasaules valstu saņēmusi krietnu devu...

RTU izstrādā digitālu risinājumu savlaicīgai plūdu prognozēšanai Ogres upē

Šīs ziemas mainīgo laika apstākļu dēļ Ogres upē neierasti agri paaugstinājās ūdens līmenis un izveidojās ledus sastrēgumi. Upes monitorēšanai...

Apple iPhone 13 modeļiem vairs nav pieejama trokšņu slāpēšana zvanu laikā

Trokšņu slāpēšana zvanu laikā Apple ekosistēmā tika piedāvāta jau 2013. gadā, reizē ar iOS 7 versiju, tomēr saņemta oficiāla...

Jaunā “Fiat Panda” tēmēs uz “pieejamākā elektroauto” statusu

Stellantis koncerna sastāvā ietilpstošā Fiat zīmola vadītājs Olivers Fransuā izteicies, ka jaunās paaudzes "Fiat Panda" ir pavisam netālu un...

“Volkswagen” koncernu turpina vajāt kārtējās likstas – šoreiz kāds sadarbības partneris Ziemeļamerikā, kuru izmanto “Volkswagen” un “Audi”, kā arī daļa šo zīmolu dīleru, nav nodrošinājis pienācīgu aizsardzību klientu datiem, tāpēc noplūduši apmēram 3,3 miljonu klientu datu. Autoražotāji datus ievākuši pārdošanas un mārketinga aktivitāšu vajadzībām.

Lielākā daļa noplūdušās informācijas ir cilvēku vārdi, telefona numuri, dzīvesvietu vai darbavietu adreses, e-pasti, tomēr par aptuveni 90 tūkstošiem klientu Ziemeļamerikā noplūdusi papildus informācija, piemēram, autovadītāja apliecības numurs, dzimšanas dati, iespējas saņemt līzingu un cita sensitīva informācija. Kā vēsta ziņu aģentūra Reuters, lielākā daļa skarto klientu ir “Audi” pircēji, tomēr nav zināms, kuru modeļu klienti šajā datu noplūdē ir visvairāk skarti.

Oficiāli izplatītajā paziņojumā “Audi” pārstāvji norāda, ka datu aizsardzība tiek uztverta ļoti nopietni, tāpēc autoražotājs sazinājies gan ar tiesībsargājošajām iestādēm, gan regulatoriem. Šobrīd norit darbs ar speciālistiem, lai rastu labāko risinājumu situācijai.

Abi autoražotāji aicinājuši savus klientus pastiprināti pievērst uzmanību ienākošajiem e-pastiem, kuros varētu tikt pieprasīta kāda informācija. Tāpat ražotāji ziņo, ka tiek veikti nepieciešamie darbi, lai novērstu identitātes zādzības mēģinājumus un krāpšanu, lietojot noplūdušos datus.

Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
4 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
KKTK
15.06.2021 13:23

Lūk kāpēc GDPR tika izgudrots, lai visādi mikumekas nevāktu un neglabātu pilnīgi visu klientu informāciju, pat ja tā viņiem nafig nav vajadzīga.
Bet pašam tautasvāgenam vajadzētu kādu sodiņu, par to ka izvēlējās sadarbības partneri nepārliecinoties par tā drošības spējām.

Schrödinger's Dog(@ad13n15)
15.06.2021 13:26
Reply to  KKTK

Ja tās ir tikai ASV fiziskas personas, tad tas nevienu nesatrauc. Tur ir publiska pieeja pat sensitīviem datiem GDPR izpratnē.

1102
15.06.2021 13:36

par miljoniem klientu

ps kad jūsu bērni ies skolā un brangi mācīsies, jūs arī sāksiet ievērot, ka vairums cilvēku runā un raksta ar sākumskolēna kļūdām.

Ernests
16.06.2021 00:06
Reply to  1102

par miljoniem klientu – tieši tā!

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: