Reklāma

“Toyota” prezentē jaunās paaudzes “Land Cruiser” ar vairākām būtiskām izmaiņām

Jaunākie raksti

Fintech uzņēmums “Wise” (“TransferWise”) plāno kļūt par publisku kompāniju

Finanšu tehnoloģiju uzņēmums "Wise", kas agrāk bija pazīstams kā "TransferWise", nācis klajā ar paziņojumu, ka vēlas kļūt par publisku...

“Facebook” sākot ar 22. jūniju piedāvās publicēt arī podkāstus

Podkāsti jeb aplādes, jeb raidieraksti - kā katram tos labāk patīk saukt, īpaši pandēmijas laikā guvuši popularitāti klausītāju vidū....

“Canon” savos Ķīnas birojos izmanto kameras, kas ļauj ienākt tikai smaidīgiem darbiniekiem

Ir tāds teiciens, ka smaids rada smaidu, un šķiet, ka tehnoloģiju uzņēmums "Canon" tam ir pieķēries pārāk cieši. Kompānija...

“SpaceX” raķešu sistēmas “Starship” pirmais orbitālais lidojums tiks atlikts

Lai arī sākotnēji "SpaceX" savas "Starship" raķešu sistēmas, kurā ietilpst kosmosa kuģis “Starship” (upper stage) un pirmā posma raķete...

“Spotify” piesaka karu “Apple Podcasts” – iegādājas AI uzņēmumu “Podz”

Tieši pirms pāris dienām, 15. jūnijā, "Apple" oficiāli izlaida savu podkāstu abonēšanas platformu, sastādot nopietnu konkurenci "Spotify". "Spotify", jūtot,...

Pēc mūsdienu autobūvei netipiski gariem 14 gadiem ar esošās paaudzes modeli, “Toyota” beidzot izrādījusi jaunās paaudzes apvidus auto. Jaunais “Land Cruiser” acīmredzami ir iepriekšējo paaudžu tradīciju turpinātājs, piedāvājot kantaino dizainu, kā arī spējas pārvarēt sarežģītāko reljefu un klimatiskos apstākļus, ko šī planēta spējīga piedāvāt

Tehniski viena no galvenajām izmaiņām ir atteikšanās no iepriekš labi pārbaudītā V8 motora, tā vietā piedāvājot V6 variantus ar divām turbīnām. 3,5 litru V6 benzīna motors attīstīs 415 zirgspēkus, savukārt 3,3 litru V6 dīzelis nodrošinās 309 zirgspēkus. Abi šie motori savienoti ar 10-pakāpju automātisko pārnesumkārbu un, kā tas būtu pašsaprotams “Land Cruiser”, auto nodrošina pilnpiedziņu. “Toyota” sola samazinātu degvielas patēriņu un labākus emisiju rādītājus, bet to vēl redzēsim.

Mašīna tapusi uz “TNGA-F” platformas, kas jau iepriekš ir gana labi pārbaudīta darbībā, bet pats ražotājs atzīmē “spēcīgu rāmja struktūru”, kas sametināta kopā, palielinot stingrību. Mašīnas svars samazināts par aptuveni 200 kilogramiem, veiktas izmaiņas aizmugurējo amortizatoru ģeometrijā, tāpat veiktas izmaiņas “Kinetic Dynamic Suspension” balstiekārtas sistēmā.

“Multi-Terrain” ekrāns vadītājam nodrošina skatu uz šķēršļiem, kas gaidāmi priekšā, savukārt “Multi-Terrain Select” sistēma automātiski maina braukšanas režīmus, pielāgojoties ceļa segumam. Salona apdare vismaz vizuāli izskatās adekvāti “Land Cruiser” līmenim, piedāvājot trīs sēdekļu rindas. Viduskonsolē novietots multimediju sistēmas ekrāns, bet zem tā ir kaudze ar pogām dažādiem braukšanas režīmiem, savukārt instrumentu panelī redzam divas analogas mērskalas, kā arī ekrānu starp tām. “Toyota” sola, ka jaunais auto pie klientiem nonāks gada otrajā pusē, bet tā cena pagaidām nav zināma.

Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
4 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments

Skatos, ka šiem vēl joprojām 90o gadu mūzikas centrs pa vidu :D

Šo raksturo trīs burti – WTF

īsti vīri nesūrojas.
kā gan tik ilgi varētu tirgot kantaino geļiku? tur jau tas knifs, oldskūlam ir savi cienītāji.

Latvijas beduīni jau pako naudu koferī hehe
Pasaules skarbākie apstākļi nav joka lieta.

Reklāma
Reklāma
Reklāma