Reklāma

Bosch par 1 miljardu eiro atver jaunu pusvadītāju ražotni Vācijā

Jaunākie raksti

Fintech uzņēmums “Wise” (“TransferWise”) plāno kļūt par publisku kompāniju

Finanšu tehnoloģiju uzņēmums "Wise", kas agrāk bija pazīstams kā "TransferWise", nācis klajā ar paziņojumu, ka vēlas kļūt par publisku...

“Facebook” sākot ar 22. jūniju piedāvās publicēt arī podkāstus

Podkāsti jeb aplādes, jeb raidieraksti - kā katram tos labāk patīk saukt, īpaši pandēmijas laikā guvuši popularitāti klausītāju vidū....

“Canon” savos Ķīnas birojos izmanto kameras, kas ļauj ienākt tikai smaidīgiem darbiniekiem

Ir tāds teiciens, ka smaids rada smaidu, un šķiet, ka tehnoloģiju uzņēmums "Canon" tam ir pieķēries pārāk cieši. Kompānija...

“SpaceX” raķešu sistēmas “Starship” pirmais orbitālais lidojums tiks atlikts

Lai arī sākotnēji "SpaceX" savas "Starship" raķešu sistēmas, kurā ietilpst kosmosa kuģis “Starship” (upper stage) un pirmā posma raķete...

“Spotify” piesaka karu “Apple Podcasts” – iegādājas AI uzņēmumu “Podz”

Tieši pirms pāris dienām, 15. jūnijā, "Apple" oficiāli izlaida savu podkāstu abonēšanas platformu, sastādot nopietnu konkurenci "Spotify". "Spotify", jūtot,...

Vācu tehnoloģiju un elektronisko komponenšu ražotājs Bosch šajā pirmdienā ir oficiāli atvēris savu jauno pusvadītāju substrātu (angliski wafer) ražotni Drēzdenē, tajā ieguldot 1 milljardu eiro.

Pamatā rūpnīca koncentrēsies uz to produktu ražošanu, kas ir tieši nepieciešami auto industrijai, kurus arī skārusi pandēmija, jo iztrūkst tieši vadības sistēmu detaļas, ne kāda automašīnas tehniskā komponente. Šajā rūpnīcā tiks ražotas tieši pusvadītāju substrāti, bet pēc tam tie tiks nosūtīti partneriem, lai pievienotu pašus pusvadītājus un iepakotu detaļas. Bosch Drēzdenē ražos tieši 300 milimetru substrātus, bet blakus esošajās rūpnīcās jau šobrīd tiek ražotas 150 un 200 mm izmēra substrāti.

Jaunās rūpnīcas izmērs būs aptuveni 7200 kvadrātmetri, un Bosch lepojas ar to, ka tā būs viedā ražotne, kuras pārvaldībā tiks izmantotas mākslīgā intelekta un lietu interneta sniegtās iespējas. Tas ļaus reālā laikā redzēt informāciju par aptuveni 100 ražošanas mašīnām. Kaut arī šī rūpnīca būs ļoti moderna, tomēr tās pilnīgai pārvaldīšanai tāpat būs nepieciešami 700 darbinieki. Mākslīgā intelekta algoritmi būs spējīgi nekavējoties ziņot par anomālijām un novirzēm no jebkura ražotnē esošā sensora.

Ražotne savu darbu oficiāli uzsāks jūlija sākumā ražojot pusvadītājus dažādiem darbarīkiem, bet tieši auto nozarei paredzēto substrātu ražošana sāksies septembrī. Kā norāda viens no Bosch vadītājiem Jens Fabrovskijs (Jens Fabrowsky), tad pilns pusvadītāja ražošanas cikls ilgst llīdz pat 20 nedēļām.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma