Reklāma

Bosch par 1 miljardu eiro atver jaunu pusvadītāju ražotni Vācijā

Jaunākie raksti

“Netflix” īpaši bērniem piedāvās iespēju atklāt saturu ar pārsteiguma elementiem

Lai arī varētu uzskatīt, ka "Netflix" domā tikai par pieaugušo lutināšanu ar funkciju dažādību, tā nebūt nav. Arī bērni...

Plānots, ka ātrgaitas satelītu internets “Starlink” sniegs būtisku pienesumu Brazīlijā

"SpaceX" strauji attīsta savu satelītu interneta servisu "Starlink", izvēršot to aizvien vairāk valstīs. Aizvadītajā piektdienā Īlonam Maskam bija svarīga...

Tehnoloģiju izstāde “IFA Berlin” šogad atgriežas kā pilnvērtīgs klātienes pasākums

Pēc divu gadu pārtraukuma tehnoloģiju pasaules svarīgākie notikumi un pasākumi beidzot uzņem klātienes skatītājus. Izņēmums nav arī ikgadējā tehnoloģiju...

“Twitter” krīzes laikā slēps ierakstus, kas ietver nepatiesu informāciju

"Twitter" šonedēļ paziņojis par jaunu politiku cīņai ar dezinformāciju krīzes laikā, nosakot jaunus standartus tādu tvītu ierobežošanai vai bloķēšanai,...

Pebblebee piedāvā AirTag konkurentu, kuru uzreiz varēs piekarināt pie atslēgām

Tirgū parādījies jauns AirTag konkurents Pebblebee, kas patiešām varētu izrādīt sīvāku cīņu, jo tas izmanto labāko Apple ekosistēmas iespēju,...

Vācu tehnoloģiju un elektronisko komponenšu ražotājs Bosch šajā pirmdienā ir oficiāli atvēris savu jauno pusvadītāju substrātu (angliski wafer) ražotni Drēzdenē, tajā ieguldot 1 milljardu eiro.

Pamatā rūpnīca koncentrēsies uz to produktu ražošanu, kas ir tieši nepieciešami auto industrijai, kurus arī skārusi pandēmija, jo iztrūkst tieši vadības sistēmu detaļas, ne kāda automašīnas tehniskā komponente. Šajā rūpnīcā tiks ražotas tieši pusvadītāju substrāti, bet pēc tam tie tiks nosūtīti partneriem, lai pievienotu pašus pusvadītājus un iepakotu detaļas. Bosch Drēzdenē ražos tieši 300 milimetru substrātus, bet blakus esošajās rūpnīcās jau šobrīd tiek ražotas 150 un 200 mm izmēra substrāti.

Jaunās rūpnīcas izmērs būs aptuveni 7200 kvadrātmetri, un Bosch lepojas ar to, ka tā būs viedā ražotne, kuras pārvaldībā tiks izmantotas mākslīgā intelekta un lietu interneta sniegtās iespējas. Tas ļaus reālā laikā redzēt informāciju par aptuveni 100 ražošanas mašīnām. Kaut arī šī rūpnīca būs ļoti moderna, tomēr tās pilnīgai pārvaldīšanai tāpat būs nepieciešami 700 darbinieki. Mākslīgā intelekta algoritmi būs spējīgi nekavējoties ziņot par anomālijām un novirzēm no jebkura ražotnē esošā sensora.

Ražotne savu darbu oficiāli uzsāks jūlija sākumā ražojot pusvadītājus dažādiem darbarīkiem, bet tieši auto nozarei paredzēto substrātu ražošana sāksies septembrī. Kā norāda viens no Bosch vadītājiem Jens Fabrovskijs (Jens Fabrowsky), tad pilns pusvadītāja ražošanas cikls ilgst llīdz pat 20 nedēļām.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma