Reklāma

“Twitter” sāk globāli izvērst jauno faktu pārbaudes funkciju “Birdwatch”

Jaunākie raksti

Paziņotas šogad ASV lejupielādētākās App Store lietotnes un spēles

Dažas dienas iepriekš ar līdzīgu topu dalījās Google, publiskojot populārākās lietotnes un spēles 2021. gadā Android viedierīču lietotājiem. Tagad...

Izziņota Honor 60 sērija ar vloginga iespējām un žestu vadību

Ķīnā tikko izziņots Honor 60 viedtālrunis, kas izskata ziņā ir ļoti līdzīgs Honor 50 modelim, bet jaunais Honor 60...

Izziņotas jaunā Dacia Jogger cenas Latvijā

Jaunā Dacia Jogger pie dīleriem Latvijā ieradīsies nākamā gada pavasarī, bet jau izziņotas jaunā modeļa cenas. Piecvietīgajai Dacia Jogger...

“Porsche” pamatdarbības peļņa 2021. gada trīs ceturkšņos pieaug par 78,4%

“Porsche“ 2021. gada trešā ceturkšņa beigās sasniedzis peļņu no pārdošanas 15,5% apmērā. Šis rezultāts atkārtoti pārsniedz 15% references līmeni,...

9. decembrī notiks tiešsaistes diskusija “Latvija – mītne globāliem FinTech uzņēmumiem”

Finanšu un kapitāla tirgus komisija (FKTK) kopā ar FinTech nozares partneriem 9. decembrī no plkst. 11 līdz 13 rīko...

Gada sākumā rakstījām, ka “Twitter” sāk izmēģināt jaunu iespēju – faktu pārbaudes programmu “Birdwatch”. Veicot pāris uzlabojumus, uzņēmums šo funkciju beidzot sāk globāli izvērst, un pašreiz tā pieejama pirmajiem “iOS”, “Android” un tīmekļa vietnes lietotājiem.

“Birdwatch” galvenā ideja ir mazināt viltus ziņu, maldinošas informācijas izplatību. Atsevišķiem “Twitter” lietotājiem – “Birdwatch” programmas dalībniekiem – pie ierakstiem ir iespēja uzrakstīt faktos balstītus labojumus. Tvīta īpašnieks varēs izvērtēt šos komentārus un izvēlēties, veikt korekcijas savā ierakstā vai nē. Ja labojums tiks uzskatīts par nevērtīgu, “Birdwatch” piezīme automātiski tiks noņemta. Savukārt, ja lietotājs korekcijas atzīs par noderīgām, piezīme paliks, un tā būs publiski redzama.

Pašreiz vēl ir neskaidrības, cik efektīvi “Birdwatch” varētu darboties platformā. Piemēram, “Facebook” dezinformācijas mazināšanā izmanto centralizētu pieeju, piesaistot neatkarīgas faktu pārbaudes organizācijas. Savukārt “Twitter” vēlas šo procesu padarīt decentralizētu – ar “Birdwatch” programmas dalībnieku palīdzību, kas varētu būt mazāk efektīvs un lietotāju mazāk atbalstīts variants viltus ziņu mazināšanā.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: