Reklāma

“Twitter” izlaiž “Birdwatch” – faktu pārbaudes programmu dezinformācijas apkarošanai

Jaunākie raksti

“Tele2” tīkla infrastruktūras attīstībā šogad investēs 12,5 milj. eiro

Daudzpakalpojumu uzņēmums “Tele2” mobilo sakaru tīkla infrastruktūrā šogad investēs aptuveni 12,5 milj. eiro. Šīs investīcijas tiks veiktas gan pamattīkla...

RTU studenti izstrādā inovatīvas biznesa idejas un prototipus

Rīgas Tehniskā universitāte (RTU) aicina studentus pieteikties dalībai «Produktu attīstības programmā» (PAP), lai piecu mēnešu ilgās apmācībās padziļinātu zināšanas...

Microsoft pārtraucis ražot Xbox One konsoles

Uzreiz var teikt, ka visu Xbox One sērijas konsoļu ražošana tika pārtraukta jau 2020. gadā, kad tika izlaistas jaunās...

“Porsche Taycan” kļuvis populārāks par “Porsche 911”

2021. gads kļuva par rekordu gadu vācu sporta autoražotājam Porsche, kas pārdeva par 301 915 mašīnas, labojot pārdošanas rekordus....

ASUS izziņo jaunas Intel Z690, H670, B660 un H610 sistēmplates

ASUS izziņojis jaunas Intel Z690, H670, B660 un H610 sistēmplates, kas ir saderīgas ar jaunākajiem Intel 12. paaudzes procesoriem....

Mikroblogošanas vietne “Twitter” pērn nāca klajā ar jaunu rīku “Birdwatch”, kas, jau spriežot pēc nosaukuma, varētu būt saistīta ar sekošanu līdzi informācijai. Konkrētāk, “Birdwatch” ļaus lietotājiem pievienot tvītiem faktos balstītas piezīmes. Pašreiz rīks atrodas izmēģinājuma fāzē, to testē aptuveni 1000 lietotāji ASV.

Šobrīd lietotāji, kuri piedalās izmēģinājumā, var šīs piezīmes pievienot atsevišķiem tvītiem, bet tās nebūs publiski redzamas “Twitter”, tikai publiskajā “Birdwatch” vietnē.

“Twitter” viceprezidents Kīts Kolmens uzsver, ka “Birdwatch” programma dos iespēju cilvēkiem identificēt, viņuprāt, maldinošu informāciju un pievienot tvītiem informatīvas piezīmes, faktus, kontekstu, ko citi lietotāji varētu uzskatīt par patiesu un noderīgu. Viņš norāda, ka mērķis ir padarīt šīs piezīmes publiski redzamas visiem “Twitter” lietotājiem.

Avots: Twitter

Tāpat kā lielākā daļa sociālo mediju, arī “Twitter” ir cīnījies ar dezinformācijas un propagandas izplatīšanos visā savā platformā. Uzņēmums vēl nesen veica pasākumus, lai mēģinātu apkarot dezinformāciju ASV prezidenta vēlēšanu laikā, marķējot tvītus, kas sniedz maldinošu informāciju.

AvotsVerge
Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Jurčiks
28.01.2021 10:21

Automatizēta pareizās čivināšanas ministrija!

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: