“Ford” gada pirmajos mēnešos saražojis vairāk elektrisko nevis parasto, ar iekšdedzes dzinēju aprīkoto “Mustang” spēkratu. To, protams, var uzskatīt par vērā ņemamu sasniegumu, ņemot vērā, ka elektriskā “Mach-E” ražošana sākās vien pirms dažiem mēnešiem.
Kā liecina paša autoražotāja publicētie dati, šogad rūpnīcā Meksikā salikti 27816 elektriskie “Mustang Mach-E”, savukārt “Ford” dzimtajā vietā Mičiganas štatā ASV saražoti 26089 parastie “mustangi” ar iekšdedzes dzinēju, autoražotājam spējot sekmīgi un ātri palielināt ražošanas jaudas elektriskajai versijai.
Skaidrs, ka elektroauto kvēlākie fani šajā brīdī priekā sit plaukstas un meklē naglas iekšdedzes dzinēja zārkam, bet ar to nevajadzētu steigties – parastā “mustanga” ražošanu krietni vairāk ietekmējis pusvadītāju un procesoru deficīts. “Ford” vadītāji norādījuši, ka “Mach-E” ražošanai tiek novirzīti lielāki resursi, pagaidām upurējot ar iekšdedzes dzinēju aprīkotās mašīnas ražošanas apjomus. Pagājušajā mēnesī ASV “Ford” piegādāja 1945 elektriskos “Mach-E” un 4436 ar iekšdedzes dzinēju aprīkotos “Mustang”, kas uzskatāmi demonstrē pieprasījumu pēc abiem auto. Paredzams, ka, mazinoties pusvadītāju deficītam, situācija atgriezīsies tradicionālajā stāvoklī, ar iekšdedes dzinēju aprīkotajai versijai atkal tiekot ražotai vairāk nekā elektriskajam radiniekam, tiesa, atliek jautājums, cik ilgi tas tā vēl turpināsies.
Saražots, piegādāts dīlerim un pārdots tās ir dažādas lietas..